Erik Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 To uten eksposiv ekspert, en med siden tanks har 1000hp og uten tar man 865 var det vel. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Lovte meg selv og ikke bruke M60, men prøvde det i dag. Hvem faen liker det iron sighte?! Er jo helt forferdelig! Ingen, de bruker 4x scope og leker sniper alle mann. *irritert* 4x scope på LMG er forferdelig syns eg, red-dot ftw Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Oh yes, det er helt forferdelig å bruke, skjønner ikke hvordan det er så mange som klarer å spille med det. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Liker Scar-L bedre med 4x enn med Red Dot. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 har prøvd 4x som assult, engineer og medic og selve siktingen er grei men når det kommer en fiende rett rundt hjørnet 20m foran deg så tar det aaaaalt for lang tid for å gå inn i 4x sikte imo. bruker derfor red dot på alt som jeg føler er bittelitt raskere til å komme inn i sikte, med mindre jeg bruker iron sigth Lenke til kommentar
ElRein Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 I forhold til diskusjonen på forrige side, må jeg rett og slett si at BC2 er håpløst urealistisk når det kommer til skade gjort pr. skudd. HC er ok, men i vanlig "core" kunne man like så godt spilt Quake eller tilsvarende sci-fi shooter imo. [/RANT] Lenke til kommentar
lampard8_InnleggNO Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 I forhold til diskusjonen på forrige side, må jeg rett og slett si at BC2 er håpløst urealistisk når det kommer til skade gjort pr. skudd. HC er ok, men i vanlig "core" kunne man like så godt spilt Quake eller tilsvarende sci-fi shooter imo.[/RANT] I forhold til diskusjonen på forrige side, må jeg rett og slett si at HC BC2 er håpløst realistisk når det kommer til skade gjort pr. skudd. Vanlig core er ok, men i "HC" kunne man like så godt spilt counter-strike eller tilsvarende tactical FPS imo. :rolleyes: Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg ble driitlei av alle nuubtuubsa, så i går bestemte jeg meg får å kun spille på HC-servere. Spillet ble veldig mye artigere. Blir nok ikke å spille på en "core"-server igjen. Er jo selvfølgelig en del snipere på HC, men de er som regel ingen trussel bare man holder seg i bevegelse. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) hvis du er zimmer som spiller på Battlefield.no serverene så bruker ikke akkuratt du LITE GL eller.. 66 kills med GL av rundt 2000 kills kan vel ikke akkurat si at jeg bruker GL veldig mye, spiller sjeldent på Bf.no sine servere. http://bfbcs.com/stats_pc/Zimmerh Endret 10. april 2010 av Zimmer Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 vel de gangene jeg har spilt med deg så har du ikke brukt no annet Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 vel de gangene jeg har spilt med deg så har du ikke brukt no annet .:iGi:. Zimmerh er iallefall nicket og ja jeg har brukt GL noe 66 kills og 700 shots sier noe som knapt kan sies å være spamming med tanke på at jeg har rundt 38-40timer game time det betyr i klartekst har jeg ikke GL'en equipped hele tida for å få one shot kill. BAsically er 1 av 30 kills med GL. Men som sagt jeg har spilt maks 5 ganger på Battlefield.no så det skal veldig mye til at vi har bumpa i hverandre og at jeg har bare equipped GL. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) vel de gangene jeg har spilt med deg så har du ikke brukt no annet .:iGi:. Zimmerh er iallefall nicket og ja jeg har brukt GL noe 66 kills og 700 shots sier noe som knapt kan sies å være spamming med tanke på at jeg har rundt 38-40timer game time det betyr i klartekst har jeg ikke GL'en equipped hele tida for å få one shot kill. BAsically er 1 av 30 kills med GL. Men som sagt jeg har spilt maks 5 ganger på Battlefield.no så det skal veldig mye til at vi har bumpa i hverandre og at jeg har bare equipped GL. da er det en annen som kaller seg det samme han, for han jeg snakker om gjorde ikke no annet en og bruke GL Endret 10. april 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har laget en liten gameplay montasje av en kveld ikke verdens beste montasje, men hadde lyst å prøve litt. http://www.youtube.com/watch?v=emRw__t6-VY Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Prøver å ikke irritere meg så mye over ting som jeg ser på som idiotiske i spillet, og det hjelper faktisk en del. Må likevel si at hver gang jeg blir drept av en recon (en av de som sitter i en busk 7000m borte og sniper) må jeg nesten ta en imaginær facepalm... Vær så snill, stopp! Det ødelegger spillet for alle andre som spiller med dere! Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har laget en liten gameplay montasje av en kveld ikke verdens beste montasje, men hadde lyst å prøve litt. http://www.youtube.com/watch?v=emRw__t6-VY Pokker var det der? Du ødela den sangen for meg, som for øvrig er brukt i en av verdens beste BF2 fragmovies: Campezification Men skal du prøve å lage montage, sync litt mer og drit i å ta med snutter når du velger våpen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noen fler enn meg som opplever mye lag på TV2 sine servere? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det var en del i dag faktisk. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Prøver å ikke irritere meg så mye over ting som jeg ser på som idiotiske i spillet, og det hjelper faktisk en del. Må likevel si at hver gang jeg blir drept av en recon (en av de som sitter i en busk 7000m borte og sniper) må jeg nesten ta en imaginær facepalm... Vær så snill, stopp! Det ødelegger spillet for alle andre som spiller med dere! Lol, syter du når du blir drept av Carl G. også? Dødelighetsradiusen på den lille rakkern er jo latterlig og en kan jo omtrent stå oppå en stakkar og fyre av uten å dævve selv... Mnei, recon plager meg ikke. Bommer de så hører du uansett sonic-snap når kula snidder øreflappen din så da er det bare å løpe som faen og hive seg i dekning. Hva med m60-sniping? Ser flere og flere medics som gjemmer seg laaaaangt borte i indre troms og "sniper" folk som ligger og soler seg på stranda i Grimstad... Eeeeellllllleeeeer... Folk spammer 40mmg som aldri går tom for ammo.. er jo selvpåfyllende for assault-klassen Bryr meg egentlig lite om hva som tar knekken på meg og om det er noe som er å repeat-kill så forsøker jeg nye taktikker for å komme jævern til livs. Iblant funker det andre ganger så tar de deg uansett Lenke til kommentar
Exia Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har laget en liten gameplay montasje av en kveld ikke verdens beste montasje, men hadde lyst å prøve litt. http://www.youtube.com/watch?v=emRw__t6-VY Pokker var det der? Du ødela den sangen for meg, som for øvrig er brukt i en av verdens beste BF2 fragmovies: Campezification Men skal du prøve å lage montage, sync litt mer og drit i å ta med snutter når du velger våpen. Det står jo at det er en gameplay montage, ikke en fragmovie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå