Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai, betaen var visst over. Jeg rakk å bli level 6, og jeg gleder meg til spillet detter ned i postkassa neste uke ;)

Hva er det folk her spilte mest som? Jeg spilte for det meste som medic. Assault hvis jeg ble pissed off på folk som hadde bedre "rate of fire" enn maskingeværet jeg løp rundt med.

Må si at banen var tøff, og jeg gleder meg til å se (og spille, selvfølgelig) på de andre banene vi ennå ikke har sett :)

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Spilte engineer nesten hel tiden (noe som vil si at jeg var nesten like mye i/rundt en tank), spilte sniper og medic for det meste for å få resten av unlocksa/teste de. spilte assault når jeg synes at engi var ubrukelig (mange på laget som var engi eller at det var få tankser.) Men engineer var klart det morsomste hos meg.

Lenke til kommentar

Unnevendig å legge ned betaen :(

Unødvendig å legge ned en BETA etter release? :p

Trodde release var 5.mars :S

Der sank jeg dypt egentlig, bestilte BFBC2 til 360, men siden jeg har fornyet Gold så kan jeg like så greit ha det til 360, håper det er bedre en MW2 please!!

Sank dy dypt bare fordi du bestilte det til 360?

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Jeg har en limited edition av PC utgaven som jeg ikke blir å åpne. Selger den for kr 300,- . Ja jeg blir å tape litt cash på det men i utgangspunktet skulle jeg spille dette med en klan, men spillet lagger altfor mye på min PC. Kan ikke avbestille heller siden jeg bestillte med tanke på betaen.

Jeg bor forøvrig i Tromsø, så om det er noen derfra kan jeg sikkert stikke innom(Tromsø er ikke så svært). PM meg om du er interessert!! Kr 300,- Limited Edition PC...

Lenke til kommentar

På Battlefield.com står det utgivelse 5 Mars i Europa.

På diverse norske nettsider hvor man får kjøpt spillet, står det 4 Mars.

Så når kan jeg egentlig gå å hente min version? :)

Ifølge denne videoen er det 4 Mars:

Ser forøvrig utrolig artig ut. :p

Lenke til kommentar

Unnevendig å legge ned betaen :(

Unødvendig å legge ned en BETA etter release? :p

Trodde release var 5.mars :S

Der sank jeg dypt egentlig, bestilte BFBC2 til 360, men siden jeg har fornyet Gold så kan jeg like så greit ha det til 360, håper det er bedre en MW2 please!!

Sank dy dypt bare fordi du bestilte det til 360?

Ja fordi jeg hadde bestilt BFBC2 til 360 før jeg tok å fornyet Live, da hadde jeg bare tenkt å spille singelplayeren og selge spillet med engang jeg ble ferdig.. Men denne gangen ble det slikt jeg valgte 360 versjonen, ville hatt det til PS3 fordi jeg ser trophyene som mer avhengighetskapende en G merket med nokken tall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...