Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal rett i snøbanen å drepe noobs og campere :D

De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!!

 

Kanskje ingen dårlig ide nei ! Jeg tenkte ikke i forrige post, vi er jo lommekjent på det kartet hehe,,,,

Lenke til kommentar

De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!!

 

Modesty, thy name is Fanboyen rolleyes.gif

 

Du veit at KPD har fint lite å seie i eit spel som har hovudfokus på objectives (med squad deathmatch som det hederlige unntaket)? ;)

Lenke til kommentar

De burde passe seg for meg med Assault class eller Recon, er fryktelig god med disse! Er nesten ikke en eneste runde jeg går under 1.7 kpd!!!

 

Modesty, thy name is Fanboyen rolleyes.gif

 

Du veit at KPD har fint lite å seie i eit spel som har hovudfokus på objectives (med squad deathmatch som det hederlige unntaket)? ;)

 

Fraghunters er skillers. NOT

Lenke til kommentar

Du er kanskje ikkje pro i Bc2 fordi du har god Kd, men du er ikkje dårlig på grunn av det heller.

 

Selv foretrekker eg å få tak i Apache, enten eg er på attack eller defense. Har med meg ein kamerat så gjemmer me oss bak i fienden sin base og venter på chopper. Når me først har fått tak i det får me ikkje bare veldig god KpD, men er og veldig nyttig support for laget. Har fått opptil 10-1 i kd med apache, er utrulig gøy.

Endret av Sverre
Lenke til kommentar

Ja da gikk det til helvete med absoluttspill.no igjen...

 

"> Beklager så mye.

> Vi har gått og ventet på bekreftelse fra leverandøren på hva som skal bli

> levert i dag.

> Det har vært litt rot med leveringene de siste par ukene.

> Fikk dessverre den dårlige beskjeden om PS3 utgaven ble feil fordelt hos

> leverandøren og vi får i dag levert PC og X360 versjonen.

> Vi driver og sjekker rundt om det er en alternativ leverandør som kan levere

> PS3 utgaven."

 

Da ble det atter en bytur etter samme dritten med Heavy Rain også...

 

Men for å se positivt på det sitter jeg hjemme med spillet klokka 12 istedenfor klokka 14 når posten kommer. lol

Lenke til kommentar

Håper virkelig at kopien min ligger i postkassa når jeg kommer hjem. Har hatt abstinenser siden demoen gikk ut og siden både Elkjøp og Gamezone sendte spillet på mandag er det vel en sjangse for at minst en av dem leverer i dag.

 

Jeg vet det er dumt å få for høye forhåpninger, men jeg vil, jeg vil, jeg vil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...