Rushpowr Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da var mitt Bad Company 2 Limited Edt.til X360 sendt fra absoluttspill.no, da har jeg det i morgen, var pokker meg på tide etter så mye kluss de har hatt der i det siste. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si. her er min id; steam id Endret 3. mars 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si. her er min id; steam id Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 fikk spillet idag digger det, SP'en er ikke på høyde med COD men MP er mye bedre Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si. her er min id; steam id Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!. De som har kjøpt det på ea store spiller det allerede, så tviler. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 etter det jeg kjønner, får man to nye maps når man kjøper spillet eller må mann betale får de to nye mappsa også? Dy får mapsa med nyttt spill de prøver bare å ta noen kunder ifra bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da var Limited Edition fra CDON i postkassa! Da er det vel bare å glede seg til i morgen fordi jeg kommer ikke til å spille så mye i dag. Har en god del skolearbeid som jeg prioriterer foran Battlefield Bad Company 2. Utrolig nok xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Limited Edition fra Gamezone lå og ventet på meg også da jeg kom hjem fra jobb i dag. Har akkurat installert det på kjeksboksen nå og skal bare drikke opp koppen med kakao før jeg fyrer i gang. Deilig å ikke ha noe skolearbeid som henger utover dagen lenger. Når jeg er ferdig på jobb er det fritid. Digg. Men er i stor tvil om jeg vil starte på SP eller MP. Har ekstremt lyst på begge deler. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ingen post idag så var usikker på om det burde vært her eller ikke, men mtp. at det er elkjøp, sikkert ikke Jobb til 17.00 imorgen og så er det gaaming forhåpentligvis! Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det blir ei herlig battlefield helg, kan overleve torsdagen uten. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Edit: De pakker det nå Endret 3. mars 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) ELSK på muligheten til å selv velge hvilket map man vil spille. Ble også positivt overrasket over hvor gjennomført invitasjonsopplegget er. Klan tag og. Nei, dette var kos ^_^ Edit: Det var et kanonbra første oppdrag det. Sitter med sommerfugler i magen over hvor godt alt fungerte. Ahh, så deilig. Endret 3. mars 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ble overrasket over hvor KONGE alle banene var! I BF2 hadde jeg bare en liten del som jeg likte å spille. I BC2? Alle! Favoritten er White Pass, men jeg spiller alt som kommer Lenke til kommentar
Eiriklind Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kan eg velge kva map eg vil spele på ps3 og? Eller er det berre muleg på pc? Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som har bestillt fra Elkjøp og fått selve spillet? Hos meg har det stått status: Sendt i tre dager nå... Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ny regel! Ingen for spille før eg har fått det. Eller blir eg missunelig Lenke til kommentar
eindude Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 fikk 2 mail med unlock keys jeg.... men ingen cd-key..... forbanna shiiid det der. har rundet SP så er bare MP å se fram til nå. i want my CDKEY dammit ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå