Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Synes ikke magnum kulene er OP i det hele tatt, spesielt når du har ceramic body armor som nuller det ut.

En M16 på langt hold bruker 6 skudd for å drepemed magnum kuler, uten magnum bruker den 7 skudd. På nært hold bruker den 5 skudd med magnum og 6 skudd uten.

Kilde:

WEAPONS.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, så sant, Lakus. Men jeg bruker den fortsatt til tider, fordi den ser rett og slett helt badass ut.

pdR_.png

Jeg er ikke så veldig god, men det stopper meg ikke i å ha det ekstremt morsomt med dette spillet!

Det er masse BFBC2-tråder på /v/, så om dere er ute etter litt recon-hat, så går dere dit.

Edit: Hva er weapon pins? Jeg ser jeg mangler 1 pin for å få 2 insignias. Er det "Get 7 kills with a submachine gun" osv?

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Synes ikke magnum kulene er OP i det hele tatt, spesielt når du har ceramic body armor som nuller det ut.

En M16 på langt hold bruker 6 skudd for å drepemed magnum kuler, uten magnum bruker den 7 skudd. På nært hold bruker den 5 skudd med magnum og 6 skudd uten.

M16 skyter jo i burst med 3 kuler pr burst gjør den ikke?

Så magnum kuler er jo nesten bare effektivt på lang avstand når du trenger to burst for å drepe mens på kort avstand så må du ha to burst uansett.

jaja, nå er nok ikke sikkert at alle er så jævla treffsikre at de greier p plante to burst rett i kassa på lang avstand...

Edit:

Hva er best av M16 og AN-94?

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Hadde nett no ein ekstremt god runde. 56-7 K/D, 29 000 XP. Og det var når eg planta 3 MCOMM bomber. Kva ein kan gjer med teamwork...

Nokon som veit korleis ein tar screenshots ingame?

Hva er best av M16 og AN-94?

AN-94 med god margin, sånn som eg ser det.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Gå for M16! Er det bare meg eller funker tracert dårlig? Stor sjans for at det er jeg som bruker den feil. Skyter mot en tanks med tracer, får poeng for at jeg treffer, tar fram mc gustav og skyter over feks et gjerde men i retning tanksen. Skuddet skifter ikke retning men drar til skogs, hva gjør jeg feil?

Fikk 38126 poeng med engineer. Fikk 16 pins og insignias.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Gå for M16! Er det bare meg eller funker tracert dårlig? Stor sjans for at det er jeg som bruker den feil. Skyter mot en tanks med tracer, får poeng for at jeg treffer, tar fram mc gustav og skyter over feks et gjerde men i retning tanksen. Skuddet skifter ikke retning men drar til skogs, hva gjør jeg feil?

Etter du har truffet med tracer må du sikta inn på den firkanten som kjem på tanken. Når den er "locked-on" skyter du bare Carl Gustav opp i lufta, og den går rett på tanken.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Litt hjelp trengs her.

Hva skjer med at fiendens Apache drepte meg 10 ganger på rad, fra bakken. (Jeg kjørte russer chopper)

Ble knust av det andre lagets apache uten at jeg engang så det (bortsett fra en gang, og det stod parkert).

Har den et hemmelig våpen:p?

Lenke til kommentar

Etter du har truffet med tracer må du sikta inn på den firkanten som kjem på tanken. Når den er "locked-on" skyter du bare Carl Gustav opp i lufta, og den går rett på tanken.

en ting som du kan se etter som bevis på at du har lock on, er at det står hvor mange meter det er til kjøretøyet under den røde boksen.

btw, fikk nettopp 100 tracer darts plants :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...