hugRmunR Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 De må få gjort no med de jækla lubetubene... Lenke til kommentar
Exia Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 De må få gjort no med de jækla lubetubene... Glidemiddelet jeg kjøper på tube funker lett. Bare husk å rull opp bakenden på tuben når den begynner å gå tom! Da får du ut det lille ekstra. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, folkens! Har i løpet av helgen lest gjennom hele tråden om BC2 og sett veeeeldig mange filmer på youtube, og nå klør det i spillfingrene! Spillet er på vei i posten, setter all min lit til at den ramler ned i postkassa i løpet av morgendagen. Spiller XBOX. Blir spennende å se hvordan overgangen fra MW2 til BC2 blir. Syns MW2 er et fantastisk spill, men teamfølelsen man angiveligvis skal kunne få av å spille BC2 frister veldig. Regner med tilvenning må til, men blir morsomt å prøve noe nytt. Tips til en nybegynner? Tror Recon blir min greie, noe nyttig å fortelle? Har forstått at recon ikke bare er å ta ned fi fra avstand Overgangen ifra MW2 er nok ganske stor ja. Selv synes jeg sistnevnte har alt for mange frustrerende problemer til at jeg klarer å nyte det over lengre tid. Og Recon? Jeg ville ikke spilt for mye av det, ettersom det er ganske begrenset hvor mye du hjelper laget ditt som en. Ser en god del servere der halve lag bare sitter og camper to kilometer unna fronten uten å klare å utrette noen ting. <_< Spesielt da på "Rush" mode. http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M Bør sees av alle som skal hoppe på Bad Company 2 sin multiplayer del Mange gode tips, og litt morsom er den også. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Recon er knall hvis man IKKE leker sniper. Kan utrette mye hvis man tør å gjøre no. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen andre som har problemer med å spotte fiender på Xbox? Det er jo back knappen man skal trykke på når du har dem i sikte men jeg har prøvd det en hel haug med ganger og det fungerer aldri, sikter RETT på fienden, trykker på back, ingenting skjer :\ Eneste gangene jeg spotter er når jeg kjører auto spotting på Recon classen. må jeg holde knappen inne i en evighet kanskje? Lenke til kommentar
Suited Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, folkens! Har i løpet av helgen lest gjennom hele tråden om BC2 og sett veeeeldig mange filmer på youtube, og nå klør det i spillfingrene! Spillet er på vei i posten, setter all min lit til at den ramler ned i postkassa i løpet av morgendagen. Spiller XBOX. Blir spennende å se hvordan overgangen fra MW2 til BC2 blir. Syns MW2 er et fantastisk spill, men teamfølelsen man angiveligvis skal kunne få av å spille BC2 frister veldig. Regner med tilvenning må til, men blir morsomt å prøve noe nytt. Tips til en nybegynner? Tror Recon blir min greie, noe nyttig å fortelle? Har forstått at recon ikke bare er å ta ned fi fra avstand Overgangen ifra MW2 er nok ganske stor ja. Selv synes jeg sistnevnte har alt for mange frustrerende problemer til at jeg klarer å nyte det over lengre tid. Og Recon? Jeg ville ikke spilt for mye av det, ettersom det er ganske begrenset hvor mye du hjelper laget ditt som en. Ser en god del servere der halve lag bare sitter og camper to kilometer unna fronten uten å klare å utrette noen ting. <_< Spesielt da på "Rush" mode. http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M Bør sees av alle som skal hoppe på Bad Company 2 sin multiplayer del Mange gode tips, og litt morsom er den også. Har sett den videoen. Viktig OG morsom! Er enig at camper snipere ikke er gull for gameplayet. Men leser i tråden at folk har forskjellige favoritter, så det kan jo forandre seg Er bare interessert i å starte å spille! Fordel å gjennomgå singelplayern eller er det bare å "peise" på? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvis du holder den inne kommer bare scoreboardet opp Men har selv lagt merke til det, har ikke peiling på hva det kommer av :-/ Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ...Tror Recon blir min greie, noe nyttig å fortelle? Har forstått at recon ikke bare er å ta ned fi fra avstand Recon har nådd smertegrensen på hva som burde vært lov. Hadde det vært opp til meg, så hadde hele klassen blitt fjerna, eller hatt en maks grense på 3 recon's pr. lag. De fleste som er recon ødelegger spillet, rett og slett ødelegger. Særlig om man er attacker. Så vær så snill, velg en annen klasse, for dine lagkameraters skyld. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen andre som har problemer med å spotte fiender på Xbox? Det er jo back knappen man skal trykke på når du har dem i sikte men jeg har prøvd det en hel haug med ganger og det fungerer aldri, sikter RETT på fienden, trykker på back, ingenting skjer :\ Eneste gangene jeg spotter er når jeg kjører auto spotting på Recon classen. må jeg holde knappen inne i en evighet kanskje? Opplever det til tider selv. Når jeg spotter tilfeldig inn i noen trær [hvor det er normalt at fienden er] finner jeg dem selv om jeg ikke ser dem og det motsatte i klar sikt. Det er av og til når det skjer, men er smått irriterende til tider. Men som Erik sier; holder du knappen inne kommer scoreboardet opp. Lenke til kommentar
Suited Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ...Tror Recon blir min greie, noe nyttig å fortelle? Har forstått at recon ikke bare er å ta ned fi fra avstand Recon har nådd smertegrensen på hva som burde vært lov. Hadde det vært opp til meg, så hadde hele klassen blitt fjerna, eller hatt en maks grense på 3 recon's pr. lag. De fleste som er recon ødelegger spillet, rett og slett ødelegger. Særlig om man er attacker. Så vær så snill, velg en annen klasse, for dine lagkameraters skyld. Såpass, ja? Skjønner skepsisen, det gjør jeg. Skal i alle fall prøve(og feile) Mange muligheter. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fungerer ikke mic på alle servere? Har stort sett ikke spilt med mic, men begynte i stad. På en server fungerte det (left alt på PC), men på den neste serveren fikk vi ikke noe lyd. Er dette en feil, eller er det bare serveren som ikke støtter det? Bør man evt bruke et annet program enn in-game voice? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ...Tror Recon blir min greie, noe nyttig å fortelle? Har forstått at recon ikke bare er å ta ned fi fra avstand Recon har nådd smertegrensen på hva som burde vært lov. Hadde det vært opp til meg, så hadde hele klassen blitt fjerna, eller hatt en maks grense på 3 recon's pr. lag. De fleste som er recon ødelegger spillet, rett og slett ødelegger. Særlig om man er attacker. Så vær så snill, velg en annen klasse, for dine lagkameraters skyld. Såpass, ja? Skjønner skepsisen, det gjør jeg. Skal i alle fall prøve(og feile) Mange muligheter. eller i det minste maks 3 sniper rifler pr. lag. siden jeg velger ofte recon og hagle og da ødlegger jeg ikke noe for mine lag kamerater, i og med at jeg er med å angriper Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er sant, som borbra sier, er sniper rifla som ødelegger mest ja, de som bruker pumphagle, eller AG3 og er aktiv med mortar og C4 gjør jo faktisk litt nytte for seg. Og når jeg sier mortar, så mener jeg ikke å sitte inni en busk og spamme fienden med den, gir sikkert bra med poeng, men er ikke særlig hjelpsom i lengden. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fungerer ikke mic på alle servere? Har stort sett ikke spilt med mic, men begynte i stad. På en server fungerte det (left alt på PC), men på den neste serveren fikk vi ikke noe lyd. Er dette en feil, eller er det bare serveren som ikke støtter det? Bør man evt bruke et annet program enn in-game voice? Bruker Ventrilo, er så mye bedre enn in-game voice chat. Skype er for mye av det unødvendige, Ventrilo er bare det du trenger. Vet at mange klager på Push-to-talk opplegget, men dette går ann å trykke bort slik at alt du sier høres Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Et køsystem hadde vært topp... ett trykk, så venter man til det blir ledig dersom man ønsker det. "Server is full" -spamming er slitsomt. savner en sånn "Join this server when a spot opens" avkryssing som steam har for CS Lenke til kommentar
Exia Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fungerer ikke mic på alle servere? Har stort sett ikke spilt med mic, men begynte i stad. På en server fungerte det (left alt på PC), men på den neste serveren fikk vi ikke noe lyd. Er dette en feil, eller er det bare serveren som ikke støtter det? Bør man evt bruke et annet program enn in-game voice? Bruker Ventrilo, er så mye bedre enn in-game voice chat. Skype er for mye av det unødvendige, Ventrilo er bare det du trenger. Vet at mange klager på Push-to-talk opplegget, men dette går ann å trykke bort slik at alt du sier høres Det er jo push-to-talk opplegget som gjør ventrilo så genialt. Da slipper jeg å høre på de andre mens de legger miccen inne i støvsugeren og skriker. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har en regel for meg selv når eg spiller medic, hvist du camper og ikke hjelper laget med og ta over M-Coms blir det ingen gjennopliving eller heal Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Må si at jeg elsker å være engineer. Alltid like god følelse når en fiendelig tanks lastet med 3stk kjører over en mine. Muhahaha! Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Fungerer ikke mic på alle servere? Har stort sett ikke spilt med mic, men begynte i stad. På en server fungerte det (left alt på PC), men på den neste serveren fikk vi ikke noe lyd. Er dette en feil, eller er det bare serveren som ikke støtter det? Bør man evt bruke et annet program enn in-game voice? Bruker Ventrilo, er så mye bedre enn in-game voice chat. Skype er for mye av det unødvendige, Ventrilo er bare det du trenger. Vet at mange klager på Push-to-talk opplegget, men dette går ann å trykke bort slik at alt du sier høres Det er jo push-to-talk opplegget som gjør ventrilo så genialt. Da slipper jeg å høre på de andre mens de legger miccen inne i støvsugeren og skriker. Har alltid vært en fan av PTT, men når jeg har prøvd å få folk til å bruke Ventrilo i stedet for f.eks. Skype klager de på at PTT er i veien å og dårlig. Vil heller trykke på en knapp en å høre bakgrunnsstøy å pusting Endret 22. mars 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 PTT er ett must. ellers kan du risikere "hendelser". Som her forleden jeg satt med MSN med en kompis. Glemte helt at vi ikke hadde PTT. Glemte jo også at jeg satt i ett helt stille rom og at all lyden kom fra hodetelefonene mine. Så jeg slapp en særs høylytt en uten å tenke mer over det. "Høh? Ka va det?!" hørte jeg plutselig i andre enden (pun not intended). PTT er viktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå