Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrytepave! :p neida men det var alt for mange folk som campet med sniper og bare tenkte på K/D mens jeg som dreit i det lå helt oppe på listen mesteparten av tiden. De gangene jeg prøvde sniper gikk det rett vest med poengene og laget tapte mer.

Hvilken klasse spiller folk som. Jeg pleier å bruke medic eller engineer.

Lenke til kommentar

Angående "lag" i kontrollen på ps3. Spilte MGS4 senest i går og det er sant at det er en slags delay når du sikter fra venstre til høyre, MEN dette kan ikke kalles lag heller. Den går tregt først og så akselerer den. Litt uvandt, men funnker fett spør du meg :p

Lenke til kommentar

Angående "lag" i kontrollen på ps3. Spilte MGS4 senest i går og det er sant at det er en slags delay når du sikter fra venstre til høyre, MEN dette kan ikke kalles lag heller. Den går tregt først og så akselerer den. Litt uvandt, men funnker fett spør du meg :p

Uansett stopper det meg i å kjøpe cross-plattformspill til PS3, de langer inn på kjeksboxen.

Lenke til kommentar

Når jeg spilte sist på BFBC2 fikk jeg vel over 4000exp med ca 3.70kpd med kills oppi over 40 og 8 deaths :). Var mye double kill, kniving osv og plante bomben osv :)

Jeg spiller bare jeg :p B)

Ikke sikker på om du fatter poenget men. Uansett mulig  å få så mye selv med mange minus i kpd.

Medic er den klassen som er mest hektisk å spille syns eg. Samtidig kan man få til de utroligste ting om man velger rett sted å danne forsvarslinje :D

Er den klassen som jeg spiller mest med også. Digger å ha et stort magasin som jeg kan tømme mot intetanende fiender.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Gull verdt dette at folk liker å spille som forskjellige klasser. Blir mye bedre å spille i en squad når ikke alle insisterer på å være sniper. Battlefield når kun potensialet sitt gjennom at folk spiller som forskjellige klasser, da de utfyller hverandre veldig godt. En helt annen opplevelse av mestring enn det mange andre skytespill på markedet klarer.

Lenke til kommentar

Er den klassen som jeg spiller mest med også. Digger å ha et stort magasin som jeg kan tømme mot intetanende fiender.

Er faktisk utrolig kor godt man kan eliminere fiendtlige grupper på ganske god avstand også, så lenge man behersker burst-avfyring :)

I dag var eg innom Gamestop og slo til på innbytte dealen der, så da er det bare å stikke inn på torsdagen etter jobb :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...