Xito Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Uzi da? Liker den med smg + tingen(bedre accuracy) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Mja, Uzi har bad range da Og i nærkamp foretrekker jeg f2000 istedetfor uzi egentlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Akkurat ferdig med SP biten til BC2, synes det var kult selv om det var endel irritasjons moment underveis hvor en dør på litt tullete måter. Nå er det å kaste seg over MP! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Et lite spørsmål: Er det noen form for "local play" sånn som i andre spill, sånn at man kan utforske baner og sånt før man hopper online? Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Etter å ha spilt en del på PS3 har jeg fått følgende tekniske problem: I MP når jeg skal få summert upgrades med poeng etter matchen, så greier ikke spillet lagre og linja for kjøretøy er hakkete og grået ut - ser ut som det står ordentlig fast. På øvrige linjer legger det seg poeng på, men de lagres ikke når jeg går videre. JEg kan spille videre nytt MP spill, men det samme skjer hver gang. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Etter å ha spilt en del på PS3 har jeg fått følgende tekniske problem: I MP når jeg skal få summert upgrades med poeng etter matchen, så greier ikke spillet lagre og linja for kjøretøy er hakkete og grået ut - ser ut som det står ordentlig fast. På øvrige linjer legger det seg poeng på, men de lagres ikke når jeg går videre. JEg kan spille videre nytt MP spill, men det samme skjer hver gang. Noen som har opplevd dette? Vehicles er grå'a ut hos meg og, trodde nesten det skulle være sånn. X360 btw Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 HAdde en ganske så syk runde i BFBC2 Hardcore mode igår, fikk 22 kills pr death Tror nesten den er det beste scoren jeg har hatt i ever i et fps spill!!! Du var samarbeidsfull og hjalp laget ditt ? Ja jeg var attacker i den snøbanen som var i demoen, stormet med sniper og plantet bombene, etter den runden der fikk jeg 17000 poeng!!! Tok rikelig med no scopes i hardcoremode , tror vi som spilte tapte 4 kamper av de 20 eller mer vi spilte så ja jeg var topp samarbeidsfull!!! NAIS ! "Hardcoremode" er det spesielle servere det eller ? Spiller bare på Battlefield.no og TV2 jeg. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 @oyvind, du må huske å trykke SEARCH knappen som er nede til høyre, og ikke full refresh. + du må skille mellom små og store bokstaver, Battlefield.no og TV2 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Møtte forresten på en type som hoppa rundt mens han ble skutt på. Slike typer irriterer meg fælt. Ødelegger hele innlevelsen for min del. Pleier ikke stå rolig når jeg blir skutt på jeg heller Den "tredje ? " sniper rifla man får i rekken(har ikke bolt action), man må sikte MYE over for å treffe på lang avstand !!!! Forsvarte Island inocentes i går med den rifla , for å ta HS måtte jeg godt utenfor siktet på veldig langt hold , litt digg at det er slik . Lenke til kommentar
QHamp Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Vehicles er grå'a ut hos meg og, trodde nesten det skulle være sånn. X360 btw Kan se ut som om noen har "et lignende problem" her http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/437527.page - får håpe det er et problem på EAs side og ikke lokalt på konsollen, så det blir fiksa Endret 10. mars 2010 av Kjell.Magnum.45 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Etter å ha spilt en del på PS3 har jeg fått følgende tekniske problem: I MP når jeg skal få summert upgrades med poeng etter matchen, så greier ikke spillet lagre og linja for kjøretøy er hakkete og grået ut - ser ut som det står ordentlig fast. På øvrige linjer legger det seg poeng på, men de lagres ikke når jeg går videre. JEg kan spille videre nytt MP spill, men det samme skjer hver gang. Noen som har opplevd dette? Vehicles er grå'a ut hos meg og, trodde nesten det skulle være sånn. X360 btw Det er en bug hvor du kan få dette, selv om du ikke har unlocket alt. Men frykt ikke, det lagres! Det kan du sjekke etterpå når du har quitted det gamet, og så går du på stats fra main menu. Endret 10. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk for svarene, jeg vil så gjerne virkelig like BC2 og jeg kommer nok til å pine meg gjennom noen timer til. Det er vel bare nedturen etter å ha gjort det bra i MW2 til å suge i BC2, dårlige servere, samt de tekniske problemene som gjør det unødvendig smertefult. Jeg ser det åpenbare trikset er å bytte server, men når det ikke fungerer å søke etter servere betyr det at man manuelt må gå gjennom mange servere. Ja jeg har prøvd å søke etter både battlefield.no og TV2, men søket fungerer rett og slett ikke, jeg får stadig vekk opp listen med alle servene. Refresh av listen tar +1 min. (Jeg har AMD X4 965/4GB og +10Mbit internett så problemet burde ikke ligge der). Sikte og skyte burst, no shit captain obvious Jeg kan godt forstå at BFBC2 er en nedtur umiddelbart etter å ha spilt MW2 en stund og blitt god i det. Det å gå fra MW2 til BC2 føles ut som å ha alltid syklet med sånne baby hjul på sidene mens BC2 så blir du plassert på en kawasaki med 900 hester eller no . Her er det ikke rom for MW2 mentalitet i hele tatt, prøv å få med deg noen venner i en squad, jobb sammen og så kommer ting til å gå så vanvittig mye bedre og du kommer til å ha det uhorvelig morsomt!. Det med skytingen er bare noe du må venne deg til da "realisme" spiller en langt større rolle i BC2 enne i mw2 mtp våpen behandling og kulebaner. Mw2 gir deg veldig lite i forhold til det å jobbe som lag, mens i bc2 er det alfa og omega for å ha det morsomt og å vinne kamper. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ble dere hevet ut av EA nå ? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg ble i alle fall det. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Rush mode er useless på XBOX360. Halve attacker laget er snipere som camper, 9iners >< Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Samme her Hamster`n til EA kreperte,, Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Neida, den har bare tatt en danse pause. Bare se: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå