oyvindhauge Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Følte meg skikkelig dårlig de første rundene eg spillte, men endelig har det snudd litt Alt eg har å si er at fy flate for et KONGE spill! Det snur etter hvert? Har spilt alt for mye MW2 og begynner etter hvert å gjøre det bedre der. Da jeg startet med Bad Company var jeg lettere forvirret og det gikk ganske dårlig :-( Dessverre har jeg knapt fått spilt noe pga EA-/nettverksproblemer. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Rimelig fornøyd med innsatsen min i går. Ikke bare fikk jeg en drøss med morsomme Pins som jeg ikke hadde fått før (deriblant Ace Pin, og Squad Medical Ops eller noe som var verdt 5000 poeng), men jeg fikk også min første defibrillator-kill. Funket jo minst like bra som kniven når man først har dem framme... Jeg var på vei for å revive en squadmate, også løp det en fiende rett mot meg. Reflekstrykk på LMB, og så lå han der. Fikk en presis lik kill i helga, jeg skvatt faktisk, trodde ikke det gikk ann drepe med defribilator og jeg var 100% overbevist om at jeg var på vei mot den sikre død da jeg så tryne på fienden, prøvde å revive team-maten før jeg døde, trykte å PANG! der lå han å B) Følte meg skikkelig dårlig de første rundene eg spillte, men endelig har det snudd litt Alt eg har å si er at fy flate for et KONGE spill! Det snur etter hvert? Har spilt alt for mye MW2 og begynner etter hvert å gjøre det bedre der. Da jeg startet med Bad Company var jeg lettere forvirret og det gikk ganske dårlig :-( Dessverre har jeg knapt fått spilt noe pga EA-/nettverksproblemer. Haha, er blitt så forferdlig dårlig i MW2 etter jeg har begynt med BC2, helt sykt Refleksa er ikke nærheten av hva de var før Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Spilte på en TV2 server her i ste og må si at det er lenge siden jeg har irritert meg så mye over et spill før. Uansett hva teamet gjorde endte det med at vi ble pusha tilbake i hovedbasen vår og spawnrapet til de graaaader. Hjelper heller ikke når flere og flere joiner det vinnende laget og lar de andre spise søle! Fy flate, jeg trenger virkelig en pause fra Conquest før jeg ødelegger tastaturet mitt. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 hallo jeg lurer på om man kan bytte forskjellige navn på bf bc2, sånn som cs:s? eller velger du et navn som du har for evig? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du lager en soldat, så du har navnet "evig", du kan ikke bytte, eneste du kan legge til er Clan tag Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Spilte på en TV2 server her i ste og må si at det er lenge siden jeg har irritert meg så mye over et spill før. Uansett hva teamet gjorde endte det med at vi ble pusha tilbake i hovedbasen vår og spawnrapet til de graaaader. Hjelper heller ikke når flere og flere joiner det vinnende laget og lar de andre spise søle! Fy flate, jeg trenger virkelig en pause fra Conquest før jeg ødelegger tastaturet mitt. Squad modene er jo der dette spillet brilierer, så lenge du har 3 venner å spille med da. Teamwork på sitt aller beste! Words can't describe the awesomness! Endret 10. mars 2010 av liland10 Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 hallo jeg lurer på om man kan bytte forskjellige navn på bf bc2, sånn som cs:s? eller velger du et navn som du har for evig? hvis du spiller på xbox eller PS3 så kan du jo alltids bytte navnet på Gamertaget ditt. Vet ikke helt hvordan det gjøres på PS3 men på xbox så kan du bytte Gamertag for 800 Microsoftpoints, alt av achievements o.l. beholdes mens navnet endrer seg. Vet ikke åssen dette funger på PC. Eller er navnet på soldaten låst siden du spiller igjennom EA sine servere hvor infoen er lagret? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Spilte på en TV2 server her i ste og må si at det er lenge siden jeg har irritert meg så mye over et spill før. Uansett hva teamet gjorde endte det med at vi ble pusha tilbake i hovedbasen vår og spawnrapet til de graaaader. Hjelper heller ikke når flere og flere joiner det vinnende laget og lar de andre spise søle! Fy flate, jeg trenger virkelig en pause fra Conquest før jeg ødelegger tastaturet mitt. Squad modene er jo der dette spillet brilierer, så lenge du har 3 venner å spille med da. Teamwork på sitt aller beste! Words can't describe the awesomness! Enig! Vi må gjøre det igjen snart! Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Spilte på en TV2 server her i ste og må si at det er lenge siden jeg har irritert meg så mye over et spill før. Uansett hva teamet gjorde endte det med at vi ble pusha tilbake i hovedbasen vår og spawnrapet til de graaaader. Hjelper heller ikke når flere og flere joiner det vinnende laget og lar de andre spise søle! Fy flate, jeg trenger virkelig en pause fra Conquest før jeg ødelegger tastaturet mitt. Squad modene er jo der dette spillet brilierer, så lenge du har 3 venner å spille med da. Teamwork på sitt aller beste! Words can't describe the awesomness! Enig! Vi må gjøre det igjen snart! Ja! Vi trengte virkelig en assault Endret 10. mars 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er bare å si ifra så kan jeg bli med som regel! Gjør ikke noe annet enn å sitte foran PCen, så kan like så greit spille med dere Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du lager en soldat, så du har navnet "evig", du kan ikke bytte, eneste du kan legge til er Clan tag takk får svar det var pc jeg mente Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er det bare meg som er noe skuffet over singelplayeren i dette spillet? Absolutt ingen "høydepunkter" i løpet av de første 4-5 oppdragene, synes det er noe kjedelig faktisk. Havner ganske sikkert på qxl etter at jeg har rushet meg gjennom spillet, har ikke tid til å spille online heller , selv om denne delen virker veldig gjennomført. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er jeg den eneste som ikke har noen venner lenger på PC versjonen? Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Er jeg den eneste som ikke har noen venner lenger på PC versjonen? Nei, alle mine er borte? Det skjedde rett etter serverne kom opp igjen, kan det ha vært det? Endret 10. mars 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er det bare meg som er noe skuffet over singelplayeren i dette spillet? Absolutt ingen "høydepunkter" i løpet av de første 4-5 oppdragene, synes det er noe kjedelig faktisk. Havner ganske sikkert på qxl etter at jeg har rushet meg gjennom spillet, har ikke tid til å spille online heller , selv om denne delen virker veldig gjennomført. Kjøpte du spillet bare for SP-delen? :rolleyes: Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er det bare meg som er noe skuffet over singelplayeren i dette spillet? Absolutt ingen "høydepunkter" i løpet av de første 4-5 oppdragene, synes det er noe kjedelig faktisk. Havner ganske sikkert på qxl etter at jeg har rushet meg gjennom spillet, har ikke tid til å spille online heller , selv om denne delen virker veldig gjennomført. Kjøpte du spillet bare for SP-delen? :rolleyes: Egentlig kjøpte jeg kun spillet for å utnytte Gameshit (Gamestop) sitt 1kr tilbud. Bestilte to drittspill til PS3 og leverte disse inn mot BF:BC2. Så dersom jeg selger spillet så vil jeg ganske sannsynlig tjene på det. Derfor kan jeg like så greit fullføre det før det blir solgt. Men jeg vet at man ikke bør kjøpe spillet hvis man kun er interessert i SP-delen, hadde aldri kjøpt det til fullpris sjølsagt. Uansett, SP-delen er skuffende... Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ble level 22 nå, noen som vil spille litt rush på x360 så add meg GT er Rushpowr Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hva er maks lvlen i mp delen til bf bc2? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Hva er maks lvlen i mp delen til bf bc2? Er level 50. Er jeg den eneste som ikke har noen venner lenger på PC versjonen? Her også, mine forsvant ser det ut til.. Endret 10. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ble level 22 nå, noen som vil spille litt rush på x360 så add meg GT er Rushpowr Skulle gjerne gjort det, men spiller på PS3 Er det bare meg som er noe skuffet over singelplayeren i dette spillet? Absolutt ingen "høydepunkter" i løpet av de første 4-5 oppdragene, synes det er noe kjedelig faktisk. Havner ganske sikkert på qxl etter at jeg har rushet meg gjennom spillet, har ikke tid til å spille online heller , selv om denne delen virker veldig gjennomført. Kjøpte du spillet bare for SP-delen? :rolleyes: Egentlig kjøpte jeg kun spillet for å utnytte Gameshit (Gamestop) sitt 1kr tilbud. Bestilte to drittspill til PS3 og leverte disse inn mot BF:BC2. Så dersom jeg selger spillet så vil jeg ganske sannsynlig tjene på det. Derfor kan jeg like så greit fullføre det før det blir solgt. Men jeg vet at man ikke bør kjøpe spillet hvis man kun er interessert i SP-delen, hadde aldri kjøpt det til fullpris sjølsagt. Uansett, SP-delen er skuffende... Okei. SP-delen er ikke spesielt underholdene, nei. Anbefaler deg å prøve MP-delen tho. Hopp over SP-delen og spill MP om tiden var et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå