head_hunter Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er ikke det letteste å bestille på din lokale spill butikk. enten det er elkjøp eller gamestop. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vil nå sei at Steam er så enkelt som du får det. Du slepper å plukke det opp, tenke på stengningstider osv. Og nå til dags tar vel downloads av spill via steam under ein time for de aller fleste. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er ikke det letteste å bestille på din lokale spill butikk. enten det er elkjøp eller gamestop. Ikke her jeg bor i hvertfall <_< Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har bare Musikkverket igjen her, og der alt overpriset. The Sims 2 til 499. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sånn jeg ser på Steam så betaler jeg det varen er verdt. Og da mener jeg ikke bare spillet, men også muligheten til å ha det enkelt og greit samla og enklere å spille med venner. Skjønner at mange ikke er fan av det, men det er noe jeg tar meg råd til. Jeg bruker Steam for å slippe å drasse ræva mi til postkassa/postkontoret/butikken samt jeg slipper cover og slikt, sparer miljøet litt også. Har 2 megabyte i sekundet fra Steam. Må være endel fan av Steam nå med 25 millioner brukere Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er ikke sikker på om PCen min klarer det, derfor bestilte eg til PS3. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=Gameinfo.Detail&id=311&game=12 Måtte bare linke denne siden. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Må være endel fan av Steam nå med 25 millioner brukere Joda, men det er fortsatt latterlig overprisa. Du får mindre og betaler mye mer. Er jo sjukt. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sånn jeg ser på Steam så betaler jeg det varen er verdt. Og da mener jeg ikke bare spillet, men også muligheten til å ha det enkelt og greit samla og enklere å spille med venner. Skjønner at mange ikke er fan av det, men det er noe jeg tar meg råd til. Jeg bruker Steam for å slippe å drasse ræva mi til postkassa/postkontoret/butikken samt jeg slipper cover og slikt, sparer miljøet litt også. Har 2 megabyte i sekundet fra Steam. Må være endel fan av Steam nå med 25 millioner brukere Av de 25 er nok mesteparten fra USA (hvor prisene er i samsvar med ellers i butikker og netshops) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvorfor er det ikke et større utvalg båter, og hvor er fly? Er kartene for små, eller er det bare et designvalg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bruker Steam selv. Hadde sikkert kjøpt i nettbutikk hvis jeg hadde dårlig råd Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fyttigrisen. Har ikke sjekekt mailen min på 2 dager. Så at det lå en sendingsbekreftelse fra CDON at de sendte Limited Edition 21.27 på Mandag Får enten spillet i morgen eller uten tvil på Torsdag Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Håper vi elkjøp-kjøpere ( )får det på ca. samme tid da! Er PSYCHED nå! Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ser ut som om Absoluttspill.no har klart det igjen, ikke fått noen mail på at spillet er sendt. Den nettbutikken har tapt seg stort nå. Siste halvåret bare vært problemer. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Etter å ha spilt betaen til døde er jeg glad for at konsoll-innflytelsen på et Battlefield spill ikke får nevneverdige konsekvenser for oss PC-brukere. Jeg finner konsollspill kjedelige i forhold til pc. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er demoen over? (Xbox 360) Fikk ikke logget inn på EA Online verken nå eller i går. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Spilt alt for mye nå... Dette spillet er farlig! (bra) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er demoen over? (Xbox 360) Fikk ikke logget inn på EA Online verken nå eller i går. Jepp fikk ikke joinet selv Lakus så demoen er over, gjør ikke noe har spillet på torsdagskveld Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ser ut som om Absoluttspill.no har klart det igjen, ikke fått noen mail på at spillet er sendt. Den nettbutikken har tapt seg stort nå. Siste halvåret bare vært problemer. Begynner å bli en smule lei nå selv, sist var Heavy Rain hvor det tok 3 dager før jeg fikk svar fra dem siden jeg sendte første mail & nå denne gangen hvor jeg sendte en mail igår om ting var i rute & intet svar enda... Utrolig kjipt når det gjelder forhåndsbestilling med tanke på "coupon code" man får med spillet. Får satse på et positivt svar imorgen tidlig hvis ikke blir det en bytur igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg som tenkte jeg skulle spille det resten av kvelden Men får det i morgen eller på torsdag så det er ikke såååå farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå