Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!!

 

Ikke all verden det da men :p Problemet slik jeg ser det er at det er vanskelig å spille sniper samtidig som du prøver å lagspille. Men er enig i at sniper er hovedsaklig bra for defending.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så deilig å slippe bekymringa for om det kommer på dagen eller ikke! Gleder meg til å laste det ned om en 12 timers tid ;)

 

Hvorfor ikke laste ned nå?

 

Kjøpte hos spaceworld og de har ikke aktivert downloaden enda. Håpløst opplegg, men får ikke spilt før i morra kveld uansett

Lenke til kommentar

Er så deilig å slippe bekymringa for om det kommer på dagen eller ikke! Gleder meg til å laste det ned om en 12 timers tid ;)

 

Hvorfor ikke laste ned nå?

 

Kjøpte hos spaceworld og de har ikke aktivert downloaden enda. Håpløst opplegg, men får ikke spilt før i morra kveld uansett

 

Ok, her må jeg begynne å forhåndslaste en dag eller to før, selv fra steam tar det ca en dag å laste ned :( Gleder meg til vi får fibernett på Sula...

Lenke til kommentar

Er spillet ute til PC? er det ikke lansering den 4?

 

Eller når spilleserverene åpner , spillet er jo ikke interessant før vi får spilt på nett.

 

Spillserverne åpnet den 2. mars de :-).

 

Dere burde glede dere; Den ferdige versjonen er så sinnsykt mye bedre enn beta :-)

Lenke til kommentar

Er det noen brukbare spillere som ikke har noe team å spille i? Har ikke akkurat den lengste friendslista etter jeg konverterte fra xbox til ps3, sviket mine venner alt for en jævla ps3 kontroller, alt gikk så mye greiere plasseringsmessig i spill fra første gang jeg prøvde en ps3 for ikke altfor lenge siden. Nesten sykt med tanke på jeg har hatt x-box siden 2001. lol

 

Men jeg får uansett spillet imorgen så hvis noen vil spille sammen er det bare å adde meg;

Zatanica

 

Et lite spørsmål bare...

Sliter litt med å høre folk via headsettet mitt på ps3 i forhold til 360 hvor det var som å sitte i en telefon, er det noe jeg gjør feil? Har et fatality headsett som er genialt på pc, men kan det være headsettet eller er det generelt dårlig lyd på ps3?

Lenke til kommentar

Er spillet ute til PC? er det ikke lansering den 4?

 

Eller når spilleserverene åpner , spillet er jo ikke interessant før vi får spilt på nett.

 

Spillserverne åpnet den 2. mars de :-).

 

Dere burde glede dere; Den ferdige versjonen er så sinnsykt mye bedre enn beta :-)

 

Kjøpt via EA store da? ingen andre alternativer for å få spillt det i dag? (på PC)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at spillet kommer idag for de av oss som bestilte hos elkjøp? Tipper de sender som B-post for å spare en krone pr forsendelse ..

 

Aldri, aldri forhåndsbestill spill fra sjapper som ikke har spill som hovedfokus. De er notorisk dårlige til å innse at det er viktig for kunden å få varen på lanseringsdato. Spillsjappene VET at det er viktig for kunden og er derfor bedre med å få dem ut til deg på dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...