Cerandin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 plukka opp limited edition for pc til 299 @ elkjøp idag Bare si i kassen at det står 299 på nettet så får dere det til den prisen Nei, bare du som var heldig å bli ekspedert av en clueless medarbeider. De fleste jeg treffer på veit forskjell på internettPRIS og butikkPRIS. Nå må du slutte å tulle, For det første, er prisen ikke SPESIFISERT(caps lock er gøy) at det er internettPRIS, og for det andre så har Elkjøp pris garanti... Get your facts straight boy! Lenke til kommentar
Thomaas_InnleggNO Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 plukka opp limited edition for pc til 299 @ elkjøp idag Bare si i kassen at det står 299 på nettet så får dere det til den prisen Nei, bare du som var heldig å bli ekspedert av en clueless medarbeider. De fleste jeg treffer på veit forskjell på internettPRIS og butikkPRIS. Nå må du slutte å tulle, For det første, er prisen ikke SPESIFISERT(caps lock er gøy) at det er internettPRIS, og for det andre så har Elkjøp pris garanti... Get your facts straight boy! Når eg skulle kjøpe dataen min hos lefdal, fikk eg den ikkje for den prisen som stod på nettet, pga det var internettpris og ikkje den samme som i butikken. (P.S kjøpte på nettet uansett, fordi der var det billigare) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Elkjøp sin prisgaranti gjelder ikke opp mot nettbutikker. Om du får det til nettpris er det rett og slett fordi du møtte på en naiv arbeider. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg kommer til å spille så mye som mulig, på PC , så det er bare å legge meg til: Borbra Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Elkjøp sin prisgaranti gjelder ikke opp mot nettbutikker. Om du får det til nettpris er det rett og slett fordi du møtte på en naiv arbeider. Ikkje nødvendigvis. Eg har fleire gonger fått eit produkt til internettpris både hos Lefdal og Elkjøp. Av og til har eg berre nevnt kva produktet kostar på nett og fått det til den prisen (og enkelte har påpeikt at dei normalt ikkje matchar prisar på nett, men gjer det altså allikevel). Andre gongar har eg krangla litt på det ("Eg kan kome igjen om to timar og hente det via Collect@Store" plar fungere ganske bra ^_^). Det var sjølvsagt for mykje for langt at Elkjøp skulle klare å levere spelet på release-dato, til tross for at det vart sendt på måndag. Har dei ein fyr som syklar frå Sverige og leverar, eller? Burde ikkje vere mogleg... Jaja, så lenge eg får det til helga er det no greit. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Blir fysisk sliten av dette spillet ! Blodpumpa går som olja lyn ! Spilt 5 timer i strekk nå , må ta en pause så er det videre spilling. Begynner å bli gammal Heter Bullgrim ingame Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nåja, i stavanger og haugesund har jeg nå fått den prisen jeg spesifiserer til på nettbutikker, også nettpriser som har vært hos komplett etc. og ikke på elkjøp eller lefdal sine sider. Jeg tenker da utifra lakus og fiskus at alle de som jobber der må være komplett steina idioter, eller hva? Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 plukka opp limited edition for pc til 299 @ elkjøp idag Bare si i kassen at det står 299 på nettet så får dere det til den prisen Nei, bare du som var heldig å bli ekspedert av en clueless medarbeider. De fleste jeg treffer på veit forskjell på internettPRIS og butikkPRIS. Nå må du slutte å tulle, For det første, er prisen ikke SPESIFISERT(caps lock er gøy) at det er internettPRIS, og for det andre så har Elkjøp pris garanti... Get your facts straight boy! Ehm... Internettpris har ingenting å gjøre med butikkpris. De som faktisk har peiling vet at prisene på internett kan være forskjellig fra de i selve butikken, BOY! Elkjøp sin prisgaranti gjelder ikke opp mot nettbutikker. Om du får det til nettpris er det rett og slett fordi du møtte på en naiv arbeider. Word Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Elkjøp sin prisgaranti gjelder ikke opp mot nettbutikker. Om du får det til nettpris er det rett og slett fordi du møtte på en naiv arbeider. Forskjell på prisgaranti og å yte service.Elkjøp priser ALLTID feil. Seriøst, hver bidge gang jeg har handlet på elkjøp har jeg sjekket prisen på nettet, for så å få slengt i trynet i kassa at det koster 20-30% mer. Heldigvis forstår de i kassa at å yte service, det tjener en butikk på. Hadde aldri handla der mer om de hadde nekta meg å få produktet for prisen de selv reklamerer på på nettet. Ehm... Internettpris har ingenting å gjøre med butikkpris. De som faktisk har peiling vet at prisene på internett kan være forskjellig fra de i selve butikken, BOY! Samme det om prisene KAN være forskjellig. De ER alltid forskjellig. Men når det ikke står internettpris går du ut ifra at prisene gjelder for fysisk butikk, right? Boy? Endret 4. mars 2010 av Martino Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det handler jo faktisk om det at når dem har et system hvor dem merker produkter med INTERNETTPRIS, og andre produkter UTEN den merkingen, hvorfor skulle ikke den koste det i butikk? og jeg nekter villt og tro at 13-14 ansatte er så forbaska naive som dere skal ha det til. Det at de valgte å gi meg BFBC2 til den internett prisen, etter at dem sjekka er jo faktisk grunnen til at jeg handler på Elkjøp, dem er ikke så _legendariske_ som alle skal ha det til uten de nettprisene man faktisk får i selve butikken. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Elkjøp sin prisgaranti gjelder ikke opp mot nettbutikker. Om du får det til nettpris er det rett og slett fordi du møtte på en naiv arbeider. Forskjell på prisgaranti og å yte service.Elkjøp priser ALLTID feil. Seriøst, hver bidge gang jeg har handlet på elkjøp har jeg sjekket prisen på nettet, for så å få slengt i trynet i kassa at det koster 20-30% mer. Heldigvis forstår de i kassa at å yte service, det tjener en butikk på. Hadde aldri handla der mer om de hadde nekta meg å få produktet for prisen de selv reklamerer på på nettet. Ehm... Internettpris har ingenting å gjøre med butikkpris. De som faktisk har peiling vet at prisene på internett kan være forskjellig fra de i selve butikken, BOY! Samme det om prisene KAN være forskjellig. De ER alltid forskjellig. Men når det ikke står internettpris går du ut ifra at prisene gjelder for fysisk butikk, right? Boy? Samma det boy, mine erfaringer er forskjellige. Om du er heldig å treffe på over gjennomsnittlig greie folk er jo det din sak. De ganger jeg har sagt at internett prisen er anderledes får JEG slengt i trynet at det koster mer uansett. Ja, helt på jordet men sånn er det... Ser forresten at det står på nett, 499 for Bad Company 2, og det står ingenting om internettpris. I ettermiddag var jeg på elkjøp Tromsø, prislapp: 599,- Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hørt om klokka? kan jo kanskje være en ide at de har endra prisen i etterkant? den kostet hverfall 299 pre release og klokka 1 idag da dama var og sjekka. Og nå går denne praten her helt off topic, tenker at vi avslutter diskusjonen her og sier at det gjelder å være vennligsinnet når man går til dama/mannen i kassen og smile pent fra øre til øre når man ber om internettprisen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det bare meg som har problemer å få kontakt med servergreiene for å spille multiplayer med PC-versjonen? Dette er da etter at de er blitt gitt brannmurtillatelser og denslags. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Handler denne tråden om elkjøp eller Bad Company 2? Takk. Endret 4. mars 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 noen som har problem med gadgets? Får ikke opp med kits eller ammo kits. Kommer bare opp ett dødningshodet og itemen fra forrige kit. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Nå synes jeg enkelte forumbrukere her inne skal skjerpe seg og heller ta pris-krigen på et annet forum.Snakk heller om spillet folkens En styrke med spillet er at man faktisk trenger litt skills for å drepe noen, den latterlige arcade-følelsen fra MW2 er ikke tilstede Endret 4. mars 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 MW2 er like arcadeish som norgesautomaten.no BFBC2 må man ha skills og aim for å drepe, akkurat som du må i Killzone 2 Lenke til kommentar
Xito Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 noen som har problem med gadgets? Får ikke opp med kits eller ammo kits. Kommer bare opp ett dødningshodet og itemen fra forrige kit. Det tar en stund før du får gadgets. I kit hvor du ikke har unlocket noe enda, blir det litt bugget av og til. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Selvom jeg elsker spillet har jeg noen ting å utsette på spillet: * Spiller du vanlig (ikke hardcore) syntes jeg det tar for lang tid å drepe noen. Og da sier alle at da kan du bare spille hardcore. Joda, men da mister jo spotting, kart og andre godsaker som jeg liker med spillet. * Snipers. På noen brett er dette helt ekstremt. Syntes det er litt latterlig og, fordi vi har jo oppdrag å gjøre, men 10-12 stk står bare å drepe for å få høy k/d ratio. Syntes det er tafatig. Snakket med en level 19 i dag, og han sa alle er snipers fordi andre klassene er underpowered, vet ikke om det er noe der. * Føler også at for å få utnyttet spillet 100% burde du ha 3 squad teammates med mic, det kan fort bli litt frustrende alene. Og til slutt, lyden er fantastisk, eneste er at mange av riflene hørtes helt like ut, og det er litt skuff. Ellers et veldig godt spill Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvorfor har de tatt ut prone fra spillet? Er det ikke mulighet for det i BF3 klikker jeg fullstendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå