Captain Slow Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Yes! Da har jeg fått tak i mitt eksemplar. Måtte punge ut da, hele..wait for it...259,- HAHA! Thank you Game Bergen. Nedturen er jo selvfølgelig at jeg ikke er ferdig på skolen før klokka halv fire.. Men om ting ikke funker helt ennå online så går det bra. Har PS3 btw. Om noen andre vil spille med meg, skikkelig team work, legg meg til. PSN: Mada1986 Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 flott, ikkeno i posten i dag. Det var første og siste gang jeg handler fra game.no Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ikke fått mitt spill fra elkjøp enda heller grrr Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Plukka opp mitt eksemplar av Limited edition til xbox 360 på Elkjop. 399,- kroner. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 plukka opp limited edition for pc til 299 @ elkjøp idag Bare si i kassen at det står 299 på nettet så får dere det til den prisen Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ^Fra Haugesund :o Håper jeg får det til å virke når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid. Uff, det høres lenge ut Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fikk Limited Edition i dag fra CDON Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Forbanna CDON, fortsatt ikke sendt! <_< Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Lurer på en ting, og det er det at på pc versjonen får dere addet friends, altså jeg sender request og andre sender requests til meg, men de/jeg får de ikke. Noen andre som har det problemet Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå har jeg surna fullstendig. Elkjøp sa at man skulle få spillet på release date om man bestillte på nettsiden deres. Kom hjem idag, ingen spill i postkassa! REIS TIL H ELKJØP! plukka opp limited edition for pc til 299 @ elkjøp idag Bare si i kassen at det står 299 på nettet så får dere det til den prisen Nei, bare du som var heldig å bli ekspedert av en clueless medarbeider. De fleste jeg treffer på veit forskjell på internettPRIS og butikkPRIS. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det mulig å få eit kort og enkelt svar? Eg har forhandskjøpt spillet, lurer på korsen eg får dessa ekstra unlocksa? Har promo-key'en, tipper det har noko med den å gjere? og kor skal eg fylle den ut hen får å få dei ekstra stuffsa? Ja, kjøpte det på steam og har innstallert spillet osv (ikkje gama det da, pga er sjuk) takker... Jeg har å kjøpt det på Steam, laster ned nå, men, hvor finner jeg redeem koden? Kommer den opp ingame slik som BETA-keyen? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 skrev in min promo kode i spillet og jeg fikk beskjed om at jeg kunne laste ned "ekstra tingene" men hvor gjør jeg det? o.O Noen som har fåt gjort det på steam versjonen? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) uhm, jeg prøver å søke og søke etter spill å joine (360), men finner ingeting. Noen andre som opplever dette? Har prøvd alle gametypes og brett, men fortsatt uten resultat. oh, never mind. problem solved Endret 4. mars 2010 av firberblad Lenke til kommentar
Xito Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det mulig å få eit kort og enkelt svar? Eg har forhandskjøpt spillet, lurer på korsen eg får dessa ekstra unlocksa? Har promo-key'en, tipper det har noko med den å gjere? og kor skal eg fylle den ut hen får å få dei ekstra stuffsa? Ja, kjøpte det på steam og har innstallert spillet osv (ikkje gama det da, pga er sjuk) takker... Jeg har å kjøpt det på Steam, laster ned nå, men, hvor finner jeg redeem koden? Kommer den opp ingame slik som BETA-keyen? Den kommer opp akkurat som BETA-keyen og online keyen gjør ja, og når du har skrevet den inn, så er det bare å spille, da ser du om det er unlocket eller ikke. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har enda ikke klart å koble til noen servere, litt dumt, har faktisk vært ganske gira, og jeg som egentlig ikke liker slike spill en gang. Men som et fuck you til modern warfare 2(som jeg ikke har prøvd men hater av prinsipp) og siden min favoritt gaming\podcast har egen server så tenkte jeg at dette måtte skaffes. Fikk det for 200 kr også så, håper det fikser seg til fredag i allfall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Da har jeg plukket det opp til PC. Er bare å legge meg til på steam! Lenke til kommentar
Starscream1 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har det til PC, kjøpte det i butikk. vVet noen om det går an å legge inn i Steam? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei fy faen elkjøp er en stykk drittbutikk. Gode priser, men dæven de er inkompetente. Ingenting i posten idag heller (bor i Stavanger). En kompis måtte forøvrig betale 450 for limited edition pc? Er ikke det helt på jorde? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Høres mye ut. Jeg betalte 349,- for det samme. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Noen andre som har problemer med connection lost? får spillt i 5 min, så får jeg bare connection lost... annoying edit: ps3 forresten Endret 4. mars 2010 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå