L1234567890 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fy Faen! Endelig er det sendt Noen som blir med og spiller når det dukker opp i posten? PSN:shsleen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Fikk spillet i dag, to dager etter bestilling fra lefdal og kan ikke vente til i kveld før jeg forhåpentligvis får tid til litt spilling! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Yay, fikk det i posten idag jeg og Fra elkjøp! Godkjent minus! Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som kommer seg innpå " Store " på PS3 ? eller er det bare meg som får en feilmelding der det står at Playstation " Store " ikke er tiljengelig. PS store fungerer jo ?? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Asj, får ikke perfekt fps akkurat. Skulle gjerne hatt mer fps mtp. at det er et MP-spill. Forøvrig tåler folk litt drøyt mye. Skyter avogtil 20 skudd på folk uten av de dør. Merkverdig nok syntes jeg ikke det var noe problem når jeg testa PS3 demoen. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Asj, får ikke perfekt fps akkurat. Skulle gjerne hatt mer fps mtp. at det er et MP-spill. Forøvrig tåler folk litt drøyt mye. Skyter avogtil 20 skudd på folk uten av de dør. Merkverdig nok syntes jeg ikke det var noe problem når jeg testa PS3 demoen. Bruker du assault våpen? Husk på at de "spreer" mye (recoil), dvs kulene spres ut over. For god uttelling, skyt i burst Endret 5. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 fikk spillet mitt fra Elkjøp i dag positivt overrasket at det kom så fort, etter alt jeg har hørt om de etter ODST blant annet. Har spilt det nå en time og det imponerer veldig, gleder meg veldig til å starte det opp igjen Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) fikk spillet mitt fra Elkjøp i dag positivt overrasket at det kom så fort, etter alt jeg har hørt om de etter ODST blant annet. Har spilt det nå en time og det imponerer veldig, gleder meg veldig til å starte det opp igjen Beste kit --> Engineer: XM8 compact, tracer dart, RPG-7 eller Carl Gustav og red dot sight. Ser du en fiende, så skyter du raketten, hvis ikke instant-death så dreper du dem på 1-2 kuler. Kjører 30 - 5 i flere runder . Er det noen snipere som camper? Bare å skyte raketten. Noen som gjemmer seg i en bygning? Stress ikke, bare å fyre løs en rakett og ut kommer de, bare se! Ser du en kjøretøy, er det bare å ta frem tracer dart og fyre på. Dermed må du løpe på baksiden av kjøretøyet (gjelder forsåvidt, tanks, light tanks og APC). Før du vet ordet av det vil tanksen være sprengt og du få 2-3 kills! UTROLIG deilig med 70-80 FPS i heavy kamper og 90+ FPS når det ikke skjer så mye. Min settings.ini: [WindowSettings]Width=1920 Height=1080 Fullscreen=true RefreshRate=60 VSync=false [sound] Quality=medium VoipEnable=true SpeakerCount=0 [Graphics] Effects=high Soldiers=high Vehicles=high Overgrowth=high Undergrowth=medium StaticObjects=high Terrain=high Shadows=low Bloom=false HSAO=false MSAA=0 Water=high MainQuality=custom Texture=high DxVersion=9 Aniso=2 Detail=high RenderAheadLimit=2 Fov=75 Har satt anti-alias og slikt inne på ATi CCC, lastetidene har også blitt betydelig bedre, loader en map på 7-10 sekunder! Endret 5. mars 2010 av EvilLeader Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Å spille med rocketlauncher som hovedvåpen mot fotsoldater er etter min mening latterlig døvt. Blir som å vinne i et bilrace mot elbiler med en Formel-1 bil. Ja, du vinner, men det er forferdelig lite tilfredsstillende og samtidig latterlig irriterende. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 har ikke fått spillet fra elkjøp men elkjøp folka ringte meg i dag, og de sa at jeg får spillet innen neste uke men jeg får ikke Limited Edition :o jeg bestillte det på elkjøp får en uke siden på pc :/ noen som har fått Limited Edition fra elkjøp? de sa at dem ikke fikk dem inn alikevell :/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 har ikke fått spillet fra elkjøp men elkjøp folka ringte meg i dag, og de sa at jeg får spillet innen neste uke men jeg får ikke Limited Edition :o jeg bestillte det på elkjøp får en uke siden på pc :/ noen som har fått Limited Edition fra elkjøp? de sa at dem ikke fikk dem inn alikevell :/ Merkelig, da jeg kjøpte, stod det tonnevis med LE i butikk Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) fikk spillet mitt fra Elkjøp i dag positivt overrasket at det kom så fort, etter alt jeg har hørt om de etter ODST blant annet. Har spilt det nå en time og det imponerer veldig, gleder meg veldig til å starte det opp igjen Beste kit --> Engineer: XM8 compact, tracer dart, RPG-7 eller Carl Gustav og red dot sight. Ser du en fiende, så skyter du raketten, hvis ikke instant-death så dreper du dem