Sir3n Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ikke for å skryte men sist jeg sjekket så har jeg 3 i W/L Ratio og jeg har nesten bare spillt i squad på pc, men på xbox er det stikk motsatt. Det er som Lakus sier. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har selv nemlig spilt for det meste i squads, som regel med de samme personene også, og jeg har en W/L på 2,40 uten at jeg egentlig føler jeg har slitt for å nå det. Merker ekstremt stor forskjell på når man spiller alene/med randoms og når man spiller med andre. Med en medic, en engineer og to assaultklasser kan man gjøre ufattelig mye godt for laget og det skal som regel ikke mer enn en velfungerende squad til for at hele laget skal vinne. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har selv nemlig spilt for det meste i squads, som regel med de samme personene også, og jeg har en W/L på 2,40 uten at jeg egentlig føler jeg har slitt for å nå det. Merker ekstremt stor forskjell på når man spiller alene/med randoms og når man spiller med andre. Med en medic, en engineer og to assaultklasser kan man gjøre ufattelig mye godt for laget og det skal som regel ikke mer enn en velfungerende squad til for at hele laget skal vinne. Og jeg har W/L på ca 1, og spiller utelukkende alene. Teambalancer aktivt gjør jeg også, det hjelper som regel heller ikke på statsene Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Spilte noen matcher ikveld uten min kjære squad(noen må ha sin 18 timers dose med WoW ). Vi tapte 75% av alle matchene. Det har noe å si hvem du spiller for og si det slik. Min kjære W/L ratio er sunket Den er fremdeles positiv Endret 29. mars 2010 av Siren Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har lyst til å sende en gave til han/de som laget lyden som kommer når en tank kjører på en AT mine. Like deilig HVER gang (og jeg har 7x Gold på AT mine) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det bare meg eller er det veldig mye lettere og spille medic enn assult? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Begynner å bli rimelig lei av 40mm og "snipere" nå Endret 29. mars 2010 av Skauher Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Begynner å bli rimelig lei av 40mm og "snipere" nå Hehe, er rimelig lei folk som bruker m60 og spurter rundt som rambo og dreper alt på 2-3 skudd. Medic kunne gjerne blitt litt mindre over-powered imo. Ellers så er da RL-folka mye mer irriterende enn 40mm'erne... de kan ta deg ut point-blank uten å dævve sjæl mens 40mm bare fisler ut i sanden. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Merker jeg ble litt fort lei spillet. Savner større kart, med flere muligheter inn og ut av capture zone. Håper de kommer med større kart, slik som BC1, 1942 og BF2 hadde. Noe jeg også savner er skikkelige by områder, med kun lett-kjøretøy, og ingen tanks. er jo litt på noen av karta, men ikke nok. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jepp, større kart hadde vært fint. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Merker jeg ble litt fort lei spillet. Savner større kart, med flere muligheter inn og ut av capture zone. Håper de kommer med større kart, slik som BC1, 1942 og BF2 hadde. Noe jeg også savner er skikkelige by områder, med kun lett-kjøretøy, og ingen tanks. er jo litt på noen av karta, men ikke nok. FOr å være ærlig etter å ha spilt litt squad Dm på Arica Harbor har jeg kommet fram til at 32 players er for mye på de fleste banene og at flere burde sette ned player count til 24 som er maks spillere på konsoll, man kan ikke legge under et bord at mange av brettene er lagd for 24 og ikke 32, iallefall når jeg bare hadde 16 på arica harbor så følte jeg at jeg hadde spillerom til å gå rundt fienden bruke byggninger som dekning i my ehøyere grad enn når man har 32 spillere da man bare må være på farta hele tida. Dessuten så jeg ekstremt mindre Recon, 40mm og carl gustav spam. Jeg brukte carl ganske aktivt men som regel bare når fienden var i dekning i et hus. Ellers brukte jeg AK'en til å gjøre det siste arbeidet. Endret 30. mars 2010 av Zimmer Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Merker jeg ble litt fort lei spillet. Savner større kart, med flere muligheter inn og ut av capture zone. Håper de kommer med større kart, slik som BC1, 1942 og BF2 hadde. Noe jeg også savner er skikkelige by områder, med kun lett-kjøretøy, og ingen tanks. er jo litt på noen av karta, men ikke nok. Har i det siste begynt å spille på hardcore rush servere, utrolig festlig til tider, selv om enkelte kart er litt sniper heaven. Nå skal det nevnes at de som angriper kan snipe så mye de vil men vil neppe vinne om hele laget ligger under en busk i et hull. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Rimelig fornøyd med denne runden. He he. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Rimelig fornøyd med denne runden. He he. NICE Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Recon.... Så også 7 kills med sniper rifle pin der, Neida, flest kills med hagle så det går bra Lenke til kommentar
Exia Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Rimelig fornøyd med denne runden. He he. Du fikk jo godt over 10000 poeng av Insignas da Selv, så har jeg lagt min elsk på G3. Har satt som mål å få hvertfall 1 gull på alle våpen. Kommer til å ta litt tid Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det nye Rush kartet er ganske bra Arica Harbor er ikke så verst som conquest map heller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har det kommet ut nå? Hvordan laster jeg de ned? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har det kommet ut nå? Hvordan laster jeg de ned? Det er serverside så du har mapsa det er bare filene i serverene som er forandret til også å innkludere de to nye game modene på de to kartene. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvilken idiot har fortalt folk at å rape spawn base bidrar til å øke gameplayet? Ser at dette skjer ofte på battlefield.no serverne. Desverre. Fytti hælvete for noe dritt. Er jo rett og slett bare barnslig, og for min del ødelegger det all moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå