Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Spillet trenger absolutt balansen ja - og til tross for at sniper-riflene ikke er instagib så har enkelte servere 50+% recon spillere, av den enkle grunn at man skal være rimelig ræva for å ikke få > 1 K/D ratio ved å henge i kanten av sin egen base.

 

Selvsagt til stor glede for litt smarte assault-spillere som gjerne tar en tur over på andre siden av kartet for en kjangs til å samle gratis dog-tags. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg EEELSKER å spille counter sniper i dette spillet. Det er sååå tilfredsstillende å knærte "idioter" som presenterer fine gode siluetter tvers over mappet eller som står med halve kroppen stikkende ut av vinduer. Når jeg blåser hodet av slike recons, gir det meg ikke dårlig samvittiget for at jeg også er en av recon "horene".

Lenke til kommentar

Spillet trenger absolutt balansen ja - og til tross for at sniper-riflene ikke er instagib så har enkelte servere 50+% recon spillere, av den enkle grunn at man skal være rimelig ræva for å ikke få > 1 K/D ratio ved å henge i kanten av sin egen base.

 

Selvsagt til stor glede for litt smarte assault-spillere som gjerne tar en tur over på andre siden av kartet for en kjangs til å samle gratis dog-tags. :whistle:

 

Hvem bryr seg vel om K/D ,, man får jo 3 ganger så mye points som engineer eller medic. Er jo points som teller .. B)

Lenke til kommentar

Jeg EEELSKER å spille counter sniper i dette spillet. Det er sååå tilfredsstillende å knærte "idioter" som presenterer fine gode siluetter tvers over mappet eller som står med halve kroppen stikkende ut av vinduer. Når jeg blåser hodet av slike recons, gir det meg ikke dårlig samvittiget for at jeg også er en av recon "horene".

For min del velger jeg bare recon før det er absolutt nødvendig. Nesten så det hadde vært fint med en grense for hvor mange ganger noen kan være en klasse. Selv om min favoritt er medic, velger jeg gjerne attack og engineer regelmessig.
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg vel om K/D ,, man får jo 3 ganger så mye points som engineer eller medic. Er jo points som teller .. B)

 

Nei du spør godt. NOEN gjør tydeligvis det.... Har prestert 12-0 med assault, men da snakker vi om rimelig solide mengder flaks og god backup - en GOD recon klarer mye, mye "bedre" K/D. (multikill med C4 skader ikke) ;)

 

 

har serverne blitt bedre nå? jeg venter fortsatt på spillet fra elkjip <_<

 

Hadde ingen problemer i går iallefall, bare å kose seg.

Lenke til kommentar

Hallaisen. Trenger flere norske folk å spille dette med over Xbox Live, har ingen venner som spiller dette spillet. De sitter bare med Fifa.

xbox live taggen min er Haradrel.

Spillte dette for første gang igår, og opplevde syykt med rubberbanding og lagg. Er det pga at de har connection problemer eller er det fordi eg har xboxen tilkoblet gjennom PC'en min? Har win7 og har bridget internett og xbox der.

Lenke til kommentar

Jeg EEELSKER å spille counter sniper i dette spillet. Det er sååå tilfredsstillende å knærte "idioter" som presenterer fine gode siluetter tvers over mappet eller som står med halve kroppen stikkende ut av vinduer. Når jeg blåser hodet av slike recons, gir det meg ikke dårlig samvittiget for at jeg også er en av recon "horene".

For min del velger jeg bare recon før det er absolutt nødvendig. Nesten så det hadde vært fint med en grense for hvor mange ganger noen kan være en klasse. Selv om min favoritt er medic, velger jeg gjerne attack og engineer regelmessig.

 

Jeg har mer fartstid som både engi, assault og medic (thomson på Engi som mest brukte/mest effektive våpen av alle ting :p ), men når de andre plukker ned mine, så må de plukkes selv. Og da er det ekstra tilfredsstillende.

 

 

 

 

Jeg er bare glad for at Battlefield.no tok ett grep og disabled PB på deres servere foreløpig.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...