oyvindhauge Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Svenskekongen er jo tross alt et anti-infanteri våpen. Da ville det vært bedre å buffe RPG/ATS sine skadevirkninger mot stridsvogner. Det kommer vel anpå hvilken ammo man bruker? Det finnes HEAT til CG også. Opprinnelig var den vel anti tank, men det kan kanskje hende den ikke er kraftig nok mot nye tanks? Jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Er det flere enn meg som synes det er teit at det er enklere å ta ut en tanks som recon enn som engineer? Jeg synes man må ha for mange treff med raketter for å ta ut en tanks. Dessverre må jeg vel innrømme at Carl Gustav brukes mer som anti personel sniper enn som anti tanks. Hva om presisjonen til CG hadde vært vesentlig dårligere når man ikke hadde tracer dart, men om skaden på tanks hadde vært vesentlig større? Svenskekongen er jo tross alt et anti-infanteri våpen. Da ville det vært bedre å buffe RPG/ATS sine skadevirkninger mot stridsvogner. AT4 og rpg har begge større skade mot tanks og er således bedre AT våpen. AT miner er det like mye skade på mot tanks som C4 og du trenger ikke springe helt opp til dem.. med exp. upgrade ganges skaden med 1.25, som med magnum til håndvåpen. Endret 9. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er det flere enn meg som synes det er teit at det er enklere å ta ut en tanks som recon enn som engineer? Jeg synes man må ha for mange treff med raketter for å ta ut en tanks. Dessverre må jeg vel innrømme at Carl Gustav brukes mer som anti personel sniper enn som anti tanks. Hva om presisjonen til CG hadde vært vesentlig dårligere når man ikke hadde tracer dart, men om skaden på tanks hadde vært vesentlig større? Svenskekongen er jo tross alt et anti-infanteri våpen. Da ville det vært bedre å buffe RPG/ATS sine skadevirkninger mot stridsvogner. AT4 og rpg har begge større skade mot tanks og er således bedre AT våpen. AT miner er det like mye skade på mot tanks som C4 og du trenger ikke springe helt opp til dem.. med exp. upgrade ganges skaden med 1.25, som med magnum til håndvåpen. Hvor fant du dette? Kunne tenkt meg å ta en titt på et sånt skjema for assault rifles/LMGs/SMGs/sniper rifles Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) På ett ikke navngitt rivaliserende forum som gamer.no har god kjennskap til fra tidligere av.. Googlet bad company 2 weapon stats på google og da hoppet dette frem: http://forums.electr...ats-damage.html Om det stemmer så er det latterlig. 10 treff med MG3 på normal avstand for å drepe? og 3 headshots på close range med M16/An-94 wtf.. Edit: jaja, det forklarer iallefall opplevelsen min der jeg stillte meg opp bak en camper, tok god tid, siktet inn på hodet med AN-94 og trakk av 1 salve for så å anta at fyren skulle være død. Men nei, han hoppet rundt og drepte meg... assumtion is the mother of all fuckups... edit2: Nå begynner man iallefall å forstå at folk kan bruke nesten ett helt mag. på å drepe folk på litt avstand.- medregnet litt bomming og at folk regner magasinet som "tomt" når det er 7-8 skudd igjen på ett 30 clip - iallefall tid for reload på det punktet. Endret 9. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) edit2: Nå begynner man iallefall å forstå at folk kan bruke nesten ett helt mag. på å drepe folk på litt avstand.- medregnet litt bomming og at folk regner magasinet som "tomt" når det er 7-8 skudd igjen på ett 30 clip - iallefall tid for reload på det punktet. For ikke å snakke om lag og connection problemer, som også gjør at en del kuler bare fordufter <_< Endret 9. april 2010 av Patrick1991 Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Personlig tror jeg det er noe av grunnen til at "alle" assaults bruker 40mm så mye. Det er rett og slett for vanskelig å drepe noen (mer enn en) med assault rifle i forhold til LMG som har masse ammo. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Personlig tror jeg det er noe av grunnen til at "alle" assaults bruker 40mm så mye. Det er rett og slett for vanskelig å drepe noen (mer enn en) med assault rifle i forhold til LMG som har masse ammo. Det er nettopp det jeg mistenker også, spesiellt når man ser hvor redusert noobtube-bruken er på HC servere. Våpnene er så mye mer mer brukbare der. Samme med Engi og CG forøvrig. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Personlig tror jeg det er noe av grunnen til at "alle" assaults bruker 40mm så mye. Det er rett og slett for vanskelig å drepe noen (mer enn en) med assault rifle i forhold til LMG som har masse ammo. Stemmer bra det, og er også derfor jeg foretrekker AN-94 - den gjør mer skade per kule og sørger automatisk for bedre treffsikkerhet (pga burst), noe som betyr at du iallefall har en teoretisk mulighet til å knerte et par stykker mellom hver reload. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg greier ikke å spille softcore. Strider mot all fornuft når man MÅ ta headshot for å få en instant kill. Da kan man spille halo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg greier ikke å spille softcore. Strider mot all fornuft når man MÅ ta headshot for å få en instant kill. Da kan man spille halo Får ofte ikke instakill da heller Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg greier ikke å spille softcore. Strider mot all fornuft når man MÅ ta headshot for å få en instant kill. Da kan man spille halo Får ofte ikke instakill da heller Huh? Headshot = død, uansett mode vel? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) AN-94 trenger 3 treff for HS kil, sjekk linken jeg postet tidligere. Endret 9. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg greier ikke å spille softcore. Strider mot all fornuft når man MÅ ta headshot for å få en instant kill. Da kan man spille halo Får ofte ikke instakill da heller Huh? Headshot = død, uansett mode vel? jepp, headshot er kill uansett mode / avstand Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lovte meg selv og ikke bruke M60, men prøvde det i dag. Hvem faen liker det iron sighte?! Er jo helt forferdelig! Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lovte meg selv og ikke bruke M60, men prøvde det i dag. Hvem faen liker det iron sighte?! Er jo helt forferdelig! Ingen, de bruker 4x scope og leker sniper alle mann. *irritert* Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lovte meg selv og ikke bruke M60, men prøvde det i dag. Hvem faen liker det iron sighte?! Er jo helt forferdelig! Ingen, de bruker 4x scope og leker sniper alle mann. *irritert* Evt. red dot. Angående det at det er "for vanskelig" for assault å drepe med annet en noobtube kan jeg si meg delvis enig. De har en del guns som ikke er sånn veldig ubre. Likevel har jeg få problemer med å ta ned folk med XM8 (ikke grenade selvfølgelig). Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 I 1v1 som assult går det fint å drepe andre synes jeg men har opplevd flere ganger at jeg finner en liten gruppe på to-tre fiender som gjemmer seg, jeg kommer bak eller på siden av dem med M16 eller Abakan-94 og peprer løs en hel haug med kuler i folka men får som regel bare drept en MAKS to hvis jeg har jævla flaks før de greier å snu seg og drepe meg. Eneste som funker i sånne situasjoner er jo en 40mm midt i dem, bare jeg kunne for en gangs skyld komme på det når jeg møter på tette grupper.... Lenke til kommentar
lampard8_InnleggNO Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Synes det er fint at det tar en del skudd å drepe (med hederlige unntak, som langdistanserifler, hagler på nært avstand og raketter). Finnes de som liker at våpen skal være mest mulig realistiske men det finnes også mange som kommer fra en tradisjonell sci-fi shooter bakgrunn og er vant til å tåle flere rakettreff. BC2 er en mellomting og jeg tror DICE har truffet riktig med balansen ift. hva folk flest vil ha i et spill som dette. Folk må ha en viss sjanse til å kunne holde seg levende, når straffen for å dø er at man må vente. At man ofte må bytte magasin, synes jeg bare er kjekt. Det gir det en mer taktisk dimensjon, pluss at ammoboksene blir mer nyttige. Personlig hadde jeg funnet det veldig kjedelig om folk bare tålte 1 skudd fra f. eks. assaultrifla (slik de som regel hadde gjort i virkeligheten). Det hadde blitt kjedelig for meg, og det hadde også blitt kjedelig å bli drept. Det hadde attpåtil vært kjedelig at jeg kunne drepe 10 menn før jeg måtte bytte magasin. Jeg liker å plaffe løs, gjemme meg bak en vegg fordi ammoen nesten er brukt opp, og reloade før jeg dukker opp igjen... for noen virker det kanskje unødvendig og meningsløst men jeg tror at mange får en god følelse av det. Som om de er våpeneksperter, og ikke bare noen som sitter på en sofa og trykker på en knapp og plaffer løs... Endret 9. april 2010 av lampard8 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lovte meg selv og ikke bruke M60, men prøvde det i dag. Hvem faen liker det iron sighte?! Er jo helt forferdelig!Ingen, de bruker 4x scope og leker sniper alle mann. *irritert* Bruker heller det Medkit oppgraderingen eller Lightweight og PKM. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvor mange AT miner trenger man for å ødelegge en tanks med 100% HP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå