Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har eg fått noen timer til med dene herligheten.

Dette her kan eg si med en eneste gang, dette blir råbra for min del! Spillet ligger ganske likt opp mot orginalen, men leverer likevel en mye bedre følelse jevnt over :) Alle våpen bærer preg av å vere gjennomarbeidet både på lydsiden og feeling. Grain`en i bildet fra det første er borte og grrafikken er absolutt godjent mtp. det ødeleggbare miljøet man herjer i.  En dose AA hadde jo gjort seg,men men.

Lydbildet,er i likhet med forgjengeren overlegen alt annet eg har spillt. KZ2 og COD kan bare legge seg paddeflate med en gang. Lydbildet leverer på alle plan, og med ett sourround system er det en fryd å la ørekanalene bli masse penetrert av eksplosjoner,svirrende kuler og distanse ild fra alle hold B) Det hever intrykket av å vere midt i ragnarokk på en svært hektisk dag, fantastisk!

Når man kommer rett fra MW2 spillinga, sliter ihvertfall eg litt med kontrollene i starten. Og når eg i tillegg er tvunget til å spille med DS3 så blir det enda meir intressant :p Neida, det funker fett! Litt tid og alt sitter bra!

Eg ser ihvertfall veldig frem til fullversjonen kommer, ingen tvil om det ihvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å forhåndsbestille spillet fra Spaceworld, ser at de reklamerer med at de som forhåndsbestiller får beta kode. Hvis jeg bestiller nå i kveld, vil jeg få koden med det samme? Altså i løpet av kvelden? Noen som vet?

Edit: ser at Absolutt Spill også gir koder til dem som forhåndsbestiller. Noen som vet hvordan det funker der? Får man kode med en gang?

Edit 2: Da har jeg forhåndsbestilt fra Spaceworld, men ser ikke snurten av noen beta kode. Hverken på e-post eller på nettsiden når jeg logger inn. Dette er for dårlig. Heller ingen informasjon om hvordan man tilegner seg koden, utenom at de har 500 koder, og de som bestiller får kode. Står ingenting om at de er fri for koder. Blir nok avbestilling ja, hvis ikke den koden dukker opp farlig fort.

Endret av Jnordg
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er ikke 24-player cap et problem i det hele tatt. Bad Company 2 er intenst. Jeg savner ikke flere spillere da spesielt kartet som er i betaen fokuserer kampene meget bra + man spawner ikke bare på Squad leader i en gruppe, men man kan spawne på hvert eneste medlem i gruppen. Dette gjør at både venner og fiender holder linjene bedre, og sparer seg regelmessig for lengre spaserturer fra base til der kampen pågår.

Jeg er nå level 23 og har et godt inntrykk av spillet. Battlefield-følelsen er intakt og dette spillet skal anskaffes som en fix for ventetiden opp mot Battlefield 3. PC-versjonen blir hakket bedre for mitt vedkommende da jeg foretrekker FPS på PC, men har det hyggeligere med PS3'en enn jeg hadde trodd på forhånd!

24-spillere holder i massevis slik kartet i betaen samt spawn-systemet er designet. Om dette vil gjelde for de øvrige kartene vet ingen, men jeg har troen.

Lenke til kommentar

Gliser litt hver gang eg hører den phrasen der ja :p

Å spille som medic her må vere noe av det mest hektisk eg har opplevd....spesielt når man i tillegg greie å legge mye god dekkild for squadmates, eller holder horder av fiender i sjakk over lengre tid samtidig som man springer og reviver folk rundt deg. Lydbildet og intensiteten i skytingen er bare så vanvittig gjennomført her, eg får ikkje sagt det nok :D

Lenke til kommentar

Hadde akkurat en intens 40 minutters runde, hadde nesten slått US i kne da de tok den siste objectiven på det første pushet, også er det vanskelig og holde VIllage i lengre tid siden de ligger så beleilig til for et lite Hummer rush. Men på harbor og Last stand tok vi imot soldat etter soldat til vi sto igjen som seierherrer med bare B kassen igjen på the last stand.

Spilte medic nesten hele runden og ja medic er drit intenst løpe rundt og revive og heale.

Lenke til kommentar

Kan godt hende jeg har sett over noe, men har det blitt nevnt noe om hvilken tid/årstall Bad company 2 foregår i, sånn cirka?

Edit: Ser ut som mer eller mindre "nåtid" men revolveren på en av filmene til spille får meg til å lure litt på det, ikke at det har så mye å si egentlig.

Endret av Xifi
Lenke til kommentar

Kan godt hende jeg har sett over noe, men har det blitt nevnt noe om hvilken tid/årstall Bad company 2 foregår i, sånn cirka?

Edit: Ser ut som mer eller mindre "nåtid" men revolveren på en av filmene til spille får meg til å lure litt på det, ikke at det har så mye å si egentlig.

Det er nåtid, ja.

Lenke til kommentar

PC-betaen utsatt til over nyttår. :(

kilde

Neeei! :cry: . Og dette som var ett av høydepunktene i desember!.

Haha, føler dette er ett lite spark i siden til Infinity ward:

* Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet
Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...