liland94 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hahaha, hadde det vært meg hadde jeg friket helt ut Har rom helt nederst i huset, og av og til kommer det en katt å titter inn vinduet ( ), problemet med dette er at PC-skjermen står rett under vinduet og det å se opp etter å ha dødd eller noe å se rett inn i et par katteøyer er uhyre skremmende Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Unlocka akkurat m60.. Dette er det verste jeg har vert med paa i et multiplayerspill. Komisk hvor overpowered dette vaapenet er. Har l0pt rundt med shotgun(870 pump action) frem til naa, men naa er det m60 for alle penga. 3-4 kuler bursts dreper momentant paa lang avstand. Har blitt mektig irritert paa M60 f0r, men naa ser jeg at det er enda bedre enn jeg trodde. Mye bedre faktisk. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Skal blir nerfet snart. *starte BF:BC2, velge medic, og drepe så mange som mulig med M60* Syns det er litt dumt jeg, men rekylen er alt for svak.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Haha, M60 måtte nerfes i Battlefield Vietnam også. Tror det er noen ekte M60 fanboys i DICE Forøvrig måtte det til. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Unlocka MG3'en i går kveld. Har bare en ting å si: SEXY Den er jo faktisk nesten like bra som M60 I mine hender Personlig bruker jeg ikke M60, ettersom jeg ikke liker å bruke våpen som er overpowered, som sistnevnte, "noobtube", etc. Alltid morsomt med litt utfordring. ^_^ Endret 23. mars 2010 av Patrick1991 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) MG3 hadde hatt godt av mer ammo i beltet. og latterlig skade på den i forhold til m60, for ikke å snakke om den sykt begrensde rekkevidden sammenlignet med andre MGer... - ok, kanskje jeg er MG3 fanboy Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. Endret 23. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 MG3 er det ikke den som skyter et og et skudd? Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Unlocka MG3'en i går kveld. Har bare en ting å si: SEXY Den er jo faktisk nesten like bra som M60 I mine hender Personlig bruker jeg ikke M60, ettersom jeg ikke liker å bruke våpen som er overpowered, som sistnevnte, "noobtube", etc. Alltid morsomt med litt utfordring. ^_^ Bruker alltid smokenades på rushbrett alltid moro å tåkelegge et område Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 MG3 er det ikke den som skyter et og et skudd? På ingen måte. Den har full bar på rate of fire. Tror knapt jeg klarer å bruke mindre enn 40 skudd på fiender med "korte bursts" med MG3.. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 MG3 er det ikke den som skyter et og et skudd? På ingen måte. Den har full bar på rate of fire. Tror knapt jeg klarer å bruke mindre enn 40 skudd på fiender med "korte bursts" med MG3.. ok Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. Hadde en ganske fin enigår også. Jeg gikk rundt et par hus på Panama, for å snike meg bak en container osmjeg visste det stod mange fra det andre laget bak. Jeg ser 5 stk, og skjønner at jeg ikke har sjangs hvis jeg skyter med kuler, så jeg kaster en granat like før jeg skyter en smokegrenade inn. Smokegrenaden dreper 3, granaten dreper en, og han ene som er igjen løper ut av røyken og mot meg, han tar jeg lett med kuler. Var stolt da! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. Hadde en ganske fin enigår også. Jeg gikk rundt et par hus på Panama, for å snike meg bak en container osmjeg visste det stod mange fra det andre laget bak. Jeg ser 5 stk, og skjønner at jeg ikke har sjangs hvis jeg skyter med kuler, så jeg kaster en granat like før jeg skyter en smokegrenade inn. Smokegrenaden dreper 3, granaten dreper en, og han ene som er igjen løper ut av røyken og mot meg, han tar jeg lett med kuler. Var stolt da! går det ann å drepe folk med smoken? jeg venter på spillet enda fra elkjip. har gått vell 3-4 uker nå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. Hadde en ganske fin enigår også. Jeg gikk rundt et par hus på Panama, for å snike meg bak en container osmjeg visste det stod mange fra det andre laget bak. Jeg ser 5 stk, og skjønner at jeg ikke har sjangs hvis jeg skyter med kuler, så jeg kaster en granat like før jeg skyter en smokegrenade inn. Smokegrenaden dreper 3, granaten dreper en, og han ene som er igjen løper ut av røyken og mot meg, han tar jeg lett med kuler. Var stolt da! går det ann å drepe folk med smoken? jeg venter på spillet enda fra elkjip. har gått vell 3-4 uker nå. Ja, men jeg har aldri klart å drepe mer enn 1 person med dem. Og da med direkte treff... Nice Atsjonas, jeg håndterer "alltid" slike situasjoner feil Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. Hadde en ganske fin enigår også. Jeg gikk rundt et par hus på Panama, for å snike meg bak en container osmjeg visste det stod mange fra det andre laget bak. Jeg ser 5 stk, og skjønner at jeg ikke har sjangs hvis jeg skyter med kuler, så jeg kaster en granat like før jeg skyter en smokegrenade inn. Smokegrenaden dreper 3, granaten dreper en, og han ene som er igjen løper ut av røyken og mot meg, han tar jeg lett med kuler. Var stolt da! går det ann å drepe folk med smoken? jeg venter på spillet enda fra elkjip. har gått vell 3-4 uker nå. Det går ann, men du må treffe enten rett på, eller ved siden av. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som vet om patchen i går fjernet problemet med isla inocentes m-com station A som kunne ødelegges ved å herpe noen gjerder som stod inntill huset den er i? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. En heldig 40mm tube mot to medics som gjenopplivet et par andre tok livet av fem stykker i går Som jeg har klaget over før, er tube litt OP (men har dårlig hit detection). Jeg er nok noob som bruker GL, men hva gjør man ikke for å vinne. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Liten vits å spille hvis man ikke planlegger å vinne! I krig og kjærlighet er som sagt alt lov Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Pfft, om det står ein gjeng med idiotar heilt samla ser eg ingenting i vegen med å lempe ei granat på dei! Folk må slutte å syte over all bruk av granater og hugse på at dei faktisk har nokre bruksområde dei òg. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde en fin n00btube erfaring på isla inocentes her om dagen. Angriperene suser forbi i en PTB, rundt øya og peprer med granater. En granat ned i båten, 3 kills. Hadde en ganske fin enigår også. Jeg gikk rundt et par hus på Panama, for å snike meg bak en container osmjeg visste det stod mange fra det andre laget bak. Jeg ser 5 stk, og skjønner at jeg ikke har sjangs hvis jeg skyter med kuler, så jeg kaster en granat like før jeg skyter en smokegrenade inn. Smokegrenaden dreper 3, granaten dreper en, og han ene som er igjen løper ut av røyken og mot meg, han tar jeg lett med kuler. Var stolt da! går det ann å drepe folk med smoken? jeg venter på spillet enda fra elkjip. har gått vell 3-4 uker nå. Venter du seriøst ennå? Herregud, jeg fikk spillet på release, fra elkjøp !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå