Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv nemlig spilt for det meste i squads, som regel med de samme personene også, og jeg har en W/L på 2,40 uten at jeg egentlig føler jeg har slitt for å nå det. Merker ekstremt stor forskjell på når man spiller alene/med randoms og når man spiller med andre. Med en medic, en engineer og to assaultklasser kan man gjøre ufattelig mye godt for laget og det skal som regel ikke mer enn en velfungerende squad til for at hele laget skal vinne.

Lenke til kommentar

Jeg har selv nemlig spilt for det meste i squads, som regel med de samme personene også, og jeg har en W/L på 2,40 uten at jeg egentlig føler jeg har slitt for å nå det. Merker ekstremt stor forskjell på når man spiller alene/med randoms og når man spiller med andre. Med en medic, en engineer og to assaultklasser kan man gjøre ufattelig mye godt for laget og det skal som regel ikke mer enn en velfungerende squad til for at hele laget skal vinne.

 

Og jeg har W/L på ca 1, og spiller utelukkende alene. Teambalancer aktivt gjør jeg også, det hjelper som regel heller ikke på statsene :p

Lenke til kommentar

Spilte noen matcher ikveld uten min kjære squad(noen må ha sin 18 timers dose med WoW :D). Vi tapte 75% av alle matchene. Det har noe å si hvem du spiller for og si det slik.

 

Min kjære W/L ratio er sunket :lol: Den er fremdeles positiv :p

Endret av Siren
Lenke til kommentar

Begynner å bli rimelig lei av 40mm og "snipere" nå

Hehe, er rimelig lei folk som bruker m60 og spurter rundt som rambo og dreper alt på 2-3 skudd.

Medic kunne gjerne blitt litt mindre over-powered imo.

Ellers så er da RL-folka mye mer irriterende enn 40mm'erne... de kan ta deg ut point-blank uten å dævve sjæl mens 40mm bare fisler ut i sanden.

Lenke til kommentar

Merker jeg ble litt fort lei spillet. Savner større kart, med flere muligheter inn og ut av capture zone. Håper de kommer med større kart, slik som BC1, 1942 og BF2 hadde. Noe jeg også savner er skikkelige by områder, med kun lett-kjøretøy, og ingen tanks. er jo litt på noen av karta, men ikke nok.

Lenke til kommentar

Merker jeg ble litt fort lei spillet. Savner større kart, med flere muligheter inn og ut av capture zone. Håper de kommer med større kart, slik som BC1, 1942 og BF2 hadde. Noe jeg også savner er skikkelige by områder, med kun lett-kjøretøy, og ingen tanks. er jo litt på noen av karta, men ikke nok.

 

FOr å være ærlig etter å ha spilt litt squad Dm på Arica Harbor har jeg kommet fram til at 32 players er for mye på de fleste banene og at flere burde sette ned player count til 24 som er maks spillere på konsoll, man kan ikke legge under et bord at mange av brettene er lagd for 24 og ikke 32, iallefall når jeg bare hadde 16 på arica harbor så følte jeg at jeg hadde spillerom til å gå rundt fienden bruke byggninger som dekning i my ehøyere grad enn når man har 32 spillere da man bare må være på farta hele tida.

 

Dessuten så jeg ekstremt mindre Recon, 40mm og carl gustav spam. Jeg brukte carl ganske aktivt men som regel bare når fienden var i dekning i et hus. Ellers brukte jeg AK'en til å gjøre det siste arbeidet.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Merker jeg ble litt fort lei spillet. Savner større kart, med flere muligheter inn og ut av capture zone. Håper de kommer med større kart, slik som BC1, 1942 og BF2 hadde. Noe jeg også savner er skikkelige by områder, med kun lett-kjøretøy, og ingen tanks. er jo litt på noen av karta, men ikke nok.

 

Har i det siste begynt å spille på hardcore rush servere, utrolig festlig til tider, selv om enkelte kart er litt sniper heaven. :p

Nå skal det nevnes at de som angriper kan snipe så mye de vil men vil neppe vinne om hele laget ligger under en busk i et hull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...