Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hehe :D. Mangler rundt 50 kills med medic nå, så har jeg 500 kills med den.

 

Får jeg forresten poengene fra matchen hvis jeg blir disconnecta midt i en match?

Lenke til kommentar

Unlocka alt for noen dager siden nå. Litt dølt å ikke ha noen flere våpen eller specializations å streve etter egentlig :o

Må nok si at favorittene mine er M1 Garand, og M16A3, H&K UMP45, MG3 og M95, som "merkelig" nok er de siste man unlocker :p

 

Noen andre som har problemer med hit detection med haglene forresten? Spilte en runde tidligere det jeg kom opp bak en fyr og mer eller mindre kjørte USAS-12'en inn i bakhuet hans å fyrte av 5 eller 6 skudd uten at han ble skadet i det heletatt. Endte jo opp med at han snudde seg å knifa meg da <_< Har hatt samme problem flere ganger.

 

Edit: Spiller på PC btw.

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Hadde nettopp verdens mest epice ninja øyeblikk :ph34r:

 

Spilte Conquest på Laguna Presa, den med den stoore demninga i.

 

Jeg skulle komme meg fra A til en av de andre flaggene, sneik meg utti kantene og oppi skogen på grunn av en stor, stygg tanks. Jeg var å krøyp oppå noen store steiner da jeg så ned og hvem ellers enn en recon-spiller kunne sottet midt inni mellom noen steiner og campet? Jeg så at han flyttet litt på seg og så tok jeg tidenes ninja-hopp og knifet han. Ganske sikker på at han følte seg mapatisk da :D

Lenke til kommentar

Unlocka alt for noen dager siden nå. Litt dølt å ikke ha noen flere våpen eller specializations å streve etter egentlig :o

Må nok si at favorittene mine er M1 Garand, og M16A3, H&K UMP45, MG3 og M95, som "merkelig" nok er de siste man unlocker :p

 

Noen andre som har problemer med hit detection med haglene forresten? Spilte en runde tidligere det jeg kom opp bak en fyr og mer eller mindre kjørte USAS-12'en inn i bakhuet hans å fyrte av 5 eller 6 skudd uten at han ble skadet i det heletatt. Endte jo opp med at han snudde seg å knifa meg da <_< Har hatt samme problem flere ganger.

 

Edit: Spiller på PC btw.

 

Har du den speccen til shotgun som gir lenger range? Den gir heilt vanvitig range, men det blir ekstremt vanskelig å treffa folk. Du må treffa 100% rett på. USAS 12 er og ganske dårlig imo., NS2000 med range spec = win. Ein kan skyta snipers på andre sida av mappet med den, omtrent, om ein har range speccen og magnum ammo.

 

Enig i at det er litt rart at i 25 så har ein unlocka alt.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Unlocka alt for noen dager siden nå. Litt dølt å ikke ha noen flere våpen eller specializations å streve etter egentlig :o

Må nok si at favorittene mine er M1 Garand, og M16A3, H&K UMP45, MG3 og M95, som "merkelig" nok er de siste man unlocker :p

 

Noen andre som har problemer med hit detection med haglene forresten? Spilte en runde tidligere det jeg kom opp bak en fyr og mer eller mindre kjørte USAS-12'en inn i bakhuet hans å fyrte av 5 eller 6 skudd uten at han ble skadet i det heletatt. Endte jo opp med at han snudde seg å knifa meg da <_< Har hatt samme problem flere ganger.

 

Edit: Spiller på PC btw.

 

Har du den speccen til shotgun som gir lenger range? Den gir heilt vanvitig range, men det blir ekstremt vanskelig å treffa folk. Du må treffa 100% rett på. USAS 12 er og ganske dårlig imo., NS2000 med range spec = win. Ein kan skyta snipers på andre sida av mappet med den, omtrent, om ein har range speccen og magnum ammo.

 

Enig i at det er litt rart at i 25 så har ein unlocka alt.

 

Ja, jeg bruker vanligvis range perken til shotgun. Kan jo ha vært en blanding av det du sier og lag som forårsaket problemet jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...