Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke hadde visst om buggen, så hadde jeg også antatt juks. Ikkeno galt i det.

 

Det går ann å undersøka litt før ein seier at folk jukser.

 

Men når stats viser at alt ble unlocket to år før spillet kom ut er det som regel juks. At dette er en kjent bug på PC visste ikke jeg og sikkert ikke peasandpeace heller.

Så det er meir sannsynelig at det er juks og at ein aktiv deltaker i forumet skryter over det, enn at det er ein simpel bug?

I disse tider så ja. Definitivt ja.

 

Enig med Lakus her.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Jepp. For noen sider tilbake snakket vi om en kjent jukser, som stat-padda (?) og hadde ekstremt mye poeng i forhold til tid. Uten å sette meg noe videre inn i saken, antok jeg kjapt at MrDarkey juksa også, fordi han hadde nærmest alle medaljer og dekorasjoner etc.

 

Så ja, kan hende jeg tok en rask beslutning.

 

Og til MrDarkey: Du er en sjuk jævel i BC2 :p

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål, når du er ferdig med en runde står f.eks. at du har 20 kills helt øverst, også under "Most score by" så står det f.eks. 30 kills. bør ikke de killsene under "Most score by" være under eller akkurat like mange som det som står øverst?

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål, når du er ferdig med en runde står f.eks. at du har 20 kills helt øverst, også under "Most score by" så står det f.eks. 30 kills. bør ikke de killsene under "Most score by" være under eller akkurat like mange som det som står øverst?

 

De er for alle rundene dine du har spilt uten å logge av serveren.

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at folk tror at det er så mye cheatere, er jo fordi at alle som klarer å drepe personen automatisk blir cheatere.

Også går den personen og sier det til noen andre, som f.eks "Du skulle sett, jeg møtte på en som wallhacka så hardt i dag". Også skjer det bare mer og mer.

Også plutslig cheater 50% av spillerne :rolleyes:

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å mene at alle som har bedre stats enn seg selv cheater og å tro en som har absolutt alle pins når det står at det ble unlocket for to år siden er en cheater. Førstnevnte er bare trist. Sistnevnte er en helt vanlig feil. Alt er vel uansett avhengig av hvilken plattform en spiller på. Om jeg møter på en fyr som mener en annen cheater på Xbox blir jeg bare oppgitt over at han er en dårlig taper og bytter squad. Hadde jeg møtt den samme fyren på PC hadde jeg ikke vært like sikker.

Lenke til kommentar

 

Og til MrDarkey: Du er en sjuk jævel i BC2 :p

 

jo takk ;D har tatt meg mye frustrasjon og få gull på alle de våpna, for enkelte er PAIN!

 

---

 

 

men til dere som påstår at jeg jukser, hvordan i pokker skal jeg bevise at jeg ikke har gjordt det? kan bare henvise til folk som spiller på battlefield.no serverene at jeg har vært der RIMELIG ofte :D

 

og hadde jeg vært en jukser villle ikke jeg da vært høyere rank enn 32? :S

 

men, som sagt nå har jeg gått inn for å få medaljene/pinsa og ikke bare fått dem random.. legg også merke til at jeg ikke har spessielt mange gullmedaljer på våpen eller, har faktisk flest på en pistol :p

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

hadde en jævlig nice runde nå nettopp, sprang rundt med recon og tok ned en haug med tanks på guanamo canal eller hva det het, fikk nesten 12000 xp den runden :D håper du får fikset alle bugene snart, og fikser noobtube/LMG.

 

btw hva gjør spot-siktet til snipere?

 

tenker du da på rød punkt siktet? det er jævla fint å bruke hvis du vil prøve deg på "close combat" sniping ;D jeg brukte det på auto sniperene når jeg skilla opp dem, funker veldig fint på maps du vet du er ofte i nærkamp

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Auto-spot perken til recon gjør at du slipper å trykke på back/select/Q på kontrollen/tastatur for å markere fiender du har i siktet, så hvis du ser en tanks f.eks. i siktet så markeres den automatisk for hele laget ditt så de vet hvor den er.

Selv synes jeg auto spotting er litt ubrukelig i hardcore ettersom du må trykke på start og se på mappet der for å ha noe nytte av den og markeringen forsvinner relativt fort, særlig på andre spillere, tror den varer litt lenger på vehicles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...