Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Yes! Da har jeg fått tak i mitt eksemplar. Måtte punge ut da, hele..wait for it...259,- HAHA! Thank you Game Bergen. Nedturen er jo selvfølgelig at jeg ikke er ferdig på skolen før klokka halv fire.. Men om ting ikke funker helt ennå online så går det bra.

Har PS3 btw. Om noen andre vil spille med meg, skikkelig team work, legg meg til. PSN: Mada1986

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg surna fullstendig. Elkjøp sa at man skulle få spillet på release date om man bestillte på nettsiden deres. Kom hjem idag, ingen spill i postkassa! REIS TIL H ELKJØP!

plukka opp limited edition for pc til 299 @ elkjøp idag :) Bare si i kassen at det står 299 på nettet så får dere det til den prisen :)

Nei, bare du som var heldig å bli ekspedert av en clueless medarbeider. De fleste jeg treffer på veit forskjell på internettPRIS og butikkPRIS.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få eit kort og enkelt svar? :p

Eg har forhandskjøpt spillet, lurer på korsen eg får dessa ekstra unlocksa?

Har promo-key'en, tipper det har noko med den å gjere? og kor skal eg fylle den ut hen får å få dei ekstra stuffsa?

Ja, kjøpte det på steam og har innstallert spillet osv (ikkje gama det da, pga er sjuk)

takker...

Jeg har å kjøpt det på Steam, laster ned nå, men, hvor finner jeg redeem koden? Kommer den opp ingame slik som BETA-keyen?

Lenke til kommentar

Er det mulig å få eit kort og enkelt svar? :p

Eg har forhandskjøpt spillet, lurer på korsen eg får dessa ekstra unlocksa?

Har promo-key'en, tipper det har noko med den å gjere? og kor skal eg fylle den ut hen får å få dei ekstra stuffsa?

Ja, kjøpte det på steam og har innstallert spillet osv (ikkje gama det da, pga er sjuk)

takker...

Jeg har å kjøpt det på Steam, laster ned nå, men, hvor finner jeg redeem koden? Kommer den opp ingame slik som BETA-keyen?

Den kommer opp akkurat som BETA-keyen og online keyen gjør ja, og når du har skrevet den inn, så er det bare å spille, da ser du om det er unlocket eller ikke.

Lenke til kommentar

Har enda ikke klart å koble til noen servere, litt dumt, har faktisk vært ganske gira, og jeg som egentlig ikke liker slike spill en gang. Men som et fuck you til modern warfare 2(som jeg ikke har prøvd men hater av prinsipp) og siden min favoritt gaming\podcast har egen server så tenkte jeg at dette måtte skaffes. Fikk det for 200 kr også så, håper det fikser seg til fredag i allfall.

Lenke til kommentar

Nei fy faen elkjøp er en stykk drittbutikk. Gode priser, men dæven de er inkompetente. Ingenting i posten idag heller (bor i Stavanger). En kompis måtte forøvrig betale 450 for limited edition pc? Er ikke det helt på jorde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...