Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff jeg er lei av folk som bare sitter på snipertoppen og sniper helt til vi taper, og folk som kjører heavytanken rett inn i basen deres og blir sprengt av utallige raketter før han rekker å si brød.

Det er jo bare en demo så slikt er vel å forvente når alle skal teste det ut. Bruker Recon klassen selv en del, men det er mest for å kunne ta tankser og for å spotte fiender for laget. blir noe helt annet når folk bare bruker den klassen for å sitte to kilometer unna og skyte - uten å skjønne hvorfor de bommer når de ikke kompenserer for at kula både faller er bruker tid på å reise de to kilometerne.

Lenke til kommentar

Huff jeg er lei av folk som bare sitter på snipertoppen og sniper helt til vi taper, og folk som kjører heavytanken rett inn i basen deres og blir sprengt av utallige raketter før han rekker å si brød.

Enig, har selv opplevd og se at 8-9 av de 12 på laget mitt er sniper og sitter på den toppen, er til å bli gal av. Er for mange drittunger som sitter der og tenker på K/D raten. Er man god, så kommer den automatisk med god team work.

Lenke til kommentar

De vil nok etter hvert forsvinne vil jeg tro. Virker som mange tror spillet bare handler om å drepe motstanderne. Får nå håpe at det synker inn etter hvert. Spilte en rekke runder på i går med 3 stk. jeg kjenner på lag. Når alt stemmer er dette spillet så utrolig bra. Vi hadde omtrent helt like gode lag. Timene flyr når det blir slik.

 

Alt er gjort bedre i BC2 i forhold til originalen. Gleder meg virkelig til mars.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...