Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpe dem fixer M1 buggen snart så har jeg snart alle unlocks ^^ men faen det er pain den achivementen du skal ødelegge 500 kjøre tøy :<

 

619946.jpeg

 

619945.jpeg

hvor mange tusen timer har du spilt da?

 

som du ser så har jeg ikke en gang achivementen for 120timer... tror jeg ligger på 85 timer atm

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Vel, som Lakus viser klart og tydelig, er du en juksefant. Noen kommentarer for å motbevise oss, MrDarkey?

 

Svært så kjappt folk hopper til jukse-konklusjonen for tida. At det er mulig å jukse, betyr ikkje at alle som gjør noko imponerende eller bare er bedre enn deg, faktisk jukser.

Lenke til kommentar

Datobuggen er samme for meg, så enten er det samme for alle på PC, eller "bare" for alle som spiller via steam (F.eks).

 

Forøvring syns jeg ikke vehicle kill x500 er så stress, er snart i mål der og mangler *mange* av de andre :p

 

Kan ha noe sammenheng med min forkjærlighet for AT mines dog :p

Lenke til kommentar

Men når stats viser at alt ble unlocket to år før spillet kom ut er det som regel juks. At dette er en kjent bug på PC visste ikke jeg og sikkert ikke peasandpeace heller.

 

Så det er meir sannsynelig at det er juks og at ein aktiv deltaker i forumet skryter over det, enn at det er ein simpel bug?

Lenke til kommentar

1/1/2008 er en kjent bug, den kommer opp for alle som har PC iallefall, mine også.

 

Hei MrLee!

Tror jeg spilte sammen med deg i dag på en av battlefield.no serverne.

Du ble sur når jeg ble puttet i squadet ditt :(

 

Da tror jeg ikke det var meg, for det hørtes iallefall ikke ut som meg :)

Jeg flytter meg litt rundt om for å få best spawnpoint, mulig du tok det som an avvisning? Isåfall, ikkeno vondt ment :p

 

MrLee.NO ingame, om det skulle være noen tvil.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Men når stats viser at alt ble unlocket to år før spillet kom ut er det som regel juks. At dette er en kjent bug på PC visste ikke jeg og sikkert ikke peasandpeace heller.

Så det er meir sannsynelig at det er juks og at ein aktiv deltaker i forumet skryter over det, enn at det er ein simpel bug?

I disse tider så ja. Definitivt ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...