Ehtirno Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Pfft, om det står ein gjeng med idiotar heilt samla ser eg ingenting i vegen med å lempe ei granat på dei! Folk må slutte å syte over all bruk av granater og hugse på at dei faktisk har nokre bruksområde dei òg. Ingen grunn til å skrike over dette nei. Perfekt eksempel på hva 40mm SKAL brukes til <3 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. Jeg liker UZI'en med magnum ammo, eller AKS-74U med accuracy perken. Men for mesteparten av tiden går det i M1 Garand med magnum ammo. Digger den B) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Pfft, om det står ein gjeng med idiotar heilt samla ser eg ingenting i vegen med å lempe ei granat på dei! Folk må slutte å syte over all bruk av granater og hugse på at dei faktisk har nokre bruksområde dei òg. Ingen grunn til å skrike over dette nei. Perfekt eksempel på hva 40mm SKAL brukes til <3 Har ingen problemer med det nei. Det er idiotene som bruker 40MMeren som primærvåpen på assaultklassen for å garantere first kill når de møter noen.. og ikke bruker rifla som den er ment - fordi de vet de taper da i.e. n00btubing. Men n00btubing er midre irriterende i BC2 ettersom de omtrent "tvinger" det på alle som spiller assault. Endret 23. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. Jeg liker UZI'en med magnum ammo, eller AKS-74U med accuracy perken. Men for mesteparten av tiden går det i M1 Garand med magnum ammo. Digger den B) Enhver high-ranked engineer vil fortelle deg at main våpen er Carl Gustav (Selv bruker jeg UMP og AT-miner ) Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Pfft, om det står ein gjeng med idiotar heilt samla ser eg ingenting i vegen med å lempe ei granat på dei! Folk må slutte å syte over all bruk av granater og hugse på at dei faktisk har nokre bruksområde dei òg. Enig! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. Jeg liker UZI'en med magnum ammo, eller AKS-74U med accuracy perken. Men for mesteparten av tiden går det i M1 Garand med magnum ammo. Digger den B) Det er bra med nymotens våpen og denslags, men M1 Garand... M1 Garand er det eneste våpenet som man virkelig føler seg kul med! Oh, lyden når man reloader Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. Min favoritt var UMP eller AK tingen. Men etter at jeg låste opp G3 bruker jeg så å si kun den. Litt avhengig av humøret. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. UMP er god, den har eg brukt eindel. Men no som eg har 500 kills insignia på SMG, LMG og assault og eg ikkje liker sniper, veit eg ikkje heilt kva eg skal spela. Når eg leker litt med Shotgun, bruker eg NS2000 med magnum ammo og range speccen. Endret 24. mars 2010 av Yfel Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. UMP er god, den har eg brukt eindel. Men no som eg har 500 kills insignia på SMG, LMG og assault og eg ikkje liker sniper, veit eg ikkje heilt kva eg skal spela. Når eg leker litt med Shotgun, bruker eg NS2000 med magnum ammo og range speccen. Nå vet jeg ikke om du har tilgang til den i det heletatt da, men jeg bruker nesten bare M1A1 Thompson som engineer. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. UMP er god, den har eg brukt eindel. Men no som eg har 500 kills insignia på SMG, LMG og assault og eg ikkje liker sniper, veit eg ikkje heilt kva eg skal spela. Når eg leker litt med Shotgun, bruker eg NS2000 med magnum ammo og range speccen. Nå vet jeg ikke om du har tilgang til den i det heletatt da, men jeg bruker nesten bare M1A1 Thompson som engineer. Har den. Har hatt siden første gong eg logga inn, limited edition. Men det er mange SMGs som er bedre, imo. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. UMP er god, den har eg brukt eindel. Men no som eg har 500 kills insignia på SMG, LMG og assault og eg ikkje liker sniper, veit eg ikkje heilt kva eg skal spela. Når eg leker litt med Shotgun, bruker eg NS2000 med magnum ammo og range speccen. Nå vet jeg ikke om du har tilgang til den i det heletatt da, men jeg bruker nesten bare M1A1 Thompson som engineer. Har den. Har hatt siden første gong eg logga inn, limited edition. Men det er mange SMGs som er bedre, imo. AK smg`n er den jeg har hatt mest nytte av.Bra i QC og t.o.m hendig på lengre avstander. Alltid like deilig å headshote på en løpende fiende langt unna Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. Hadde en ganske fin enigår også. Jeg gikk rundt et par hus på Panama, for å snike meg bak en container osmjeg visste det stod mange fra det andre laget bak. Jeg ser 5 stk, og skjønner at jeg ikke har sjangs hvis jeg skyter med kuler, så jeg kaster en granat like før jeg skyter en smokegrenade inn. Smokegrenaden dreper 3, granaten dreper en, og han ene som er igjen løper ut av røyken og mot meg, han tar jeg lett med kuler. Var stolt da! går det ann å drepe folk med smoken? jeg venter på spillet enda fra elkjip. har gått vell 3-4 uker nå. Venter du seriøst ennå? Herregud, jeg fikk spillet på release, fra elkjøp !! jeg venter seriøst ennå ja >_> men så mangler jeg noen pc deler som jeg har bestillt får en god stund tilbake Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hvordan våpen vil dere annbefale på engineer? Bruker PP 2000 nå. Brukte SAIGA 20K før. UMP er god, den har eg brukt eindel. Men no som eg har 500 kills insignia på SMG, LMG og assault og eg ikkje liker sniper, veit eg ikkje heilt kva eg skal spela. Når eg leker litt med Shotgun, bruker eg NS2000 med magnum ammo og range speccen. Nå vet jeg ikke om du har tilgang til den i det heletatt da, men jeg bruker nesten bare M1A1 Thompson som engineer. Har den. Har hatt siden første gong eg logga inn, limited edition. Men det er mange SMGs som er bedre, imo. Meget mulig, det handler jo om personlig preferanse. Jeg har en merkelig opphengning der jeg ikke takler våpen med lyddemper. Må ha skikkelig audio feedback for å ha kontroll på våpenet for å ungå spray'n pray for en eller annen grunn.. Føler ikke jeg skyter med silencer. Endret 24. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvis det er noen her som lurer på hvordan statsa til den beste BF:BC2 spilleren ser ut: http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/Bu%252eRogers Warning: Un-fucking-real! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvis det er noen her som lurer på hvordan statsa til den beste BF:BC2 spilleren ser ut: http://bfbc2.elxx.ne...c/Bu%252eRogers Warning: Un-fucking-real! Juksestats er soo not interesting. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hvis det er noen her som lurer på hvordan statsa til den beste BF:BC2 spilleren ser ut: http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/Bu%252eRogers Warning: Un-fucking-real! Sannsynligvis ein cheater. Har sett han på scoreboards tidligare. Ser han har 7 gold stars med water vehicles, 347 kills med jetski... Endret 24. mars 2010 av Yfel Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hvis det er noen her som lurer på hvordan statsa til den beste BF:BC2 spilleren ser ut: http://bfbc2.elxx.ne...c/Bu%252eRogers Warning: Un-fucking-real! Sannsynligvis ein cheater. Har sett han på scoreboards tidligare. Ser han har 7 gold stars med water vehicles, 347 kills med jetski... Usikker på om du får jetski kill om du sitter bakpå da, men uansett. 207 spillte runder sier egentlig alt her. Sier ikke på noen måte at jeg er god, men selv har jeg 238 spillte og har ca 500k poeng. Om han så var 4 ganger så god som meg, burde han ikke hatt så mye poeng på så få runder. Eneste som forklarer her er statpadding. Endret 24. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Får det overhodet ikkje til å stemme nei om man ser på antall runder spillt....satte dog nesten kvikklunsjen i halsen når eg trykkte opp linken Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) slenger inn den jeg Endret 24. mars 2010 av Cerandin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå