peasandpeace Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og der kræsjet gametrailers for meg, tydeligvis Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Samme her.. Overload anyone? xD D var dumt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Heartbeat-sensors. Det er for å gjøne med alle som bruker den perken online. Forøvrig var det denne reklamen som fikk meg til å trykke på kjøp-knappen når det gjalt det originale. Haha, om jeg hadde sett den der før, så hadde jeg kjøpt BC1 ved første anledning. Herlig harselering med den grisepompøse GeOW-reklamen. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Startet opp spillet idag bare for morro skyld. (i går etter jeg var ferdig med DL\install fikk jeg bare den release date checkern som ikke gikk igjennom ) Men idag: Patch --> Game launched! Ser ut som jeg får spille på US release Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fikk sendingsbekreftelse fra Gamezone nå. Elkjøp vs Gamezone Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Frode, er det steam release du snakker om nå? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Frode, er det steam release du snakker om nå? Nei, jeg kjøpte på EA Store Spiller Conquest nå, det er kos =) Endret 2. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bah, håper det funker på steam også. Får vente til eg kommer heim, om ingen her tester det i mellomtiden. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Satser på at jeg får det imorgen da, siden det ifølge elkjøp ble sendt i går Fortviler ikke om det kommer på torsdag da, er jo tross alt release dato. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bad Company 2 står fortsatt som "Not released yet" i min steam games mappe. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 På steam blir det vel ikke mulig å spille før torsdag. Pleier være strengt på det der. Det som er tingen med å kjøpe på nettet fysisk. Pure gambling. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Leit, men på steam kan du ivertfall være veldig sikker på at får spillet på release. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 noen andre som har bestilt PC versjonen fra game.no? siden de ikke har sendt det enda (har ikke fått noen mail om det) begynner å tvile på at jeg får det på torsdag :/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Leit, men på steam kan du ivertfall være veldig sikker på at får spillet på release. Joda, men så betaler du 50% mer og da Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Exactly, derfor jeg har sluttet å bruke mye penger på steam! Steam er utrolig greit mtp. at du har alle spill tilgjengelig på en plass. Hadde faktisk kjøpt ALLE mine spill der hadde prisene være greie. Menmen, får holde meg til de billige spillene/tilbudene de har Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Kanskje noen har sett det før, men det ser ut som om det blir four packs, men ikke før om et par uker: Edit: Four pack som fire for prisen av tre på Steam. Endret 2. mars 2010 av oyvind Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nvm, leste edit. Endret 2. mars 2010 av Sverre Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sånn jeg ser på Steam så betaler jeg det varen er verdt. Og da mener jeg ikke bare spillet, men også muligheten til å ha det enkelt og greit samla og enklere å spille med venner. Skjønner at mange ikke er fan av det, men det er noe jeg tar meg råd til. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 noen som har fått spillet i hardcopy (dvden) og vet om denne er sperret til torsdag eller om den som EA dowloader virker i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå