Exia Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lastet ned demoen på psn i dag, men den funket ikke. Hadde planer om og teste demoen på x360 og ps3, for og så velge hvilken jeg skal kjøpe det til. Er det noen store visuelle forskjeller på de? for dere som har prøvd begge. Hva anbefaler dere den til? vet at som regel er det flere folk som spiller på XBL enn PSN, men hva mener dere? Xbox360 versjonen var kanskje litt lysere, men det kan fixes med et par innstillinger på tven. Jeg velger det for Xbox siden jeg ikke kan aime for shit med PS3-stikka haha ditto med aimen, på xbox skyter jeg bra i fps. prøvde killzone 2 på ps3, klarte faen ikke å treffe en dude som sto rett forran meg får vel tenke litt over det til spillet kommer ut, om hva det blir til. Av en eller annen rar grunn, syns jeg PS3 stikka henger etter animasjonen på skjermen... Altså det blir ikke noe presis aiming.. Mus og tastatur, så har du himmelsk kontrol Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Her er en sammenligning (grafikk): http://www.gameswire...parison_47.html Synes 360 versjonen så bedre ut, men det er litt smak og behag (bruk av shading etc). Ps3 versjonen så mer vasket ut. Men er jo ikke stor forskjell. Syns det er ganske stor forskjell jeg men. Uansett ikke noe du legger merke til mens du spiller. Skal ha det på PS3, siden de jeg spiller med bare har PS3. Ja, det syntes jeg også, men som sagt er det jo "liten" forskjell i den forstand at du ikke vil legge så mye merke til det uansett, med mindre du aktivt ser etter det. Men denne tendensen så vi jo i AC2 også, "utvasket" grafikk på PS3 utgaven. Vet ikke om det er late utviklere eller.. Anyway, dette er jo ikke så viktig ja, hva dine venner har\hvilken kontroll du liker best osv er jo mye viktigere. Btw, dette var bare en liten comment ang. akkurat de to spillene folkens, no need to flame Endret 28. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lastet ned demoen på psn i dag, men den funket ikke. Hadde planer om og teste demoen på x360 og ps3, for og så velge hvilken jeg skal kjøpe det til. Er det noen store visuelle forskjeller på de? for dere som har prøvd begge. Hva anbefaler dere den til? vet at som regel er det flere folk som spiller på XBL enn PSN, men hva mener dere? Xbox360 versjonen var kanskje litt lysere, men det kan fixes med et par innstillinger på tven. Jeg velger det for Xbox siden jeg ikke kan aime for shit med PS3-stikka haha ditto med aimen, på xbox skyter jeg bra i fps. prøvde killzone 2 på ps3, klarte faen ikke å treffe en dude som sto rett forran meg får vel tenke litt over det til spillet kommer ut, om hva det blir til. Av en eller annen rar grunn, syns jeg PS3 stikka henger etter animasjonen på skjermen... Altså det blir ikke noe presis aiming.. Mus og tastatur, så har du himmelsk kontrol Har sykt lyst til å prøve MAG med tastatur og mus Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lastet ned demoen på psn i dag, men den funket ikke. Hadde planer om og teste demoen på x360 og ps3, for og så velge hvilken jeg skal kjøpe det til. Er det noen store visuelle forskjeller på de? for dere som har prøvd begge. Hva anbefaler dere den til? vet at som regel er det flere folk som spiller på XBL enn PSN, men hva mener dere? Xbox360 versjonen var kanskje litt lysere, men det kan fixes med et par innstillinger på tven. Jeg velger det for Xbox siden jeg ikke kan aime for shit med PS3-stikka haha ditto med aimen, på xbox skyter jeg bra i fps. prøvde killzone 2 på ps3, klarte faen ikke å treffe en dude som sto rett forran meg får vel tenke litt over det til spillet kommer ut, om hva det blir til. Av en eller annen rar grunn, syns jeg PS3 stikka henger etter animasjonen på skjermen... Altså det blir ikke noe presis aiming.. Enig, tror jeg da, på de fps spillene jeg har prøvd på ps3, untatt bf 1943, så føles det som om det tar 0.5sec fra jeg vrir sticken over til det skjer noe som helst, gjør det et helvete og sikte. det du refererte til og? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Digital Foundry har jo en toparter om lag på konsoller der det visste seg at det var en god del input lag på konsoller. del to Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Her er det bare og fryde seg i hundrevis av screens fra spillet. http://s1029.photobucket.com/albums/y353/BFBC2/?start=all http://img26.imageshack.us/g/bfbc2game20100227035613.jpg/ Pirater er da iallefall godt for noe. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, det syntes jeg også, men som sagt er det jo "liten" forskjell i den forstand at du ikke vil legge så mye merke til det uansett, med mindre du aktivt ser etter det. Men denne tendensen så vi jo i AC2 også, "utvasket" grafikk på PS3 utgaven. Vet ikke om det er late utviklere eller.. Anyway, dette er jo ikke så viktig ja, hva dine venner har\hvilken kontroll du liker best osv er jo mye viktigere. Btw, dette var bare en liten comment ang. akkurat de to spillene folkens, no need to flame Mye av grunnen til det er at de fleste utviklere på PS3 ikke bruker MSAA, men quincunx AA. Mer om dette her: http://www.eurogamer.net/articles/the-anti-aliasing-effect-article Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Man ser klart forskjellen når man setter bildene sammen, men når man spiller spillet, er det vanskelig å at noe er "galt" Selv spiller jeg på PS3, og har aldri tenkt at ting er uskarpt osv. Men folk er jo forskjellige. Personlig så har dette lite å si for meg. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Her er det bare og fryde seg i hundrevis av screens fra spillet. http://s1029.photobucket.com/albums/y353/BFBC2/?start=all http://img26.imageshack.us/g/bfbc2game20100227035613.jpg/ Pirater er da iallefall godt for noe. http://s1029.photobucket.com/albums/y353/BFBC2/?action=view¤t=BFBC2Game2010-02-2705-10-18-25.jpg Awsome! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) For dere som har spillt demoen på ps3, hvordan er "laggen" i spaken? hvert veldig bra hvis noen av dere har prøvd killzone 2, så dere vet hva slags lagg jeg snakker om. er det likedan? slik at styringen henger litt etter? liksom, på X360, så føles det slik: Drar sticke helt til høyre (eksempel), 0-0.1 sec senere, så kommer den etter. ps3 killzone og MGS4 (i fps mode) så føles det slik: Drar sticke helt til høyre, 0.4-0.6 sec senere, så kommer den etter. nå er seff disse tallene tatt ut av hodet, var bare for og illustrere hva jeg mener. Er det noe som kan fikses på i ps3 instillinger, eller er det bare slikt? EDIT. leste litt over, kan PS3 bruke tastatur+mus? blir ikke det blodig urettferdig i online spilling ? EDIT2: etter og ha sett noen PC screens, som btw ser Syyyykt ut, så har jeg nesten litt lyst på den og hehe, men nå er jo det og spille i godstolen bedre da ehe.. usikker... Endret 28. februar 2010 av *Magnus* Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) For dere som har spillt demoen på ps3, hvordan er "laggen" i spaken? hvert veldig bra hvis noen av dere har prøvd killzone 2, så dere vet hva slags lagg jeg snakker om. er det likedan? slik at styringen henger litt etter? liksom, på X360, så føles det slik: Drar sticke helt til høyre (eksempel), 0-0.1 sec senere, så kommer den etter. ps3 killzone og MGS4 (i fps mode) så føles det slik: Drar sticke helt til høyre, 0.4-0.6 sec senere, så kommer den etter. nå er seff disse tallene tatt ut av hodet, var bare for og illustrere hva jeg mener. Er det noe som kan fikses på i ps3 instillinger, eller er det bare slikt? EDIT. leste litt over, kan PS3 bruke tastatur+mus? blir ikke det blodig urettferdig i online spilling ? EDIT2: etter og ha sett noen PC screens, som btw ser Syyyykt ut, så har jeg nesten litt lyst på den og hehe, men nå er jo det og spille i godstolen bedre da ehe.. usikker... Nei er helt enig, føler det slik at PS3 stikka har en slags lagg. Nekter og tro at det er spillet siden aiming på Xbox360 er orgasmisk. Men nå skal det sies at jeg kjøpte PS3 for et par uker siden og har bare prøvd KZ2 og BC2 som fps hittil Uansett er det bare et fåtall spill på PS3 som støtter mus og tastatur. Unreal Tournament 3 er en av dem tror jeg. Har vært på tanken selv kan du skjønne Endret 28. februar 2010 av Fi5kuS Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Siden jeg ikke har PC så valgte jeg 360 versjonen over PS3 fordi jeg har fornyet Live for eneste grunen er BFBC2.. Spillet ser sykt ut, husker på demoene på begge versjonene hadde jeg over 3 kpd pr kamp haha . Spillet blir bra på begge konsollene og det er uten tvil Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg tok å lastet det ned på pcen for å se om den takler det. Jeg fikk sett ca 2 sek så ble alt hvitt så jeg bestilte på xbox. Det finnes bare ikke noen andre spill på 360 som er så sykt gøy når du kommer på lag med noen som spiller seriøst og taktisk. Det er en følelse av å eie alt å alle. åhhhhh gleder meg til torsdag (fredag?). Får du noe for å bestille på gamestop i Norge. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg kommer til å spille dønn seriøst og litt tullespilling for all del, kommer til å ha mange hyggelige timer med BFBC2!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gleder meg allerede. (For du vet du ikke får lov til å spille noe som dette uten meg ^_^^) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg er med deg Lakus until the end Vi skal spille mye, kansje vi får tilbake Gears OF War 1 dagene vi hadde, the memories Endret 28. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Om vi får til det så skal jeg jaggu feire. Det var tider det. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Im in if you are Lakus BFBC2 vil rule hardt, gleder meg til mine no scopes headshots med sniper med å være attacker haha!!! Hadde fryktelig mange av de i demoene Endret 28. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 ...men nå er jo det og spille i godstolen bedre da ehe.. usikker... Spiller PC i godstolen jeg ... demoene på begge versjonene hadde jeg over 3 kpd pr kamp haha . Spillet blir bra på begge konsollene og det er uten tvil kpd har absolutt ingenting å si i conquest. Ble nok lei av folk som fokuserte på det i demoen. Å kunne ofre seg bare for å få laget til å vinne er mer verdt enn å sitte å ta ut fiender med sniper, f.eks. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Min kpd kommer ikke av camping nei Jeg stormer som fann om det er Assault eller Defender i hvilken helst mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå