DubiousCow Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Skulle inn å teste et våpen (AUG'en), men nå orker ikke EA-serverne å logge meg inn. Andre som sliter nå? Endret 26. mars 2010 av Yzer Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Japp, http://twitter.com/OfficialBFBC2 Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Takker og bukker Vegard. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Enda godt dem fiksa det. Etter at servern min kræsja her om dagen blei den aldri fylt opp igjen pga skrotetet ea master servere Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Noen andre enn meg som har KJEMPE lagg i BC2? Spiller på Xbox, har aldri hatt så mye lagg før, tømte to magasin i en medic, han døde ikke, for å så se han stille og rolig skyte meg ned med noen få skudd... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har hatt en del lag i det siste, spiller på PC jeg da. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Spilte med Atsjonas i stad Han var en snill medic som revivet meg <3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hehe . Mangler rundt 50 kills med medic nå, så har jeg 500 kills med den. Får jeg forresten poengene fra matchen hvis jeg blir disconnecta midt i en match? Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Unlocka alt for noen dager siden nå. Litt dølt å ikke ha noen flere våpen eller specializations å streve etter egentlig :o Må nok si at favorittene mine er M1 Garand, og M16A3, H&K UMP45, MG3 og M95, som "merkelig" nok er de siste man unlocker Noen andre som har problemer med hit detection med haglene forresten? Spilte en runde tidligere det jeg kom opp bak en fyr og mer eller mindre kjørte USAS-12'en inn i bakhuet hans å fyrte av 5 eller 6 skudd uten at han ble skadet i det heletatt. Endte jo opp med at han snudde seg å knifa meg da <_< Har hatt samme problem flere ganger. Edit: Spiller på PC btw. Endret 26. mars 2010 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Exia Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hehe . Mangler rundt 50 kills med medic nå, så har jeg 500 kills med den. Får jeg forresten poengene fra matchen hvis jeg blir disconnecta midt i en match? Jepp. Det får du Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hadde nettopp verdens mest epice ninja øyeblikk Spilte Conquest på Laguna Presa, den med den stoore demninga i. Jeg skulle komme meg fra A til en av de andre flaggene, sneik meg utti kantene og oppi skogen på grunn av en stor, stygg tanks. Jeg var å krøyp oppå noen store steiner da jeg så ned og hvem ellers enn en recon-spiller kunne sottet midt inni mellom noen steiner og campet? Jeg så at han flyttet litt på seg og så tok jeg tidenes ninja-hopp og knifet han. Ganske sikker på at han følte seg mapatisk da Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tidenes knife-fest i går på Laguna Alta på BF.no: Sånn går det når UMPen går tom for ammo Lenke til kommentar
Exia Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tidenes knife-fest i går på Laguna Alta på BF.no: Sånn går det når UMPen går tom for ammo Prøv også kjør Recon hvis du skal ha knife fest M1A1 Revolveren Lightweight greia & Body armor Fy det er en morsom class Lenke til kommentar
Woland Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Unlocka alt for noen dager siden nå. Litt dølt å ikke ha noen flere våpen eller specializations å streve etter egentlig :o Må nok si at favorittene mine er M1 Garand, og M16A3, H&K UMP45, MG3 og M95, som "merkelig" nok er de siste man unlocker Noen andre som har problemer med hit detection med haglene forresten? Spilte en runde tidligere det jeg kom opp bak en fyr og mer eller mindre kjørte USAS-12'en inn i bakhuet hans å fyrte av 5 eller 6 skudd uten at han ble skadet i det heletatt. Endte jo opp med at han snudde seg å knifa meg da <_< Har hatt samme problem flere ganger. Edit: Spiller på PC btw. Har du den speccen til shotgun som gir lenger range? Den gir heilt vanvitig range, men det blir ekstremt vanskelig å treffa folk. Du må treffa 100% rett på. USAS 12 er og ganske dårlig imo., NS2000 med range spec = win. Ein kan skyta snipers på andre sida av mappet med den, omtrent, om ein har range speccen og magnum ammo. Enig i at det er litt rart at i 25 så har ein unlocka alt. Endret 27. mars 2010 av Yfel Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Unlocka alt for noen dager siden nå. Litt dølt å ikke ha noen flere våpen eller specializations å streve etter egentlig :o Må nok si at favorittene mine er M1 Garand, og M16A3, H&K UMP45, MG3 og M95, som "merkelig" nok er de siste man unlocker Noen andre som har problemer med hit detection med haglene forresten? Spilte en runde tidligere det jeg kom opp bak en fyr og mer eller mindre kjørte USAS-12'en inn i bakhuet hans å fyrte av 5 eller 6 skudd uten at han ble skadet i det heletatt. Endte jo opp med at han snudde seg å knifa meg da <_< Har hatt samme problem flere ganger. Edit: Spiller på PC btw. Har du den speccen til shotgun som gir lenger range? Den gir heilt vanvitig range, men det blir ekstremt vanskelig å treffa folk. Du må treffa 100% rett på. USAS 12 er og ganske dårlig imo., NS2000 med range spec = win. Ein kan skyta snipers på andre sida av mappet med den, omtrent, om ein har range speccen og magnum ammo. Enig i at det er litt rart at i 25 så har ein unlocka alt. Ja, jeg bruker vanligvis range perken til shotgun. Kan jo ha vært en blanding av det du sier og lag som forårsaket problemet jeg nevnte. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Ja, jeg bruker vanligvis range perken til shotgun. Kan jo ha vært en blanding av det du sier og lag som forårsaket problemet jeg nevnte. Sannsynligvis, ja. Gå på TV2 og BF.no servers, der er det ikkje lag. Endret 27. mars 2010 av Yfel Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://bildr.no/view/607677 hadde to fine kniv runder. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Du hadde 51 sec med kniv :o Det er nokså insane! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 heh, er vel pga. du ikke springer rundt med kniven oppe kommer jo frem den når du trykker på middle mouse button Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://bildr.no/view/607677 hadde to fine kniv runder. Haha, awesome. Bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå