ElRein Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 I forhold til diskusjonen på forrige side, må jeg rett og slett si at BC2 er håpløst urealistisk når det kommer til skade gjort pr. skudd. HC er ok, men i vanlig "core" kunne man like så godt spilt Quake eller tilsvarende sci-fi shooter imo.[/RANT] I forhold til diskusjonen på forrige side, må jeg rett og slett si at HC BC2 er håpløst realistisk når det kommer til skade gjort pr. skudd. Vanlig core er ok, men i "HC" kunne man like så godt spilt counter-strike eller tilsvarende tactical FPS imo. :rolleyes: Hehe, javel. Den der var jo litt uncalled for? Jeg syntes fortsatt 7-8 kuler, for ikke å nevne tre skudd til hodet, for å droppe en kar er litt mye. :-) Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hehe, javel. Den der var jo litt uncalled for? Jeg syntes fortsatt 7-8 kuler, for ikke å nevne tre skudd til hodet, for å droppe en kar er litt mye. :-) Hvis vi først skal innom realisme så er det kanskje på sin plass å klage på røde piler fra spotting, kart med friendlies, lett oversikt over nøyaktig hvor mange kuler som er igjen i magasinet ditt, muligheter for å dra den ene landmina etter den andre ut av ammoboxen, defibrilate på folk som er blitt overkjørt av en TANKS eller sprengt med C4, og en hel haug med andre ting? Spill er spill. Hardcore er etter alt å dømme din foretrukne versjon av BC2, jeg liker "softcore" bedre. Hver sin smak. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Som så mange ganger er nevnt tidligere, en blanding hadde vært fint. Det er godt kjent at man tåler litt for mye i Vanilla, men man burde kanskje ikke dø like lett som i hardcore heller da. Men nå skal de jo balansere våpnene opp til M60/M1911 nivå etter hva jeg har hørt, så da blir det slik uansett... Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hehe, javel. Den der var jo litt uncalled for? Jeg syntes fortsatt 7-8 kuler, for ikke å nevne tre skudd til hodet, for å droppe en kar er litt mye. :-) Hvis vi først skal innom realisme så er det kanskje på sin plass å klage på røde piler fra spotting, kart med friendlies, lett oversikt over nøyaktig hvor mange kuler som er igjen i magasinet ditt, muligheter for å dra den ene landmina etter den andre ut av ammoboxen, defibrilate på folk som er blitt overkjørt av en TANKS eller sprengt med C4, og en hel haug med andre ting? Spill er spill. Hardcore er etter alt å dømme din foretrukne versjon av BC2, jeg liker "softcore" bedre. Hver sin smak. Er forøvrig ikke 3Dspotting, crosshair eller ammocount på HC Men om du vil ha hyperrealisme så er det sikkert mulig å få til med en eller annen config som legger restriksjoner på mangt og meget. Endret 12. april 2010 av Phydeos Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er forøvrig ikke 3Dspotting, crosshair eller ammocount på HC Klar over det, det var en del av poenget (I tillegg til at spill er spill, etc etc) :rolleyes: Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Såh, noen pc spillere som kan tenke seg litt squadplay og prating over skype om sånn.. 10 min og utover kvelden? Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Etter å ha spilt en del HC de siste dagene, må jeg bare få sagt: GUD SOM JEG HATER SNIPERE!!! Finnes det noen "no snipers" servere? Lenke til kommentar
ElRein Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Absolutt. Hver sin smak. Jeg syntes bare det skulle bare ønske det hadde vært litt mer midt i mellom, see? Hadde jeg ønsket meg en ultrarealistisk stridssimulator hadde jeg spilt Operation Flashpoint. Jeg koser meg glugg i hjel med begge moduser, men av og til så har jeg frustrert meg grønn over hvor mye juling folk tåler. Derfor min lille rant. :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Såh, noen pc spillere som kan tenke seg litt squadplay og prating over skype om sånn.. 10 min og utover kvelden? Jeg kan bli med om ca 10-20 min! Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Som så mange ganger er nevnt tidligere, en blanding hadde vært fint. Det er godt kjent at man tåler litt for mye i Vanilla, men man burde kanskje ikke dø like lett som i hardcore heller da. Men nå skal de jo balansere våpnene opp til M60/M1911 nivå etter hva jeg har hørt, så da blir det slik uansett... Kilde? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Som så mange ganger er nevnt tidligere, en blanding hadde vært fint. Det er godt kjent at man tåler litt for mye i Vanilla, men man burde kanskje ikke dø like lett som i hardcore heller da. Men nå skal de jo balansere våpnene opp til M60/M1911 nivå etter hva jeg har hørt, så da blir det slik uansett... Kilde? Ligger på Twitteren deres et sted, bare å lete. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil det si at sniperen kanskje dreper på et skudd? Mulig jeg gjør comeback da. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei, de sa at de skulle nerf'e M60/M1911, altså gi de mindre power/mer recoil osv. Blir litt for mye å scale ALLE våpnene opp. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) om snipere hadde drept på 1 skudd uansett hvor på kroppen hadde jeg aldri spilt spillet igjen. Endret 13. april 2010 av Såpe Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil det si at sniperen kanskje dreper på et skudd? Mulig jeg gjør comeback da. Da burde du spille hardcore, der er bolt-action one-shot-kill, men nesten alle camper så lykke til med å ha det gøy. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil det si at sniperen kanskje dreper på et skudd? Mulig jeg gjør comeback da. Da burde du spille hardcore, der er bolt-action one-shot-kill, men nesten alle camper så lykke til med å ha det gøy. Spiller masse HC men det er faktisk nesten ingen recon. Medic og engineer derimot... 3 shot kill med m60 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 De få gangene jeg har spilt HC har vært gledelige. Få til ingen campere, mer lagspill og ting som generelt sett går mer på ferdigheter. Det er selvfølgelig noen som utytter svakheter i spillmekanikken (M60), men slik er det nå i alle spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Spilte litt med den M1 Garand, eller hva den heter. Likte den enormt! Sykt digg våpen! Er det mulig å få red dot sight på den forresten? Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Spilte litt med den M1 Garand, eller hva den heter. Likte den enormt! Sykt digg våpen! Er det mulig å få red dot sight på den forresten? Er vel samme som thompson/shotguns/g3, så neppe. Garanden har forsåvidt en helt okay iron sight, så det er ikke noe stort problem Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Vil det si at sniperen kanskje dreper på et skudd? Mulig jeg gjør comeback da. Da burde du spille hardcore, der er bolt-action one-shot-kill, men nesten alle camper så lykke til med å ha det gøy. Spiller masse HC men det er faktisk nesten ingen recon. Medic og engineer derimot... 3 shot kill med m60 I motsetning til 4 på vanilla... big deal. Hovedforskjellen er at de andre våpnene ikke er tragisk dårlige i forhold på HC og da jevner alt seg ut uansett. Endret 14. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå