TCi_InnleggNO Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nå var det bare et eksempel. Å fokusere på kpd blir helt feil. Man får ikke mye poeng for det. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Når jeg spilte sist på BFBC2 fikk jeg vel over 4000exp med ca 3.70kpd med kills oppi over 40 og 8 deaths . Var mye double kill, kniving osv og plante bomben osv Jeg spiller bare jeg B) Endret 28. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skrytepave! neida men det var alt for mange folk som campet med sniper og bare tenkte på K/D mens jeg som dreit i det lå helt oppe på listen mesteparten av tiden. De gangene jeg prøvde sniper gikk det rett vest med poengene og laget tapte mer. Hvilken klasse spiller folk som. Jeg pleier å bruke medic eller engineer. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Medic er den klassen som er mest hektisk å spille syns eg. Samtidig kan man få til de utroligste ting om man velger rett sted å danne forsvarslinje Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Må si meg enig der, Mala. Det å spille som medic er rett og slett et adrenalinrush fra ende til annen. Helt klart min favorittklasse. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Angående "lag" i kontrollen på ps3. Spilte MGS4 senest i går og det er sant at det er en slags delay når du sikter fra venstre til høyre, MEN dette kan ikke kalles lag heller. Den går tregt først og så akselerer den. Litt uvandt, men funnker fett spør du meg Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Angående "lag" i kontrollen på ps3. Spilte MGS4 senest i går og det er sant at det er en slags delay når du sikter fra venstre til høyre, MEN dette kan ikke kalles lag heller. Den går tregt først og så akselerer den. Litt uvandt, men funnker fett spør du meg Uansett stopper det meg i å kjøpe cross-plattformspill til PS3, de langer inn på kjeksboxen. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den har sikkert vore posta før, men den fortjener i så fall å bli posta igjen. Berre eit par dagar igjen no Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Når jeg spilte sist på BFBC2 fikk jeg vel over 4000exp med ca 3.70kpd med kills oppi over 40 og 8 deaths . Var mye double kill, kniving osv og plante bomben osv Jeg spiller bare jeg B) Ikke sikker på om du fatter poenget men. Uansett mulig å få så mye selv med mange minus i kpd. Medic er den klassen som er mest hektisk å spille syns eg. Samtidig kan man få til de utroligste ting om man velger rett sted å danne forsvarslinje Er den klassen som jeg spiller mest med også. Digger å ha et stort magasin som jeg kan tømme mot intetanende fiender. Endret 1. mars 2010 av TCi Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Download klar på EA DLM =) Laster ned nå 5.4 GB. Endret 1. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 spiller mest som engineer jeg, digger å ta ut fiendens vehicles Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 HAHA Dice mobber cod in game Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gull verdt dette at folk liker å spille som forskjellige klasser. Blir mye bedre å spille i en squad når ikke alle insisterer på å være sniper. Battlefield når kun potensialet sitt gjennom at folk spiller som forskjellige klasser, da de utfyller hverandre veldig godt. En helt annen opplevelse av mestring enn det mange andre skytespill på markedet klarer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har lagt min elsk på samtlige roller selv. Assault er foretrukket, i hvertfall i starten, men jeg finner vannvittig mye underholdning i alle. Dice beviser at dette kan de! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Spelte mest Medic i BC1 og forsåvidt også i betaen og demoen til BC2. Men engineer er også sjef. Tracer darts og RPG er fun fun fun Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Er den klassen som jeg spiller mest med også. Digger å ha et stort magasin som jeg kan tømme mot intetanende fiender. Er faktisk utrolig kor godt man kan eliminere fiendtlige grupper på ganske god avstand også, så lenge man behersker burst-avfyring I dag var eg innom Gamestop og slo til på innbytte dealen der, så da er det bare å stikke inn på torsdagen etter jobb Endret 1. mars 2010 av Mala Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Geværet man har som Medic er jo utrolig treffsikkert når man bare holder avtrekkeren inne. Har mer kontroll på den enn noe annet gevær i demoen føler jeg. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 HAHA Dice mobber cod in game hahaha, det der var dagens lol Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gøy å se at de fortsetter med disse morsomme "punza", håper de klarer å komme med en som kan toppe MGS greia fra eneren ^^ La den til her: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå