Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 HAHA Dice mobber cod in game hahaha, det der var dagens lol hva var det de sa som mobbet mw2? :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Heartbeat-sensors. Det er for å gjøne med alle som bruker den perken online. Forøvrig var det denne reklamen som fikk meg til å trykke på kjøp-knappen når det gjalt det originale. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og der fekk eg jammen meg kvittering for BC2 (Xbox 360) frå Elkjøp. Det burde bety at spelet snart er på veg. Kva blir det neste? At eg vinner i lotto? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er giret på BFBC2, jeg får PS3 versjonen på torsdag og kansje 360 versjonen da og, så fullfører jeg BFBC2 til PS3 fort som fann og geeker online så jeg får ekstra trophies, og etter det så spiller jeg det på 360en haha!!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er giret på BFBC2, jeg får PS3 versjonen på torsdag og kansje 360 versjonen da og, så fullfører jeg BFBC2 til PS3 fort som fann og geeker online så jeg får ekstra trophies, og etter det så spiller jeg det på 360en haha!!! Skikkelig giret selv nå. Bare kjipt at det fremdeles er 3 dager igjen til det kommer.. Gief nao! Lenke til kommentar
Donbot Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Og der fekk eg jammen meg kvittering for BC2 (Xbox 360) frå Elkjøp. Det burde bety at spelet snart er på veg. Kva blir det neste? At eg vinner i lotto? Fikk kvittering nå jeg også. Logget inn på elkjøp sine sider og der stod det "sendt" Endret 1. mars 2010 av Spike Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og der fekk eg jammen meg kvittering for BC2 (Xbox 360) frå Elkjøp. Det burde bety at spelet snart er på veg. Kva blir det neste? At eg vinner i lotto? Fikk kvittering nå jeg også. Logget inn på elkjøp sine sider og der stod det "sendt" Du kan ikke helt stole på det, selv om de på elkjøp sier det er sendt, så tar det fra tid til annen så lang tid at du begynner å lure... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 LOL! Nok et bevis på hvor treg Elkjøp er! Jeg avbestilte Bad Company 2 hos dem i forrige uke, fikk til og med en bekreftelsesmail på dette hvor en dame sa hun selv hadde slettet ordren min. Nå for få minutter siden tikket det inn en sendingsbekreftelse på mail. Rot i systemet, much? Om jeg er heldig så kommer Elkjøp sin kopi frem på release, så kan jeg enten sende tilbake den fra Gamezone eller selge det videre til en kompis eller noen herifra. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jippi! CDON sender ikke Bad Company 2 før dagen før Release Yeeey! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jippi! CDON sender ikke Bad Company 2 før dagen før Release Yeeey! Skjønner ikke helt det der. Er de redd for at spillet skal komme frem på dagen det blir sendt? Med Posten har jeg tvil om at det skjer, selv om jeg har fått STORE pakker, bestilt klokka 22, dagen etter jeg har bestilt det på CDON. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Pleier og ta 3-4 dager før pakker fra CDON kommer frem her. Og det var bare tull :rolleyes: Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Pleier og ta 3-4 dager før pakker fra CDON kommer frem her. Og det var bare tull :rolleyes: Digger de netshops som sender spill i brev A-post FTW. Endret 1. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Heartbeat-sensors. Det er for å gjøne med alle som bruker den perken online. Forøvrig var det denne reklamen som fikk meg til å trykke på kjøp-knappen når det gjalt det originale. Den der var lur ja Det er jo tatt fra Gears of War 1 med sangen: Gary Jules - Mad World hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det noen som skal se "hour one" på gametrailers om ca 2 timer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det begynner 01:00? Får styre meg i denne omgang. Tidligere har det vel blitt lagt ut for streaming i etterkant, ihvertfall med Bioshock 2. Tror faktisk jeg skal klare å holde meg til torsdag. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 skal se, men ikke før i morgen kveld. i dag morges var jeg så trøtt at jeg ikke kom meg opp av senga, selv om jeg visste at jeg kom til å komme for sent på skolen. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Reviews begynner å regne inn! http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/battlefieldbadcompany2 Looking good (selvsagt ) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Whut, er ikke hour one på slaget tolv? Edit: Sjekket på timezoneconverter.com, Hour one er ved midnatt Endret 1. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Whut, er ikke hour one på slaget tolv? Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå