Exia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Unlocka en haug med våpener nå. Blir så frustrert på medics som ikke bruker Defibben. kan også nevne at jeg løper rundt med Repair Tool Endret 3. mars 2010 av Exia Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si. her er min id; steam id Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!. De som har kjøpt det på ea store spiller det allerede, så tviler. Det er nok ikke mange som har kjøpt igjennom EA store så når steam og fysiske spill kjøperne kommer online kan jeg nok love deg at master server får problemer. US master server har allerede vært nede flere ganger iløpet av dagen. Endret 3. mars 2010 av Keylar Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som har bestillt fra Elkjøp og fått selve spillet? Hos meg har det stått status: Sendt i tre dager nå... Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si. her er min id; steam id Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!. De som har kjøpt det på ea store spiller det allerede, så tviler. Det er nok ikke mange som har kjøpt igjennom EA store så når steam og fysiske spill kjøperne kommer online kan jeg nok love deg at master server får problemer. US master server har allerede vært nede flere ganger iløpet av dagen. Ja, men de oppdaterer serverne for å fikse connection problems. Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Hva er maks antall spillere per game nå? EDIT: BC2 på PC Endret 3. mars 2010 av Yzer Lenke til kommentar
Eiriklind Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som har bestillt fra Elkjøp og fått selve spillet? Hos meg har det stått status: Sendt i tre dager nå... Satsar på at eg får spelet i morgo, da elkjøp skreiv at den som forhandsbestillte spelet fekk det i postkassa på releasedagen, og på sidene til elkjøp seier dei at releasdagen er 4 mars. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ehhh? Har bestilt fra Eastore, men jeg klarer ikke å finne keyen i epostene jeg har fått fra EA. Hvordan får vi tak i den? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Ehhh? Har bestilt fra Eastore, men jeg klarer ikke å finne keyen i epostene jeg har fått fra EA. Hvordan får vi tak i den? Epost ja. Du får vente litt, kan ta opp mot en dag før du får keyen. Endret 3. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hva er maks antall spillere per game nå? EDIT: BC2 på PC Er det ikke 32? Tror det. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Siden det er dedikerte servere vil jeg ikke se bort ifra 62 spillere på PC Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ehhh? Har bestilt fra Eastore, men jeg klarer ikke å finne keyen i epostene jeg har fått fra EA. Hvordan får vi tak i den? Epost ja. Du får vente litt, kan ta opp mot en dag før du får keyen. Tar ikke dager. Må bare vite hvordan. Om du går på EA sin kundestøtte og ser på siste bestillinger, så finner du key'en din der Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som har bestillt fra Elkjøp og fått selve spillet? Hos meg har det stått status: Sendt i tre dager nå... Satsar på at eg får spelet i morgo, da elkjøp skreiv at den som forhandsbestillte spelet fekk det i postkassa på releasedagen, og på sidene til elkjøp seier dei at releasdagen er 4 mars. Hos meg står det release date: 03.03.10........? lol Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ehhh? Har bestilt fra Eastore, men jeg klarer ikke å finne keyen i epostene jeg har fått fra EA. Hvordan får vi tak i den? Epost ja. Du får vente litt, kan ta opp mot en dag før du får keyen. Tar ikke dager. Må bare vite hvordan. Om du går på EA sin kundestøtte og ser på siste bestillinger, så finner du key'en din der Sorry. Det var bare "limeted edition unlocks". Jaja. Får vel vente Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet om BC2 "butikk versjon" er låst til et program ala steam/ea download manager? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Retail key finner man på EA KUNDESTØTTE. Det er bare betakey og Limited Edition unlocks key som er på epost. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 .... finner ikke cdkey enda.... må jeg vente til imorgen på eastore? Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ... finner heller ikke key under EA sin kundestøtte.. Bare unlock limited edition key.. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet om noen butikker i Bergen som har nattåpent? Har lyst på fysisk kopi, og har lyst på det nå B) Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 https://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCustomerServiceOrderSearchPage Så skriver dere inn ordrenummer og passord. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 https://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCustomerServiceOrderSearchPage Så skriver dere inn ordrenummer og passord. Eneste som det er kode bak er: Unlock Codes for Battlefield: Bad Company™ 2 Limited Edition (PC Downloadable) Ingen kode bak: Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition * PC * Elektronisk nedlasting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå