liland94 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Prøvde meg som !!SCOUT!! i går..skjønner virkelig ikke hvordan folk gidder å være den klassen, liker ikke å sitte i bakgrunnen å irritere resten av squaden, i stede for å være med å hjelpe til skikkelig. Nei takk, sier jeg bare. Holder meg til Assault og Medic. Heelt rett! Jeg bytta til recon for å ta ut en virkelig irriterende sniper bakerst på øya til Attackers på Isla Inocentes og prøvde å spille litt til med den, men det var jo gørrkjedelig <_< Og jeg følte med så utrolig ubrukelig og hjelpesløs når jeg så at folk døde og at jeg ikke kunne gjøre noe med det, nei, selv om jeg har åpnet alt på medic er det likevell den morsomste classen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Poenget med Recon er jo egentlig ikke å ligge bakerst på mappet og prøve på headshots, men heller å være bakerste mann i squaden, spotte og å legge ut C4. Dessverre er det utrolig mange som kun bruker sniperen. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Når jeg spilte den runden var jeg jo vell og merke alene, hadde sikkert vært noe annet om jeg hadde hatt vennene mine der og vi hadde spillt Squad DM eller noe og jeg hadde gjort det du sa Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 En ting jeg virkelig ikke skjønner er hvorfor 99% av de på laget ditt på død og liv vil være recon på enkelte rush brett Er jo en drøm å forsvare mot en gjeng som bare forsøker å gjemme seg i buskaset på andre siden av brettet. Mortar ftw Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 det jeg som regel gjør når jeg er recon, er å ta Saiga 20K hagla (halv automatisk hagle ) og C4 og så angripe M-COMene og hvis det kommer noen mot meg så er det bare noen raske trykk på musa, og vips så ligger de døde. hjelper ikke om du er medic og har M60 engang, død er du uansett mens jeg løper videre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Selv bruker jeg Assault når jeg leker med C4. Da jeg jeg aldri tom og kan rasere et helt bygg i ett smell Fordelen med Recon er selvfølgelig at du kan bruke spotting granaten til å se når det er fiender inne i bygget slik at man får Destruction 2.0 kills. Med Assault er man nødt til å gjette seg litt mer frem til når man skal detonere, men man trenger sjeldent å sprenge det samme bygget to ganger; det går ned første gang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Spiller egentlig bare medic for tiden jeg. Er så gøy å se poenge falle inn fra medkits, og å ligge litt bak med defib er noe av det gøyeste som finnes! M60 er jo bare rått også! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg prøver å styre meg litt unna Medic klassen, siden jeg levler så fort med den Må prøve å levle opp de andre klassene også... bytte litt på. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har også begynte å spe litt rundt med klassene, før spillte eg konsekvent med medic klassen og påtok meg den rollen. Prøver heller å spille litt fleksibelt og velge den klassen som passer seg de neste minuttene av gamet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har unlocka alt innenfor assault, er blitt rank 13=) artige greier, har begynt som engineer nå. Hvor mange gull stjerner er det per våpen på kill upgrades og kommer det noe etter gull stjerner? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Min erfaring er bare flere gullstjerner Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Jeg kjønner ikke helt det stjerne greiene. Virker som jeg får det helt random. I stad fikk jeg 2 gull stjerner som assault. Ikke vet jeg hvorfor og ikke kunne jeg se noe inne i spillet om det Noen som vet? Endret 14. mars 2010 av M4rius Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjønner ikke helt det stjerne greiene. Virker som jeg får det helt random. I stad fikk jeg 2 gull stjerner som assault. Ikke vet jeg hvorfor og ikke kunne jeg se noe inne i spillet om det Noen som vet? tja, fikk to gullstjerner i en kamp med samme våpenet en gang, lurte jo fælt på dette så sjekket award score og selv om det stod to gullstjerner(på samme våpen)(5000 points hver eller noe) så hadde jeg ikke fått mer enn en 5400 eller noe i award score. Så det greiene kan være litt buggete av og til. og gull stjerner får du ved å nå ett vist antall kills med ett våpen, så hvis du var nærme gull stjerne med to våpen og du brukte begge i en kamp så er det jo fullt mulig å få flere stjerner på en kamp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ble nettopp ferdig med enspilleren, og slutten der er den dårligste jeg har vært med på. Med mindre vi får mer i form av gratis DLC blir jeg veldig skuffet. Men, det var ikke for enspilleren jeg kjøpte dette spillet. Nå blir det flerspiller! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Slutten var vel sånn bare for å ha en unnskyldning for og lage en enspillerdel i det neste spillet og for å rekke tunge til alle historiene hvor en helt stopper fiendene på ett sted og de på magisk vis stopper fremrykkende sine overalt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Plagsomt når ingen klarer å lage Russere som ser skikkelige ut. Utrolig mye bedre en de elendige forsøkene til IW riktignok. Endret 14. mars 2010 av Skauher Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Min erfaring er bare flere gullstjerner Gullstjerner går til du får en platina etter 10(?) gullstjerner. Jeg synes den ser litt for mye ut som sølvstjernen og at den burdte vært blå eller noe for å skille seg ut. Endret 14. mars 2010 av Strepto Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 spilte nettopp noen heftige runder med en kamerat. elsker det her spillet så ufattelig mye. har ikke hatt en skikkelig online benner siden Desert combat:) ble rank 15, snart spilt 20 timer Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er snart rank 19 Blitt helt hektet! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Emo-Mala kommer atter en gang og klager over for mye jobb, og for lite spilling Endret 15. mars 2010 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå