Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Jeg blir dret mye oftere av Gol enn 40mm granat. Når jeg tenker meg om blir jeg oftere drept av snipere en granater og malplasserte m60'er. Jeg er overasket over hvor lett det er og lvl med medic. Selv så har jeg alltid spilt assult eller lekt blitzkrieg med tanks og engi.

Greit nok det har mer eller mindre ødelagt K/D ratioen min. helt til jeg fikk klørne tak i m16 og magnum ammo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok det har mer eller mindre ødelagt K/D ratioen min. helt til jeg fikk klørne tak i m16 og magnum ammo.

 

Ingenting som boostet K/D-en min like mye som da jeg fikk skikkelig kontroll på Akabanen. Første platinum var en lek :p

 

ser at stats padding er her også ja. yay <_<

 

 

Ser ikke ut som offeret er spesielt frivillig dog :p

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar
yabyabyabblabberblabla

 

Du var ikke sniper. Du var RECON ;)

 

Og idioter finnes det i alle drakter, du ser sem bare bedre når de sturer som recons :)

 

"Recon" er vel en avart av ordet Recognition og skal vel bli brukt til å spotte fiendtlige enheter uten å engasjere seg i kamp.

Gi dem så en jævla kraftig rifle med kikkertsikte så kan de sitte på trygg avstand med kikkert og spotte stygginger mens de sniper en og annen uheldig knott.

 

Som du nevner, det er spillerne uansett klasse som sitter og sturer :p - Opplever oftere og oftere at folk rigger seg til på en eller annen obskur åskam og sniper med M60'en. Gjerne istedet for å rushe når det er målet... sukk. Virker ikke som kulene faller nevneverdig med m60 heller, point, klikk, bam, au.

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar
yabyabyabblabberblabla

 

Du var ikke sniper. Du var RECON ;)

 

Og idioter finnes det i alle drakter, du ser sem bare bedre når de sturer som recons :)

 

"Recon" er vel en avart av ordet Recognition og skal vel bli brukt til å spotte fiendtlige enheter uten å engasjere seg i kamp.

Gi dem så en jævla kraftig rifle med kikkertsikte så kan de sitte på trygg avstand med kikkert og spotte stygginger mens de sniper en og annen uheldig knott.

.

 

Meh, recon marines kjører både recce ops og DA (direct action) ops, så det så :p

 

 

 

Fant forresten ut at en smoke granat inn i en klynge med FI og så storme med kniven er gøy. Spesiellt om du klarer å ta ut en med røykgranata :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

 

"Recon" er vel en avart av ordet Reconnaissance og skal vel bli brukt til å spotte fiendtlige enheter uten å engasjere seg i kamp.

FTFY , forsåvidt den franske versjonen av to recognize men ordet Recon kommer fra den engelske ordet Reconnaissance.

Selvsagt. Reconnaissance var det egentlig ordet som jeg var ute etter. One free duck for you, sir!

 

Fant forresten ut at en smoke granat inn i en klynge med FI og så storme med kniven er gøy. Spesiellt om du klarer å ta ut en med røykgranata

Røyknader er utrolig festlig men dog undervurdert av den gemene hop. Ble til og med bedt om å stoppe å bruke røykgranater under en rush fordi snipern... unnskyld, reconfyren ikke kunne se fienden haha. Istedet la jeg meg bak og spydde ut røyknades så mye jeg kunne mot der han satt siden han uansett ikke spottet eller gjorde et døyt :p

Lenke til kommentar

Greit nok det har mer eller mindre ødelagt K/D ratioen min. helt til jeg fikk klørne tak i m16 og magnum ammo.

 

Ingenting som boostet K/D-en min like mye som da jeg fikk skikkelig kontroll på Akabanen. Første platinum var en lek :p

 

ser at stats padding er her også ja. yay <_<

 

 

Ser ikke ut som offeret er spesielt frivillig dog :p

 

sant nok. men trenger ikke å være frivillig til slikt ^^ har selv blitt fucked pga dette i BF2 men men

Lenke til kommentar

Greit nok det har mer eller mindre ødelagt K/D ratioen min. helt til jeg fikk klørne tak i m16 og magnum ammo.

 

Ingenting som boostet K/D-en min like mye som da jeg fikk skikkelig kontroll på Akabanen. Første platinum var en lek :p

 

ser at stats padding er her også ja. yay <_<

 

 

Ser ikke ut som offeret er spesielt frivillig dog :p

 

sant nok. men trenger ikke å være frivillig til slikt ^^ har selv blitt fucked pga dette i BF2 men men

Tror ikke du helt har skjønt hva stat padding er.

Vil du kalle det stat padding, hvis jeg gang på gang dreper deg, mens en eller annen medic jeg ikke har peiling på hvem er reviver deg?

Lenke til kommentar

Snipere er useless, end of story!

Godt plasserte recon's er gull verdt de!. Spiller mye med MrDarkey og han herjer som recon med c4. Tar vel ut fler stridsvogner med c4'n sin enn de fleste engineers. En recon med en assault som backup kan gjøre rimelig mye skade på conquest. Jeg og darkey har hatt det mye morro med den comboen!.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes det er teit at det er enklere å ta ut en tanks som recon enn som engineer? Jeg synes man må ha for mange treff med raketter for å ta ut en tanks. Dessverre må jeg vel innrømme at Carl Gustav brukes mer som anti personel sniper enn som anti tanks. Hva om presisjonen til CG hadde vært vesentlig dårligere når man ikke hadde tracer dart, men om skaden på tanks hadde vært vesentlig større?

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes det er teit at det er enklere å ta ut en tanks som recon enn som engineer? Jeg synes man må ha for mange treff med raketter for å ta ut en tanks. Dessverre må jeg vel innrømme at Carl Gustav brukes mer som anti personel sniper enn som anti tanks. Hva om presisjonen til CG hadde vært vesentlig dårligere når man ikke hadde tracer dart, men om skaden på tanks hadde vært vesentlig større?

 

Svenskekongen er jo tross alt et anti-infanteri våpen. Da ville det vært bedre å buffe RPG/ATS sine skadevirkninger mot stridsvogner.

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...