Eslu Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hvilke servere er det folk spiller på? Tenker på PC versjonen. Spiller sjølv på Multiplay.co.uk, Kelly Heroes, og TV2 serverene av og til Mine flotte stats *flex* Endret 21. mars 2010 av Eslu Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Haha, ikke rart jeg synes MG3 var latterlig pinglete ^_^ Ja, hva i H..... har DICE gjort med Mg-3 i dette spillet? Her om dagen brukte jeg ca et helt bånd mot en fiende, og en hel del av de traff direkte men ikke F... om han døde. Neida, han snur seg mot meg og fyrer av gårde et par skudd og knerter meg. Jeg har skutt såpass mye med MG-3 etter 11 år i forsvaret og en ting er helt sikkert. MG-3 kan rive det meste i fillebiter uten problem. Treffsikker og kraftig er den. Tar jeg ikke mye feil så bruker M60 samme kaiber som MG-3, 7.62 og tekniske data med tanke på effektiv rekkevidde er ganske lik. Hvorfor er da den ene helt håpløs mens den andre (m60) er helt konge. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvilke servere er det folk spiller på? Tenker på PC versjonen. Spiller sjølv på Multiplay.co.uk, Kelly Heroes, og TV2 serverene av og til Går mye i Battlefield.no og TV2, men grunnet mangel på Squad mode servere på Battlefield.no ender jeg ofte opp på TV2 sine servere :rolleyes: Add Big h3aD ingame Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Haha, ikke rart jeg synes MG3 var latterlig pinglete ^_^ Ja, hva i H..... har DICE gjort med Mg-3 i dette spillet? Her om dagen brukte jeg ca et helt bånd mot en fiende, og en hel del av de traff direkte men ikke F... om han døde. Neida, han snur seg mot meg og fyrer av gårde et par skudd og knerter meg. Jeg har skutt såpass mye med MG-3 etter 11 år i forsvaret og en ting er helt sikkert. MG-3 kan rive det meste i fillebiter uten problem. Treffsikker og kraftig er den. Tar jeg ikke mye feil så bruker M60 samme kaiber som MG-3, 7.62 og tekniske data med tanke på effektiv rekkevidde er ganske lik. Hvorfor er da den ene helt håpløs mens den andre (m60) er helt konge. PKM'en er også på trynet... 7,62x54 tilsier litt mer skade enn det den får i spillet =P 9A91 også forsåvidt... Burde da ha litt mer skade når den er 9x39. Endret 21. mars 2010 av Skauher Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen andre som finner 9A91 latterlig morsom å bruke? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvilke servere er det folk spiller på? Tenker på PC versjonen. Spiller sjølv på Multiplay.co.uk, Kelly Heroes, og TV2 serverene av og til Jeg spiller så og si bare på TV2 og Battlefield.no sine servere, bare litt dumt at de er så ofte fulle :/ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen andre som finner 9A91 latterlig morsom å bruke? Favorittrifla i spillet det ^^ Synd at den er så svak Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvilke servere er det folk spiller på? Tenker på PC versjonen. Spiller sjølv på Multiplay.co.uk, Kelly Heroes, og TV2 serverene av og til Jeg spiller så og si bare på TV2 og Battlefield.no sine servere, bare litt dumt at de er så ofte fulle :/ Funker greit når man skal spille alene, men skal man spille me squaden sin er det enten å håpe på at alle kommer inn på en med 28/32 stykker eller finne en tom å håpe at noen kommer inn.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Helt enig. Håper de kan legge inn pingfilter i serverbrosweren. Slik at man kan filtrere bort servere som ikke svarer inne 100ms eller noe slikt. Det ville muligens få serverbrowseren litt raskere også, ettersom man tvert kutter av søket. Da hadde det kanskje vært mulig å få joinet noen andre servere også uten å bare søke på Battlefield.no og TV2... Endret 21. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Helt enig. Håper de kan legge inn pingfilter i serverbrosweren. Slik at man kan filtrere bort servere som ikke svarer inne 100ms eller noe slikt. Det ville muligens få serverbrowseren litt raskere også, ettersom man tvert kutter av søket. Da hadde det kanskje vært mulig å få joinet noen andre servere også uten å bare søke på Battlefield.no og TV2... Ser da ping i browseren? Kjør som Admin. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Å se ping er en ting. Å begrense til at du bare vil få servere som har f.eks. 100 i ping eller mindre er en annen ting. Slik serverbrowseren er i dag er den for treig, så treig at den grenser på det ubrukelige. Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Å se ping er en ting. Å begrense til at du bare vil få servere som har f.eks. 100 i ping eller mindre er en annen ting. Slik serverbrowseren er i dag er den for treig, så treig at den grenser på det ubrukelige. Kan jo legge haugevis av servere til favoritt listen, og trykke Servers nede til høgre i oppstart. Funker flott, slepper å vente også på serverbrowseren! Men tviler på at filtrering av ping hjelper med å speede opp server søk. Eg har vertfall ikkje hatt noen stor suksess med det i Steam(for Counter-Strike Source), syns det gikk like lang tid som om det ikkje var filtrering. Som om alle servere over x ping blei søkt på og motatt bare at med filtrering blei det meir oversiktelig. Noe som absolutt hadde vert deiligt er muligheten til å koble til servere midt i eit server søk gjennom Server Browseren. Endret 21. mars 2010 av Eslu Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Et køsystem hadde vært topp... ett trykk, så venter man til det blir ledig dersom man ønsker det. "Server is full" -spamming er slitsomt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Balansering av diverse våpen er iallefall på vei. Litt kjipt at M60 blir balansert ut da den er sinnsykt morsom og bruke, men det er jo tross alt til det beste. Fra Twitter: Going back to the studio tomorrow to work on Balance tweaks. On the list: M60, M1911, and AA. Up, down, sideways? I won't say... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Unødvendig å gjøre noe med M1911 IMO. Som om pistoler generelt ikke er UP nok. Endret 21. mars 2010 av Erik Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Føler at 1911 er fin som den er. M60'en kan gjerne få litt lavere skade for min del. Teit at den er kraftigere enn en PKM. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 M60 er sykt bra! Burde få en kraftig nerf. Har unlocket alt på assult og nesten ferdig med engineer, spiller på PC. Bare add 13ackstabber, har mic Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tenkte jeg skulle spille litt i kveld, men kommer ikke inn. Er ea nede nå eller? Lenke til kommentar
Suited Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, folkens! Har i løpet av helgen lest gjennom hele tråden om BC2 og sett veeeeldig mange filmer på youtube, og nå klør det i spillfingrene! Spillet er på vei i posten, setter all min lit til at den ramler ned i postkassa i løpet av morgendagen. Spiller XBOX. Blir spennende å se hvordan overgangen fra MW2 til BC2 blir. Syns MW2 er et fantastisk spill, men teamfølelsen man angiveligvis skal kunne få av å spille BC2 frister veldig. Regner med tilvenning må til, men blir morsomt å prøve noe nytt. Tips til en nybegynner? Tror Recon blir min greie, noe nyttig å fortelle? Har forstått at recon ikke bare er å ta ned fi fra avstand Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Et køsystem hadde vært topp... ett trykk, så venter man til det blir ledig dersom man ønsker det. "Server is full" -spamming er slitsomt. Reality modden til BF2 har et slags kø system selvom du ikke var i kø så sjekka systemet om det var ledig plass hvert 5 sekund det var iallefall mye deiligere ettersom du bare kunne sette autojoin også gå å hente noe å drikke, spise eller å gjøre noe fornødende, nå var det jo ganske simpelt program men det er gjorde det å joine servere mindre frustrende når du satt og trykket febrilsk på serveren så egentlig er det helt utrolig at man ikke har laget et kø system når DICE da har laget source coden til spillet og dets oppsett og dermed kan legge inn hva de vil. Det er liksom slike små detaljer som gjør at et spill blir morsommere over lengre tid. Endret 21. mars 2010 av Zimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå