Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Jeg er enig med deg, Svedge, i at BF2 led av et par bugs og at det kunne virka litt simplifisert iblant. Men herregud, hvor guddommelig orgasmisk det var å spille det når du opplevde virkelig teamwork i squads, ordentlig bra teamwork mellom commander og squads!! Kommer aldri til å glemme første gang jeg spilte BF2 online, det var på en TV2-server. Dragon Valley het mappet? :)

 

 

Uansett. jeg håper virkelig at DICE rusker seg selv litt i hodeskrotten (lol) ( med tanke på BC1) og forbedrer teamworket og støtte for klaner, VoIP, ja til og med håper jeg på det gode gamle "kommunikasjons/spotting"-systemet der man bare trykket på Q og så kom det flere radiomeldinger. Det hadde vært epic. Blande BF2s teamwork med BC1s grafikk, fysikk, lydsystem og feeling. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er mulig å komme innpå en hvis jeg prøver lenge nok? Virker nesten ikke som at den prøver å joine. Det kommer opp ''searching for games, please stand by'' i ca 5 sek før det kommer opp at det ikke ble funnet noe game.

 

Har fått testa betan litt nå, og er veldig imponert over gameplay og grafikk hitill :)

 

 

Spiller du på US konto eller EU konto?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...