Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

I forhold til diskusjonen på forrige side, må jeg rett og slett si at BC2 er håpløst urealistisk når det kommer til skade gjort pr. skudd. HC er ok, men i vanlig "core" kunne man like så godt spilt Quake eller tilsvarende sci-fi shooter imo.[/RANT]

 

I forhold til diskusjonen på forrige side, må jeg rett og slett si at HC BC2 er håpløst realistisk når det kommer til skade gjort pr. skudd. Vanlig core er ok, men i "HC" kunne man like så godt spilt counter-strike eller tilsvarende tactical FPS imo.

 

:rolleyes:

 

Hehe, javel. Den der var jo litt uncalled for? Jeg syntes fortsatt 7-8 kuler, for ikke å nevne tre skudd til hodet, for å droppe en kar er litt mye. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, javel. Den der var jo litt uncalled for? Jeg syntes fortsatt 7-8 kuler, for ikke å nevne tre skudd til hodet, for å droppe en kar er litt mye. :-)

 

Hvis vi først skal innom realisme så er det kanskje på sin plass å klage på røde piler fra spotting, kart med friendlies, lett oversikt over nøyaktig hvor mange kuler som er igjen i magasinet ditt, muligheter for å dra den ene landmina etter den andre ut av ammoboxen, defibrilate på folk som er blitt overkjørt av en TANKS eller sprengt med C4, og en hel haug med andre ting?

 

Spill er spill. Hardcore er etter alt å dømme din foretrukne versjon av BC2, jeg liker "softcore" bedre. Hver sin smak.

Lenke til kommentar

Som så mange ganger er nevnt tidligere, en blanding hadde vært fint. Det er godt kjent at man tåler litt for mye i Vanilla, men man burde kanskje ikke dø like lett som i hardcore heller da. Men nå skal de jo balansere våpnene opp til M60/M1911 nivå etter hva jeg har hørt, så da blir det slik uansett...

Lenke til kommentar

Hehe, javel. Den der var jo litt uncalled for? Jeg syntes fortsatt 7-8 kuler, for ikke å nevne tre skudd til hodet, for å droppe en kar er litt mye. :-)

 

Hvis vi først skal innom realisme så er det kanskje på sin plass å klage på røde piler fra spotting, kart med friendlies, lett oversikt over nøyaktig hvor mange kuler som er igjen i magasinet ditt, muligheter for å dra den ene landmina etter den andre ut av ammoboxen, defibrilate på folk som er blitt overkjørt av en TANKS eller sprengt med C4, og en hel haug med andre ting?

 

Spill er spill. Hardcore er etter alt å dømme din foretrukne versjon av BC2, jeg liker "softcore" bedre. Hver sin smak.

Er forøvrig ikke 3Dspotting, crosshair eller ammocount på HC

Men om du vil ha hyperrealisme så er det sikkert mulig å få til med en eller annen config som legger restriksjoner på mangt og meget.

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

Absolutt. Hver sin smak. Jeg syntes bare det skulle bare ønske det hadde vært litt mer midt i mellom, see? Hadde jeg ønsket meg en ultrarealistisk stridssimulator hadde jeg spilt Operation Flashpoint. Jeg koser meg glugg i hjel med begge moduser, men av og til så har jeg frustrert meg grønn over hvor mye juling folk tåler. Derfor min lille rant. :-)

Lenke til kommentar

Som så mange ganger er nevnt tidligere, en blanding hadde vært fint. Det er godt kjent at man tåler litt for mye i Vanilla, men man burde kanskje ikke dø like lett som i hardcore heller da. Men nå skal de jo balansere våpnene opp til M60/M1911 nivå etter hva jeg har hørt, så da blir det slik uansett...

Kilde?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Som så mange ganger er nevnt tidligere, en blanding hadde vært fint. Det er godt kjent at man tåler litt for mye i Vanilla, men man burde kanskje ikke dø like lett som i hardcore heller da. Men nå skal de jo balansere våpnene opp til M60/M1911 nivå etter hva jeg har hørt, så da blir det slik uansett...

Kilde?

Ligger på Twitteren deres et sted, bare å lete. :)

Lenke til kommentar

Vil det si at sniperen kanskje dreper på et skudd? Mulig jeg gjør comeback da.

Da burde du spille hardcore, der er bolt-action one-shot-kill, men nesten alle camper så lykke til med å ha det gøy.

Spiller masse HC men det er faktisk nesten ingen recon. Medic og engineer derimot... 3 shot kill med m60 :(

Lenke til kommentar

Spilte litt med den M1 Garand, eller hva den heter. Likte den enormt! Sykt digg våpen! Er det mulig å få red dot sight på den forresten?

 

Er vel samme som thompson/shotguns/g3, så neppe. Garanden har forsåvidt en helt okay iron sight, så det er ikke noe stort problem :p

Lenke til kommentar

Vil det si at sniperen kanskje dreper på et skudd? Mulig jeg gjør comeback da.

Da burde du spille hardcore, der er bolt-action one-shot-kill, men nesten alle camper så lykke til med å ha det gøy.

Spiller masse HC men det er faktisk nesten ingen recon. Medic og engineer derimot... 3 shot kill med m60 :(

 

I motsetning til 4 på vanilla... big deal. Hovedforskjellen er at de andre våpnene ikke er tragisk dårlige i forhold på HC og da jevner alt seg ut uansett.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...