på 1-2 kuler. Kjører 30 - 5 i flere runder . Er det noen snipere som camper? Bare å skyte raketten. Noen som gjemmer seg i en bygning? Stress ikke, bare å fyre løs en rakett og ut kommer de, bare se! Ser du en kjøretøy, er det bare å ta frem tracer dart og fyre på. Dermed må du løpe på baksiden av kjøretøyet (gjelder forsåvidt, tanks, light tanks og APC). Før du vet ordet av det vil tanksen være sprengt og du få 2-3 kills! UTROLIG deilig med 70-80 FPS i heavy kamper og 90+ FPS når det ikke skjer så mye. Min settings.ini: [WindowSettings]Width=1920 Height=1080 Fullscreen=true RefreshRate=60 VSync=false [sound] Quality=medium VoipEnable=true SpeakerCount=0 [Graphics] Effects=high Soldiers=high Vehicles=high Overgrowth=high Undergrowth=medium StaticObjects=high Terrain=high Shadows=low Bloom=false HSAO=false MSAA=0 Water=high MainQuality=custom Texture=high DxVersion=9 Aniso=2 Detail=high RenderAheadLimit=2 Fov=75 Har satt anti-alias og slikt inne på ATi CCC, lastetidene har også blitt betydelig bedre, loader en map på 7-10 sekunder! Hvorfor hsao false og shadows low? og dx9?;O du mister mye eye candy syntes også fov på 75 er overkill på 1920x1080 Endret 5. mars 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 har ikke fått spillet fra elkjøp men elkjøp folka ringte meg i dag, og de sa at jeg får spillet innen neste uke men jeg får ikke Limited Edition :o jeg bestillte det på elkjøp får en uke siden på pc :/ noen som har fått Limited Edition fra elkjøp? de sa at dem ikke fikk dem inn alikevell :/ Merkelig, da jeg kjøpte, stod det tonnevis med LE i butikk Er ikke alle versjonene foreløpig LE? Jeg kan ikke huske å ha sett noe annet når jeg var ute i butikken. BC2 online er elsk. Jeg har for det meste spilt Rush, og det er shitgøy. Rimelig tilfredsstillende at du kan velge hvilken bane du vil spille på, og mestringsfølelsen er milevis unna MW2(på en god måte). Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sitter på LAN nå og vi er faen så klare for å game litt Add Fnjedrik og Big h3aD ingame (PC) Er med på det meste Enda forrbanna over serverproblemene Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) fikk spillet mitt fra Elkjøp i dag positivt overrasket at det kom så fort, etter alt jeg har hørt om de etter ODST blant annet. Har spilt det nå en time og det imponerer veldig, gleder meg veldig til å starte det opp igjen Beste kit --> Engineer: XM8 compact, tracer dart, RPG-7 eller Carl Gustav og red dot sight. Ser du en fiende, så skyter du raketten, hvis ikke instant-death så dreper du dem på 1-2 kuler. Kjører 30 - 5 i flere runder . Er det noen snipere som camper? Bare å skyte raketten. Noen som gjemmer seg i en bygning? Stress ikke, bare å fyre løs en rakett og ut kommer de, bare se! Ser du en kjøretøy, er det bare å ta frem tracer dart og fyre på. Dermed må du løpe på baksiden av kjøretøyet (gjelder forsåvidt, tanks, light tanks og APC). Før du vet ordet av det vil tanksen være sprengt og du få 2-3 kills! UTROLIG deilig med 70-80 FPS i heavy kamper og 90+ FPS når det ikke skjer så mye. Min settings.ini: [WindowSettings]Width=1920 Height=1080 Fullscreen=true RefreshRate=60 VSync=false [sound] Quality=medium VoipEnable=true SpeakerCount=0 [Graphics] Effects=high Soldiers=high Vehicles=high Overgrowth=high Undergrowth=medium StaticObjects=high Terrain=high Shadows=low Bloom=false HSAO=false MSAA=0 Water=high MainQuality=custom Texture=high DxVersion=9 Aniso=2 Detail=high RenderAheadLimit=2 Fov=75 Har satt anti-alias og slikt inne på ATi CCC, lastetidene har også blitt betydelig bedre, loader en map på 7-10 sekunder! Hvorfor hsao false og shadows low? og dx9?;O du mister mye eye candy syntes også fov på 75 er overkill på 1920x1080 HSAO, merket ikke til store forandringer da jeg slo det av, akkurat. Shadows er heller ikke så viktig, kan sikkert sette det til medium, men spillet ser utrolig lekkert ut allerede, samtidig som det kjører veldig, veldig smooth! DirectX 10, så klarer jeg i det minste å se noe som helst, sand- og snøstormene som du kaller for "eyecandy" . By the way, loader sykt raskt med DirectX 9, som sagt fra 7 til 10 sekunder (kanskje mindre). Tar litt lenger tid med DirectX 10 . Du må også ikke glemme at FOV i BC2 er horisontal og ikke vertikal, som sagt så holder jeg på med tweaks av options. Flere tips hadde vært behjelpelig . Endret 5. mars 2010 av EvilLeader Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 flere som ikke får logga inn? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Prøvde nettopp, kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Kaptein_Knegg Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ble nettopp kastet ut og kommer ikke inn igjen :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå