Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Andre enn meg som har det samme problemet med favorittservere? De som er lyse får jeg ikke joinet. Jeg får heller ikke joinet noen servere, antageligvis så er de nede for øyeblikke Jeg får joinet servere helt fint, men det er bare noen få i favorites som jeg ikke får gjort no med Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 den måten serverne oppdateres på suger, når den har opdatert ferdig er jo infoen om antall spillere feil. atm er det umulig å joine en conquest-server. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Join en hvor det står 29/32 eller under det. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 jeg vet da det, men er bare 31 og 32-servere, og de med 31 er blitt 32 når serverrefreshen er ferdig. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Krever BC2 noe mer enn MW2? Greier fint å kjøre MW2 uten noen lag problemer (1920x1280). Har lyst på dette til pc, siden xboxen min tok kvelden. MS og UPS krangler om hvem som skal hente xboxen min til service Bad Company 2 krever betydelig mer enn MW2. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hva må man egentlig gjøre for å få det våpenet som er for "Battlefield Veterans only"? fant det ut Endret 6. mars 2010 av Mattulf Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Det jeg har hørt, er at man må ha spilt mange Battlefield spill, med samme bruker (EA kontoen) Jeg har spilt samtlige, men jeg har bytta mail en gang i blant, noe som er surt nå Edit: Gah, you beat me to it. Endret 6. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) jeg vet da det, men er bare 31 og 32-servere, og de med 31 er blitt 32 når serverrefreshen er ferdig. Er jo tonnevis av servere nedover hele veien fra 31 til 1. Hva slags filter har du da? Endret 6. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ser det står 15ping på TV2 serverene (og 1 på den ene), men ingame har jeg ihvertfall 100 i ping. Skjer med det? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvor er det dere ser PING'en a? Jeg ser bare kills/death og score. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hum, noen andre som får opp meldingen "Connection to the Game Server Has Been Lost. Please Check Your Network Connection and try Again.", når de velger server? Jeg kommer ikke inn på noen servere... Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hum, noen andre som får opp meldingen "Connection to the Game Server Has Been Lost. Please Check Your Network Connection and try Again.", når de velger server? Jeg kommer ikke inn på noen servere... Dette er connection problemene EA har hadd siden release, de har hadd serverne nede i natt, alt burde funke bra Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har vært mye diskusjoner om PCvs.konsoll og BFBC2 vs. MW2 og serversystemer for MP. Noen ganger sier en link mer enn 1000 ord: http://kotaku.com/5487038/battlefield-bad-company-2-players-prefer-pc-to-console Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Great. Der resettet statistiken min seg. Ingen rank, pins eller våpen. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Samme her. Hører at problemet er globalt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, de twitrer iallefall om det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gikk 30-2 som sniper på Rush mode, var defender. EZY Syns panama canal, white pass er utrolig gode Conquest maps btw. En ting de burde fixe er at begge personene ikke burde dø når du er i close combat og begge skyter samtidig, har skjedd meg sikkert 20 ganger nå ... Tja, det er jo fullt mulig å drepe hverandre... Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Når jeg drar inn i spillet og trykker multiplayer , så tar jeg cancel på refresh servers , og skriver inn Battlefield.no og TV2 i server-søkefeltet istedet.Mye raskere og knallgode servere. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jess da. Jeg sitter å koser meg med spillet, og plutselig blir jeg disconnecta, og mister ranken, pinsa og unlockene mine. Flottings. Ble plutselig jævla lite motivert til å spille <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå