Frode789 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (sniper does not equal camper 6km unna resten av folkene) Det er jo akkurat dette en sniper skal gjøre. Nei, ikke i BF. Real life er selvsagt noe annet. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For dere som kommer fra MW2 å lurer på hva BFBC2 er se denne. Også for dere som ikke aner hvordan man skal spille BFBC2, MUST SEE Vid Haha fyren som prater høres ut som en whiner av rang. Selv om budskapet i videoen definitivt er verdt å få med seg da. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Problemet med å være offensiv sniper i BF er jo at det sjelden til aldri blir one hit kill. Dette er svært ugunstig om du plutselig løper på en kar. Jeg baserer dette kun på erfaringer fra sniperne i demoen. Mulig det finnes bedre altnernativ i retail. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Ai, betaen var visst over. Jeg rakk å bli level 6, og jeg gleder meg til spillet detter ned i postkassa neste uke Hva er det folk her spilte mest som? Jeg spilte for det meste som medic. Assault hvis jeg ble pissed off på folk som hadde bedre "rate of fire" enn maskingeværet jeg løp rundt med. Må si at banen var tøff, og jeg gleder meg til å se (og spille, selvfølgelig) på de andre banene vi ennå ikke har sett Endret 25. februar 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Spilt mest Assault, men bytter noen ganger til engi om det trengs på laget. Her er noen andre maps: Digger desert combat.. Siklesiklesikle... Endret 25. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Der sank jeg dypt egentlig, bestilte BFBC2 til 360, men siden jeg har fornyet Gold så kan jeg like så greit ha det til 360, håper det er bedre en MW2 please!! Endret 25. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Spilte engineer nesten hel tiden (noe som vil si at jeg var nesten like mye i/rundt en tank), spilte sniper og medic for det meste for å få resten av unlocksa/teste de. spilte assault når jeg synes at engi var ubrukelig (mange på laget som var engi eller at det var få tankser.) Men engineer var klart det morsomste hos meg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Unnevendig å legge ned betaen Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Unnevendig å legge ned betaen Unødvendig å legge ned en BETA etter release? Endret 25. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Unnevendig å legge ned betaen Unødvendig å legge ned en BETA etter release? Trodde release var 5.mars :S Der sank jeg dypt egentlig, bestilte BFBC2 til 360, men siden jeg har fornyet Gold så kan jeg like så greit ha det til 360, håper det er bedre en MW2 please!! Sank dy dypt bare fordi du bestilte det til 360? Endret 25. februar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har en limited edition av PC utgaven som jeg ikke blir å åpne. Selger den for kr 300,- . Ja jeg blir å tape litt cash på det men i utgangspunktet skulle jeg spille dette med en klan, men spillet lagger altfor mye på min PC. Kan ikke avbestille heller siden jeg bestillte med tanke på betaen. Jeg bor forøvrig i Tromsø, så om det er noen derfra kan jeg sikkert stikke innom(Tromsø er ikke så svært). PM meg om du er interessert!! Kr 300,- Limited Edition PC... Lenke til kommentar
abery Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 er det 4 eller 5 mars spillet kommer ut i norge? Lenke til kommentar
abery Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Den 5. mars. Faens drit hvorfor får vi det så lenge etter! Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Den 5. mars. Faens drit hvorfor får vi det så lenge etter! EU har vanligvis release på fredag i uken, mens NA har tirsdagen. Litt kjipt ja, men men Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Synes np det er bedre å få spillet på en fredag enn på en tirsdag. Om man får det på en tirsdag må man liksom vikle inn spillinga i hverdagen, noe man ikke trenger om man får det til helgen. Da er det full rulle. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Den 5. mars. Faens drit hvorfor får vi det så lenge etter! Lenge? Er bare 2 dager etter USA. Lenke til kommentar
EccoMacG Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 På Battlefield.com står det utgivelse 5 Mars i Europa. På diverse norske nettsider hvor man får kjøpt spillet, står det 4 Mars. Så når kan jeg egentlig gå å hente min version? Ifølge denne videoen er det 4 Mars: Ser forøvrig utrolig artig ut. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Unnevendig å legge ned betaen Unødvendig å legge ned en BETA etter release? Trodde release var 5.mars :S Der sank jeg dypt egentlig, bestilte BFBC2 til 360, men siden jeg har fornyet Gold så kan jeg like så greit ha det til 360, håper det er bedre en MW2 please!! Sank dy dypt bare fordi du bestilte det til 360? Ja fordi jeg hadde bestilt BFBC2 til 360 før jeg tok å fornyet Live, da hadde jeg bare tenkt å spille singelplayeren og selge spillet med engang jeg ble ferdig.. Men denne gangen ble det slikt jeg valgte 360 versjonen, ville hatt det til PS3 fordi jeg ser trophyene som mer avhengighetskapende en G merket med nokken tall Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg er litt spent på hvor mye dette krevet. Grafikkener ikke fantastisk på noen måte, men vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå