Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Hei og hopp, kjøpte spillet i dag og er litt skuffa ettersom hver gang jeg prøver å kjøre spillet så får jeg en beskjed som sier at jeg må oppdatere til versjon dittdatt for å kunne spille. Jeg trykker yes for å oppdatere og updateren er utrolig treig. Etter alt fra 1-20 minutter så får jeg en beskjed som sier: File not found, There might be an internet connection problem or server is down. Play the old version?... J***** irriterende etterhvert. Jeg har en stabil internett tilkobling så jeg aner ikke hva problemet er... Noen tips? Lurer også på om det er mulig å få tak i patchen og installere den på et annet vis.

Takk takk for eventuelle svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, jeg prøvde å kjøre som admin og starta updater fra bc2 mappa, men det har ikke bedra seg. Dumt at ea ikke gjør updates tilgjengelig til nedlastning utenom updateren, spesielt hvis den skal være kranglete. Jeg får fortsette å kikke rundt etter en løsning.

Lenke til kommentar

Rimelig fornøyd med denne runden. He he.

Du fikk jo godt over 10000 poeng av Insignas da :D

Selv, så har jeg lagt min elsk på G3. Har satt som mål å få hvertfall 1 gull på alle våpen.

Kommer til å ta litt tid :D

Fikk 15k :p Fikk en gullstjerne til på noobtuben, tror jeg. Er selv ikke så glad i G3, men den siste pump action shotgun'en med slugs, derimot. Wow. Sniping uten scope er alt jeg kan si.

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Rimelig fornøyd med denne runden. He he.

Du fikk jo godt over 10000 poeng av Insignas da :D

Selv, så har jeg lagt min elsk på G3. Har satt som mål å få hvertfall 1 gull på alle våpen.

Kommer til å ta litt tid :D

Fikk 15k :p Fikk en gullstjerne til på noobtuben, tror jeg. Er selv ikke så glad i G3, men den siste pump action shotgun'en med slugs, derimot. Wow. Sniping uten scope er alt jeg kan si.

870'n er bedre med Slugs og magnum <3

Lenke til kommentar

Håpe dem fixer M1 buggen snart så har jeg snart alle unlocks ^^ men faen det er pain den achivementen du skal ødelegge 500 kjøre tøy :<

 

619946.jpeg

 

619945.jpeg

hvor mange tusen timer har du spilt da?

han har ikke fått fem dager online rewarden enda så noe under 5 døgn spilletid, men ja fy faen så mange du har klart da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...