Xifi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du sier noe der TCi, når alt er balansert går tida fort, og da er det jammen gøy! Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Forhåndsbestilte endelig i går, fra den eneste som ville la meg bestille, zailor, ikke billig. De andre fikk jeg ikke godkjent kredittsjekk. Haha. Men jeg gleder meg uansett, så video fra jungelbrettet, Panema sikkert, er sykt fin grafikk, og spillet i seg selv er jo konge. Detta blir bra. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg tok å bestilte det på ebgames/gamestop. Jeg lurer på en ting, jeg betalte 50kr men er det 50kr av prisen på spilleteller tar de betalt for det at du reserverer ett spill så tar de full pris for spillet? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Stikker ned på gamestop enten i morra eller mandag neste uke of forhåndsbestiller på Gamestop, sattan eg ser frem til denne galskapen her Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Bestilte på EA Store. Direct DL access dagen før så man er klar med en gang 5 mars Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Håper Steam gjør det samme, vil ikke sitte å laste ned da det er kommet ut, trodde jeg kunne Pre-Loade når som helst, men tydligvis ikke <_< Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg tok å bestilte det på ebgames/gamestop. Jeg lurer på en ting, jeg betalte 50kr men er det 50kr av prisen på spilleteller tar de betalt for det at du reserverer ett spill så tar de full pris for spillet? Nei, det er 50 kroner av originalprisen. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Noen av dere som spiller på PS3? Legg meg til, syns det er knall gøy med skikkelig team work. har ikke mic, men det klarer jeg meg fint uten. PSN: Mada1986 Endret 24. februar 2010 av Magnus. Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Mange kuler trenger man får å ta ned en person i non HC? Tenker å kjøpe det hvis man ikke trenger 5+ kuler :> Og hvordan er hitboxene? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen av dere som spiller på PS3? Legg meg til, syns det er knall gøy med skikkelig team work. har ikke mic, men det klarer jeg meg fint uten. PSN: Mada1986 For dine lagkameraters skyld, skaff deg mic. Gjør enorm forskjell. Mange kuler trenger man får å ta ned en person i non HC? Tenker å kjøpe det hvis man ikke trenger 5+ kuler :> Og hvordan er hitboxene? Stort sett kan du drepe noen med et enkelt skudd om du treffer i hoderegionen, selv på lang avstand. Kuler faller så det kan være vanskelig. Hitboxene er ganske gode som regel. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For dere som kommer fra MW2 å lurer på hva BFBC2 er se denne. Også for dere som ikke aner hvordan man skal spille BFBC2, MUST SEE Vid Lenke til kommentar
Xito Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Og da var betaen ferdig. Bare å glede seg til fullversionen kommer da... Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Mhm, det er en bra video, som mange av de jeg nettopp spilte med burde ha sett. Bare grunnleggende ting, som gjennoppliving eller spotting er det mange som ignorerer <_< Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Alle BF spill skulle inneholdt en video tutorial som alle måtte se. Kanskje mange hadde plukket opp en og annen viktig ting.. F. eks at å sitte oppå et fjell med sniper, samtidig som du bare bryr deg om K\D, er idiotisk når det er objective game. En god sniper beveger seg, er også offensiv, (sniper does not equal camper 6km unna resten av folkene) tenker på teamet og objectives. Endret 25. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kanskje difor klassen heiter Recon også, ikkje sniper Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nettopp! Og det faktum at man ikkje kan prone, legger jo opp til at man faktisk må bevege seg om man ønsker å vere i live. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nettopp! Og det faktum at man ikkje kan prone, legger jo opp til at man faktisk må bevege seg om man ønsker å vere i live. ... Jeg har aldri hatt noe behov for å prone for å overleve uten å bevege seg. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Så du inrømmer at du er en passiv camper altså /jk Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (sniper does not equal camper 6km unna resten av folkene) Det er jo akkurat dette en sniper skal gjøre. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Så du inrømmer at du er en passiv camper altså /jk Jeg har jo gjort det, men ellers så er jeg den typen som setter seg på en 4x4'n og rusher opp på toppen av konstruksjonsbygget med m24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå