Crispin_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Nåååå begynner jeg å bli ganske lei, bare meg som ikke for logget inn? Har knapt fått spilt siden jeg kjøpte spillet. Håper virkelig ting blir stabilt og bra denne uken, har jo knapt fått rank Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 jeg har nettopp kjøpt spillet og innstallert samt logget inn på min EA konto, men når jeg joiner en server kommer det "youre connection to the host has been lost" eller no sånt. er det noen som har dette problemet/vet hvordan man fikser det? hadde vært fint å få prøvd spillet jeg spiller på PC btw. Lenke til kommentar
lampard8_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Lest litt salgsinfo fra UK. 53% ble solgt til X360, 31% til PS3 og 16% til PC. Men dette inkluderer ikke downloads, så PC-tallene er nok en del høyere i realiteten (og de andres tall dermed lavere). Spillet solgte også 3 ganger mer enn BC i samme periode (BC solgte to millioner totalt så det var et spill som solgte bra). Ellers topper BC2 diverse charts, inkludert i UK, men jeg har ikke noen konkrete salgstall. Men hvis jeg har skjønt riktig så kommer God of war 3 og nye final fantasy om noen dager så kan ikke regne med BC2 dominans. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg mener å ha lest et sted hvor de sier at PC-versjonen solgte like mye som Xbox og PS3 tilsammen. Stemmer jo ikke på langt nær med de tallene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Var visst noen feiltolkninger ute og gikk på tur i skog og mark med det sitatet fra DICE. PC versjonen hadde like mange spillere som begge konsollversjonene. Ikke tilsammen, men PC spillerne utmannet antallet spillere på hver enkelt konsoll. Ellers er det vel sånn at nedlastingskjøp ikke vises i slike målinger, noe som selvfølgelig ender opp med at en betydelig del av PC-salget ikker representeres. Lenke til kommentar
lampard8_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Nei, PC-versjonen hadde ikke like mange spillere. Det var flere på konsoll. Dette utifra en rettelse fra DICE-ansatt på det offisielle forumet. Men riktig at det var flere PC-spillere enn X360 ELLER PS3, men ikke X360 og PS3 til sammen. Men UK er forskjellig fra mange europeiske land da de i større grad er X360-land. Jeg er usikker på hvor de står ift. PC-gaming. Utifra DICE sine kommentarer, så mistenker jeg at UK ikke er spesielt sterke på PC-gaming... Endret 9. mars 2010 av lampard8 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 er det flere som har dette problemet? Alle favoritt serverne er jo grå Har faktisk det samme problemet, heldighvis er "bare" halvparten av mine grå. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 hmm...ikke bare det men jeg MÅ kjøre det i dx9 eller så CTD, og ulempen med dx9 er at jeg ikke kan bruke de mounted gunnerne fordi da får de svart visir. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så det er det som fører til svart visir, utrulig irriterende. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 er det ingen som vet hvordan jeg fikser det problemet som gjør at jeg får denne feilmeldingen på ALLE servere jeg præver og komme inn på: "connection to the game server has been lost. please check youre network connection and try again". er så sykt sur akkuratt nå, er ikke første gangen jeg har hatt problemer med BF spill... Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har du oppdatert spillet? Burde være et oppdateringstool i spillets mappe. Jeg får den meldinga en gang i blant, jeg også, men jeg tar bare andre servere til jeg finner noe som går. Det er best å joine servere som ikke er nærmest fulle. EA ga også ut en patch i løpet av helgen, og den krever at alle servere resetter seg. Er fortsatt noen som ikke har gjort det, og da er det virkelig vanskelig å komme inn. Keep on going! Til noe annet: Hvilken klasse er det folk spiller mest som? Jeg ble nettopp level åtte, og mangler kun ett våpen på medic, så er den full. Medic, m60, red dot, pwn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har spilt assault frem til nå. Spilte medic for at jeg skulle få medkit, syntes det var helt forferdelig frem til det, men nå er det rått! Får jo helt sykt mye poeng av å legge ut medkitene.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Eventuelt så kan du slette BETA'en, hvis du fortsatt har den liggende på PC'n. Og husk å oppdater PunkBuster (ikke at det har noe med dette å gjøre). Lenke til kommentar
frowen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ble morsommere når jeg sjekka ut de Pins'a og Insignia, mekka 3 Insignias på en MP-runde, fikk 15k i award score på bare de Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 prøvde alt dere sa, og punkbuster har jeg oppdatert, siden jeg må gjøre det på pretty much alle spill pga. vista 64bit. så det var 400 kroner wasta på nok et bf spill... Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Nåja, båten har ikke seilt enda BulletFeed Bare til å fortsette å prøve, så kommer du inn til slutt, og du kan jo prøve å sette DMZ på ruteren eller åpne portene til BFBC2 edit: Vista 64 bit har ingen verdens ting å gjøre med problemene dine, bare så du vet det Endret 9. mars 2010 av Cerandin Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Til noe annet: Hvilken klasse er det folk spiller mest som? Jeg ble nettopp level åtte, og mangler kun ett våpen på medic, så er den full. Medic, m60, red dot, pwn. Endelig en som ikke er recon. Jeg spiller også med medic, M60 men heller med 4xScope, MMn LMG og V WARHD Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 vista 64bit oppdaterer ikke PB selv har jeg hørt, og har opna alle porter pga. MW2. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Ja, jeg kan jo adde resten av hva jeg bruker. M60, Tracer, Red dot, Medk R+ og V ARMOR Edit: Funnet ut at jeg ikke er noe glad i HC mode. Det blir mindre morsomt for min del, og jeg trenger kartet mitt! Endret 9. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 vista 64bit oppdaterer ikke PB selv har jeg hørt, og har opna alle porter pga. MW2. Alle operativsystemer krever manuell oppdatering av PB, dette gjør du ved å trykke "check for updates" på spillet så fikser det seg men hvis du prøver DMZ'en så kan det fungere. Vet du hvordan du gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå