L1234567890 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fyttigrisen. Har ikke sjekekt mailen min på 2 dager. Så at det lå en sendingsbekreftelse fra CDON at de sendte Limited Edition 21.27 på Mandag :DFår enten spillet i morgen eller uten tvil på Torsdag Er ikke sendt hos meg <_< Får det vel på Mandag.... Lenke til kommentar
eindude Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 har starta jeg EAstore. lasta ned igår å fikk starta på SP idag Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da lastes det ned fra Steam det kobberparet kan takle Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvorfor er det ikke et større utvalg båter, og hvor er fly? Er kartene for små, eller er det bare et designvalg? Ingen fly er noe visuelt der A-10 dekker deg før man starter en ny runde i rush mode, kan ikke si jeg misser BF2 dagene med endeløs teppebombing. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Får ikke jeg spillet i posten på torsdag, stikker jeg innom game og bytter et par gamlespill og plukker BF opp der. Jeg kjenner det kribler i hendene fingrene mine. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 En av banene jeg garantert ikke skal prøve først er beta-banen . Jeg kommer til å velge de største kartene/modusene.Noen som vet navn på den pvp modusen med størst kart ? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg skal rett i snøbanen å drepe noobs og campere De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!! Endret 3. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg skal rett i snøbanen å drepe noobs og campere De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!! Kanskje ingen dårlig ide nei ! Jeg tenkte ikke i forrige post, vi er jo lommekjent på det kartet hehe,,,, Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!! Modesty, thy name is Fanboyen Du veit at KPD har fint lite å seie i eit spel som har hovudfokus på objectives (med squad deathmatch som det hederlige unntaket)? Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!! Modesty, thy name is Fanboyen Du veit at KPD har fint lite å seie i eit spel som har hovudfokus på objectives (med squad deathmatch som det hederlige unntaket)? Fraghunters er skillers. NOT Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Du er kanskje ikkje pro i Bc2 fordi du har god Kd, men du er ikkje dårlig på grunn av det heller. Selv foretrekker eg å få tak i Apache, enten eg er på attack eller defense. Har med meg ein kamerat så gjemmer me oss bak i fienden sin base og venter på chopper. Når me først har fått tak i det får me ikkje bare veldig god KpD, men er og veldig nyttig support for laget. Har fått opptil 10-1 i kd med apache, er utrulig gøy. Endret 3. mars 2010 av Sverre Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Eg har faktisk aldri likt meg i kjøretøyene i BF, dvs. eg utretter utrolig mye meir som infanterist med beina godt plantet på bakken enn "trygt" plassert i førersetet på en tanks Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Bra at nokon liker best å være infantry også, more tanks for us Endret 3. mars 2010 av Sverre Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Ja noen må jo spotte dere før dere eliminerer oss fullstendig Nei men det er liksom det som er med BF, er noe for alle rett og slett . "Alle skal få", for å bruke ett altfor slitent sitat... Endret 3. mars 2010 av Mala Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja da gikk det til helvete med absoluttspill.no igjen... "> Beklager så mye. > Vi har gått og ventet på bekreftelse fra leverandøren på hva som skal bli > levert i dag. > Det har vært litt rot med leveringene de siste par ukene. > Fikk dessverre den dårlige beskjeden om PS3 utgaven ble feil fordelt hos > leverandøren og vi får i dag levert PC og X360 versjonen. > Vi driver og sjekker rundt om det er en alternativ leverandør som kan levere > PS3 utgaven." Da ble det atter en bytur etter samme dritten med Heavy Rain også... Men for å se positivt på det sitter jeg hjemme med spillet klokka 12 istedenfor klokka 14 når posten kommer. lol Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bestilte min kopi fra Gamezone nå nettopp. Spillet blir sendt ut i dag så burde vel ha det innen helgen xD Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jøss. Har hatt spillet siden i går jeg :-). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper virkelig at kopien min ligger i postkassa når jeg kommer hjem. Har hatt abstinenser siden demoen gikk ut og siden både Elkjøp og Gamezone sendte spillet på mandag er det vel en sjangse for at minst en av dem leverer i dag. Jeg vet det er dumt å få for høye forhåpninger, men jeg vil, jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noeoe sier meg at squad vs squad konsept greia virker helt for jævlig rått, og at det er det som kommer til å oppta veldig mye av min tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå