Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Jeg spiller nesten ikke recon med rifle (hagle, motion detect, og c4 ftw), men spiller jeg snikskytter er da magnum mye bedre enn auto-spot. Q-hamres da hele tiden uansett. Spot først, skyt etterpå. Jeg synes det er en god regel stort sett hele tiden. Hvis du ikke får drept han klarer kanskje noe andre det og du får poeng uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en helt sinnsyk(i mine øyne) runde i går. Endgame stats ble vel noe slikt som 17k poeng og 3 i k/d :)

På min 1440*900 skjerm så fylte jeg 2,75 rader med pins, var rimelig fornøyd da ja :D

 

Og av prinsipp så begrenser jeg bruken av 40mmgl med unntak på snipere som gjemmer seg bak en vekk eller noe. Det var forsåvidt med M16A2, M416 og M16 jeg fikk statsen.

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

har makset assault og engineer, og om 2k xp er også sniper makset. det artigste med recon er å sprenge vehicles med c4, fordi jeg hater folk som noober tanks så mye.

 

M4rius og alle andre her som gjør det: vær så snill å slutt og bruke noobtube.

Hvordan kan du "noobe" med tanks... idiotisk påstand med mindre de spawnraper deg i startområdet til den store gullmedaljen.

Tanks er null problem å ta ut med RL eller miner om en har et minimum av skill.

 

40mmg er da mindre noobish enn de der jævla Carl Gustav'ene som folk løper rundt og bruker som om det skulle vært en rifle.

Eneste jeg pleier å bruke 40mmg'en til er å sprenge hull i bygninger.

 

Selv bruker jeg smokenades og det er få ting som er så tilfredsstillende som å bruke røykgranater til å ta livet av en engineerfjomp som hopper rundt og spyr om seg med rockets.

 

Ellers så er det da fett med snipere som prøver å få has på deg, til og med den fine lille smellen når kula som passerer deg har brutt lydmuren har de fått med.

 

Til slutt, det er ikke mye som egentlig irriterer meg med Bc2 men om jeg skal sette fingern på noe så er det m60-rambo-edition og et par pistoler som er noe så snabla dødelige omtrent uansett avstand... Men pytt, klarer å ta de til slutt hokkesom. Gjelder bare å tilpasse spillet.

Ohhh en ting som faktisk irriterer meg mye er folk som bytter lag straks laget deres ser ut til å møte motstand, ihvertfall på rush-maps.... DET er noobishly kjipe folk det.

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

har makset assault og engineer, og om 2k xp er også sniper makset. det artigste med recon er å sprenge vehicles med c4, fordi jeg hater folk som noober tanks så mye.

 

M4rius og alle andre her som gjør det: vær så snill å slutt og bruke noobtube.

Hvordan kan du "noobe" med tanks... idiotisk påstand med mindre de spawnraper deg i startområdet til den store gullmedaljen.

Tanks er null problem å ta ut med RL eller miner om en har et minimum av skill.

 

40mmg er da mindre noobish enn de der jævla Carl Gustav'ene som folk løper rundt og bruker som om det skulle vært en rifle.

Eneste jeg pleier å bruke 40mmg'en til er å sprenge hull i bygninger.

 

Selv bruker jeg smokenades og det er få ting som er så tilfredsstillende som å bruke røykgranater til å ta livet av en engineerfjomp som hopper rundt og spyr om seg med rockets.

 

Ellers så er det da fett med snipere som prøver å få has på deg, til og med den fine lille smellen når kula som passerer deg har brutt lydmuren har de fått med.

 

Til slutt, det er ikke mye som egentlig irriterer meg med Bc2 men om jeg skal sette fingern på noe så er det m60-rambo-edition og et par pistoler som er noe så snabla dødelige omtrent uansett avstand... Men pytt, klarer å ta de til slutt hokkesom. Gjelder bare å tilpasse spillet.

Ohhh en ting som faktisk irriterer meg mye er folk som bytter lag straks laget deres ser ut til å møte motstand, ihvertfall på rush-maps.... DET er noobishly kjipe folk det.

kanskje ikke i conquest, men i squad deathmatch burde de ikke være med. blir litt som codwaw. og de er plagsomme uansett, spesielt på port valdez (værste mapet ever) når du er attacker, og de som har tanksene står oppe i spawnet og prøver å snipe folk med kanonen. carl gustav er irriterende de og, men de er ikke standard sånn som noobtuben. om du er assaultclass får du jo med noobtuben, det er få som vil ha smoke/shotgun istedet. og når du har den, så bruker du den. og noobtuben loader raskere enn carl gustav. hadde ikke hatt noe imot at de tok vekk den heller, så kan flere engineers ha skikkelig AT våpen.

Lenke til kommentar

snip

snippety

kanskje ikke i conquest, men i squad deathmatch burde de ikke være med. blir litt som codwaw. og de er plagsomme uansett, spesielt på port valdez (værste mapet ever) når du er attacker, og de som har tanksene står oppe i spawnet og prøver å snipe folk med kanonen. carl gustav er irriterende de og, men de er ikke standard sånn som noobtuben. om du er assaultclass får du jo med noobtuben, det er få som vil ha smoke/shotgun istedet. og når du har den, så bruker du den. og noobtuben loader raskere enn carl gustav. hadde ikke hatt noe imot at de tok vekk den heller, så kan flere engineers ha skikkelig AT våpen.

Ah, Squad DM har jeg enda ikke testet så da skal jeg ikke uttale meg om den delen så om det går å sitte i ene enden og sprenge livskraften ut av de som er på andre enden og vinne spillet så er det litt billig.

Spiller rush og conquest. Rush på hardcore server er pure morro.

Ble faktisk likvidert av 40mm Shotgun igår for første gang 0o.

Synes smokenades er morro å bruke, gir et dekke mot snipere med mindre du har blitt spotta allerede pluss at det er ofte det skaper mange morsomme og forvirrende nærkamper :p

Er nok på tide at det kommer servere med litt begrensninger på både tuben og carl hehe.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje et teit spørsmål, men jeg fyrer det av likevel.

Etter hvert som jeg unlocker ting regner jeg med at jeg kan bruke det, men hos meg er det visst ikke slik.

Jeg unlocket mortar i går, plus noe spot greier. Likvel kan jeg ikke velge det på noen av kittene.

Er det en bug, eller skal det være sånn?

Lenke til kommentar

Mortar og Spot-assist er kun for recon, mortar er den tredje ruten fra venstre(samme som C4), spot assist er den siste ruten til høyre.

 

Har forsåvidt ikke møtt på den buggen selv.

Eneste bugg jeg har sett hvis det i det hele tatt er en bugg, er at når jeg skulle låse opp ump45 til engineer så istedet for å se bilde av ump45 så jeg bare ett bilde av en sånn pirat dødningshode, ump ble låst opp allikevel tho. samme skjedde når jeg skulle låse opp LMG etter M60

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

M4rius og alle andre her som gjør det: vær så snill å slutt og bruke noobtube.

 

Jeg er ikke enig. I tillfeller som nevnt, når fi skjuler seg bak en vegg, er det tube eller CG kommer til sin rett.

 

Det er idiotene som bruker noobtube som primærvåpen i ALLE situasjoner som er værst.

Lenke til kommentar

har makset assault og engineer, og om 2k xp er også sniper makset. det artigste med recon er å sprenge vehicles med c4, fordi jeg hater folk som noober tanks så mye.

 

M4rius og alle andre her som gjør det: vær så snill å slutt og bruke noobtube.

 

Om du ikke leste ordentlig så sa jeg at jeg begrenser bruken av 40mm GL, men enkelte ganger så har man nesten ikke noe valg. Et eksempel er på nelson bay, på den aller første B stasjonen så er det et lite vindu helt øverst hvor det ofte er snipere. Her blant annet mener jeg det er helt riktig å bruke 40mm GL da normale kuler og slikt ikke funker.

Poenget mitt er at 40mm GL er rettferdig om du bruker den riktig og ikke bare noober rundt med den og tar alt du ser i nærkamp.

Til nærkamp så fungerer ut MP-443 Grach og main wep kjempebra :D

Det eneste gjengangeren som tar meg ofte er vel M60 <_<

 

Edit: La til litt mer.

En annen ting som nevnt et par innlegg over så er lamejoining såå irriterenes. Folk forventer at alt skal være lett og tør ikke å måtte jobbe for å få det til. Til nå har jeg lamejoinet kun 1 gang, og da av ren irritasjon på laget mitt som ikke klarte defende første B på Port Valdez.

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

Skjønner ikke denne GL-whiningen. Blir veldig sjeldent drept av GL. Jeg kan spille en hel kveld uten å bli drept av GL en eneste gang. What gives egentlig? Whiner noobs eller? :whistle:

 

M60 kan jeg forstå. Men seriøst det er ikke så kraftig heller at folk skal whine så mye. Men folk liker vel bare å whine antar jeg. CG? Hehe. Det gjør engineer dårligere mot tanks, det må reloades etter hvert skudd, det bruker lang tid på å reloade, det er tungvint å løpe rundt med... med andre ord, et ekstremt kraftig våpen men med mange svakheter, ergo ikke OP. Men whiner noobs må jo ha noe å klage over.

 

Jeg må innrømme jeg savner ikke den biten som tidligere PC-spiller. Alle holder kjeft på PS3, fordi de har ikke noe valg. På PC regner jeg med at det hagler over av meldinger som camper, lamer, noob, cheater osv.. Damn det er så 1999. :rolleyes: :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke denne GL-whiningen. Blir veldig sjeldent drept av GL. Jeg kan spille en hel kveld uten å bli drept av GL en eneste gang. What gives egentlig? Whiner noobs eller? :whistle:

 

M60 kan jeg forstå. Men seriøst det er ikke så kraftig heller at folk skal whine så mye. Men folk liker vel bare å whine antar jeg. CG? Hehe. Det gjør engineer dårligere mot tanks, det må reloades etter hvert skudd, det bruker lang tid på å reloade, det er tungvint å løpe rundt med... med andre ord, et ekstremt kraftig våpen men med mange svakheter, ergo ikke OP. Men whiner noobs må jo ha noe å klage over.

 

Jeg må innrømme jeg savner ikke den biten som tidligere PC-spiller. Alle holder kjeft på PS3, fordi de har ikke noe valg. På PC regner jeg med at det hagler over av meldinger som camper, lamer, noob, cheater osv.. Damn det er så 1999. :rolleyes: :D

M60 og 40mm er de to våpnene jeg blir drept av mest, uten konkurranse. jeg driter i om du ikke blir drept av noobtube, jeg blir det ofte og det er et idiotisk våpen som ikke skulle kunne brukes etter lvl 10 eller noe slikt. spør du meg så skulle engineer vært mer anti-tank enn en lett måte å skaffe kills på. den er så godt som aldri noen som kaller andre noob, hacker, lamer osv. på chatten, ikke som jeg har sett etter 24 timers spilling ihvertfall.

 

jeg synes heller ikke gl er noe fint for å ta ut folk bak vegger, det er lettvintmetoden. jeg prøver heller å skyte dem når de kommer fram igjen.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man vente på at noen stikker hodet ut av et bittelite hull i veggen når spillet legger opp til at man skal gjøre hullet ti ganger større? Er litt feil spill å klage på at noen skyter i veggen.

 

Ikke stå klin inntil veggen så dør du ikke og geværet stikker ikke ut når du skyter - ergo, det blir vanskeligere for fienden å finne deg.

Lenke til kommentar

Ikke stå klin inntil veggen så dør du ikke og geværet stikker ikke ut når du skyter - ergo, det blir vanskeligere for fienden å finne deg.

 

Akkurat det er jeg så irritert på noen ganger. jeg står pent og gjemt, så kommer det en idiot og stikker halve kroppen utav vinduet forran meg. Det første som skjer er jo at FI sender en 40mm eller CG mot idioten og enten dreper meg, eller iallefall røper at det var der jeg stod.

Lenke til kommentar

det iriterer meg og, alltid folk som skal på død og liv stå oppe på deg om du har funnet en fin spot..

 

har 100talls ganger hatt en fin kill streak og funnet en fin spot og snipe så kommer det en idiot i squaden og står oppe på deg og hopper eller "sniper" eller bare rett og slett står å skyter på deg fordi de ikke har noe bedre å gjøre

 

 

samt, for å ikke snakke om folk som ikke bruker no annet enn nubtube som våpen, sånne er det MANGE av på Battlefield.no conquest serverene..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man vente på at noen stikker hodet ut av et bittelite hull i veggen når spillet legger opp til at man skal gjøre hullet ti ganger større? Er litt feil spill å klage på at noen skyter i veggen.

 

Ikke stå klin inntil veggen så dør du ikke og geværet stikker ikke ut når du skyter - ergo, det blir vanskeligere for fienden å finne deg.

 

Jeg bruker den taktikken ofte jeg, men så har du de som alltidløper rund tmed GL og Carl Gustav, du kan møte på dem 5-6 ganger iløpet av 10 min og du blir drept av GL eller CG majoriteten av gangene vis du ikke greier å plante en kule i hodet før han får trekt av.

Det skulle vært armerings avstand på 10-25 meter og objektet skulle ikke drepe realistisk? nei, men det er ikke realistisk og løpe rundt med hånden på GL'en heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...