Lakus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg kjørte egentlig ironsights på M60´en og begge Health Kit oppgraderingene, men da jeg til slutt testet med Red Dot bestemte jeg meg for å beholde det. Er nesten skummelt hvor effektivt man kan rett og slett fjerne all motstand. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Mulig å få red dot på Engineer våpen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, man kan vel få Red Dot i alle klassene tror jeg. Nesten alle våpen også. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil spille! :@ Faen altså! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil spille! :@ Faen altså! JEG OGSÅ!!! elkjøp kan bare pakke seg i en sekk!! dem er så pokkers trege med sånne tin!!! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjører ca 110 ms ping i HoN om det har noe å si. Hvor mye bør man ha for og spille BF:BC2? Får det om 4 virkedager Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ta det rolig, backstabber. Som en annen i tråden sa tidligere; det er ikke hastigheten på nettet, men responstiden som har noe å si, og det har Telenor på greip. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 JEG OGSÅ!!! elkjøp kan bare pakke seg i en sekk!! dem er så pokkers trege med sånne tin!!! Haha, fikk spillet fra elkjøp på fredag jeg Tenkte mer på punkbuster tullet! Men føler med deg ang. treg levering i så fall! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Våkna i dag med RÆVA K/D hehe.Spille når man er bedugget er ikke alltid optimalt men dog morsomt Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om å være statjeger men koser meg heller når laget/teamet gjør det bra Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som har merket at hvis man blir revivet, får man fortsatt en death? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Faaantastisk!! Endelig mulighet for å sette meg ned med spillet etter en helg borte...så får eg ikkje koblet opp mot EA serverene...hoho. Lenke til kommentar
guineas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Til dere som ikke klarer å finne en server uten å bli kicket av pb feilen: Sorter servere etter navn og scroll ned til Multiplay.co.uk serverne, de er noe høyere ping enn de norske, men de er oppdatert så du kan spille i det minste. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som har merket at hvis man blir revivet, får man fortsatt en death? Skulle bare mangle egentlig Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, merka det selv. Nå ble jeg disconnecta fra en server, og det står at jeg er rank 1 O_O? Det samme skjedde med kameraten jeg spilte med. Får ikke logga inn igjen... Er det bare en glitch, eller har alt blitt reseta? Btw: M60 + Red dot + burst= pwnage Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvor mye skal jeg stille fov på 1440x900 24"Widescreen? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Ja, merka det selv. Nå ble jeg disconnecta fra en server, og det står at jeg er rank 1 O_O? Det samme skjedde med kameraten jeg spilte med. Får ikke logga inn igjen... Er det bare en glitch, eller har alt blitt reseta? Btw: M60 + Red dot + burst= pwnage Skjer når du av en eller annen grunn ikke får opp stasene dine ingenting å bry seg om Revive er for at teamet skal få tilbake en ticket litt synd atdu får en kill, såilte en egentlig god runde på arica harbor, men pga at jeg heller vil se teamet vinne forsvarte jeg kassene og etterhvert ble det mange deaths pga noobtubes og folk som har shotgunnen framme og tar deg med engang før du greier å snu deg etc. Men finner at Hardcore er mye morsommere enn normal litt synde med medics ikke kan se hvem som lugger nede, men alt det andre gjr opp for det ingen kill cam, ingen spotting der du blir merket hvor du er på screenen de neste 20 sekundene Endret 7. mars 2010 av Zimmer Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil spille! :@ Faen altså! JEG OGSÅ!!! elkjøp kan bare pakke seg i en sekk!! dem er så pokkers trege med sånne tin!!! Skjønner, jeg fikk mitt fra Elkjøp på fredag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som har merket at hvis man blir revivet, får man fortsatt en death? Skulle bare mangle egentlig Jepp, hovedfordelen er reimbursement av ticks og det faktum at du ikke må respawne. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Blitt kicka mye av PB i dag for "0 minutes" , har alt oppdatert og i orden , den forbanna møka er mer ugagn enn nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå