Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde litt problemer med å få logget inn på EA Online i går kveld, men når jeg først var inne hadde jeg ingen problemer resten av kvelden. Den elegante løsningen min bestod rett og slett av å hamre "A" på quick match og til slutt var jeg logget inn. Da kunne jeg gå inn og ut av menyene så mye jeg ville.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For EN GANGS SKYLD funker et BF knirkefritt for meg ! Ingen disc eller noen problemer ! PunkBuster oppfører seg også eksemplarisk !

Under "Mine dokumenter" -> "BFBC2" -> "GameSettings.ini" er det en linje som heter "FavoriteGames=".

FavoriteGames=Battlefield.no; <-- Add Battlefield.no; ( Da får man automagisk opp alle bf.no-servere på min favoritt liste ingame)

Ingame: Man kan også trykke seg inn på "multiplayer" -> server browser -> filter: Battlefield.no

Disse serverene har lav ping og er bra ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Jeg anser meg som en sindig person. Jeg er villig til å høre på to sider av en sak i diskusjoner, roer ned når jeg merker jeg stresser, klager ikke på alt og alle i multiplayer. Kan faktisk komme med uttalelsen "Han der cheater ser det ut til, da er det bare å leave serveren. Hjelper ikke å rope" når jeg har en ekstra god dag. Følte meg sikker på at jeg hadde en god dag i dag og gleda meg til å komme hjem og prøve Bad Company 2. Hadde det mølet av en beta bare vært en vond drøm?

Nei! Den siste timen har vært et mareritt! For det første så har dem ikke fiksa noe jeg trodde bare var der pga betaen. Jeg bruker to PC-skjermer og i 50% av tilfellene så blir den andre skjermen svart mens jeg spiller BC2. Så alt tabber jeg og det er nok en gang 50% sjanse for om skjermen ender opp svart eller ikke. Jeg trodde MW2 var versting på dårlig alt tab muligheter, men BC2 klarte jaggu meg å gjøre det verre. For det andre så var grafikken altfor lavt innstilt og jeg måtte sitte og justere på det selv. Kan ikke huske sist jeg måtte gjøre det.

Kontrollene føles like stive ut som i betaen. Greit, jeg skal ikke klage på at man ikke kan legge seg ned for det visste jeg om og det burde ikke være store problemet så lenge du kan sette deg ned på kne. Problemet er at jeg sleit til tider med å finne dekning som dekka meg totalt. Alt jeg gjemte meg bak var såpass høyde at jeg kunne skyte over kanten, eller som jeg merka, bli skutt over kanten. Jeg døde fordi jeg ikke hadde kjangs til å gjemme meg. Så kommer det jeg mener er verst. Aimen her føles utrolig unaturlig for meg. Jeg har en G5 Locitech mus og endte til slutt opp med å stille ned sensen når jeg sikta med våpenet, for så å gå tilbake til vanlig sense når jeg løp. Det ble veldig ekkelt, men det var det beste jeg kunne gjøre for at siktinga mi ikke skulle være over alle hauger.

Da jeg døde for femte gang på slutten av første mappet(? regner det startgreiene som bare intro og ikke et map i sånn forstand) så skrudde jeg av spillet. Bare tanken på å spille igjen gjør meg uvel og jeg vet jeg kommer til å fortsette til jeg har runda spillet. Multiplayer rakk jeg ikke å røre, men siden kontrollene var like ille i retailSP som det var i betaMP så har jeg ikke store forventninger der. Håper mange der ute får en god opplevelse av dette spillet og at dere koser dere skikkelig. For meg så blir nok ikke dette mitt mest spilte spill i helga. Håper bare venna mine ikke liker det heller så jeg har noen å spille MW2 med.

*sorry, måtte få det ut*

Lenke til kommentar

Nå blir jeg faen så forrbanna!

Når jeg spiller MP kommer det opp noen fæle farger over hele skjermen, hvis det er himmel inne i bilde, ellers fungerer det fint, men er det 1 cm med himmel på skjermen blir det farger over så å si hele skjermen, aner ikke hva feilen er <_< Har ikke peiling på hvordan jeg skal håndtere problemet :angry:

Please, om du vet noe hjelp!!

Edit: Dumme meg tenker ikke lenger enn nesa, nye drivere var løsninga :D

Endret av liland10
Lenke til kommentar

Har enda ikke klart å koble til noen servere, litt dumt, har faktisk vært ganske gira, og jeg som egentlig ikke liker slike spill en gang. Men som et fuck you til modern warfare 2(som jeg ikke har prøvd men hater av prinsipp) og siden min favoritt gaming\podcast har egen server så tenkte jeg at dette måtte skaffes. Fikk det for 200 kr også så, håper det fikser seg til fredag i allfall.

Prøv å uinstallere beta versjonen, og slette BETA mappa som litt i mine dokumenter.

Eller bare les detta:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/925089-kick-connect.html

Endret av Thomaas
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da har jeg plukket det opp til PC. Er bare å legge meg til på steam! :)

Legg meg til inne på spillet istedenfor, eller gjerne begge. Atsjonas, heter jeg!

Edit: Forresten så var dette helt rått! MW2 kan ta seg en bolle! Hipp hipp for dedikerte servere B)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Har instalert BC2 på steam, fekk connecta til 1 tv2 server der eg ikkje fekk rank. Spillet krasja etter runden, og etter det får eg ikkje joinet noken servers i det heile tatt.

Har sletta beta og oppdatert PB, what to do? :cry:

Lenke til kommentar

Da har jeg plukket det opp til PC. Er bare å legge meg til på steam! :)

Legg meg til inne på spillet istedenfor, eller gjerne begge. Atsjonas, heter jeg!

Edit: Forresten så var dette helt rått! MW2 kan ta seg en bolle! Hipp hipp for dedikerte servere B)

hadde deg allere på steam atsjonas, tror faktisk at det ikke går ann å legge inn folk på vennelista ingame, jeg får ihvertfall ikke gjort det. flere som har sendt meg friends requests, men har ikke mottatt noen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg hadde litt problemer på starten, men det funker fint nå ja.

Edit: Nå funker det ikke av en grunn, får "Failed to connect to EA Online" :(

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Gjorde du noko spesielt for å få det til å virke?

Jeg oppdaterte den 2 ganger eller noe, det var vel egentlig det eneste. Men jeg brukte vel rundt en halvtime før jeg først fikk komme i et game.

Lenke til kommentar

Digger spillet så langt, kule maps, MEN, et STORT MEN. På et av de jungelbrettene må det være noe galt med lyssettinga, inni husene er det HELT mørkt, går ikke ann å se noe som helst, samme gjelder skyggene blant trærne, det går ikke ann å se noe som helst. Noen andre som opplever dette? Har ikke rørt lys/kontrastinnstillingene.

Skal jo være sånn at "øynene" skal tilpasse seg mørket som i andre spill, men ikke her.

Lenke til kommentar

Funker helt fint for meg med å joine servere.

det som irriterer meg dog, er at friends lista fungerer ikke 100%. Altså alle jeg har invitert som jeg har i steam lista mi, mottar ikke friends request. Men la til en her inne som ikke hadde spillet på staem, og han havna i vennelista så langt.

Spillet er genialt, men spilt 10-12 timer nå siden i natt, og er helt gåen.

Forresten, er det noen her som er med å game i morgen, hadde vært fett fordi er nesten ingen har mic som jeg spiller med, så kunne vi spilt litt ordentlig, hatt en squad eller to

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Funker helt fint for meg med å joine servere.

det som irriterer meg dog, er at friends lista fungerer ikke 100%. Altså alle jeg har invitert som jeg har i steam lista mi, mottar ikke friends request. Men la til en her inne som ikke hadde spillet på staem, og han havna i vennelista så langt.

Spillet er genialt, men spilt 10-12 timer nå siden i natt, og er helt gåen.

Forresten, er det noen her som er med å game i morgen, hadde vært fett fordi er nesten ingen har mic som jeg spiller med, så kunne vi spilt litt ordentlig, hatt en squad eller to

Jeg tror jeg fikk din og godtok din nå nettop. Har vel spilt rundt en time eller to. Det føles ut som krig, når du setter deg bak noen kasser, før den to sekunder etterpå er borte av en granat. Helt sykt fett! Er forresten med store deler av helga, inkludert morgendagen. Fikk mic idag, så det passer egentlig perfekt! :)

Edit: Å logge inn og ut inne i spillet hjalp meg å joine servere.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...