anonym11114 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har en extra key til betaen. Gimme? Vær så snill? Lenke til kommentar
Slu Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At serverne måtte være nede akkurat IDAG når bestekompisen min også fikk BETA-key og vi skulle eie i squad sammen. -.- Serverne blir online ved ett-tiden i natt, eller? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skulle vært online klokken 2 i ettermiddag, 1 pm GMT. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bedre å fikse alt og sette på serverne seinere, enn at de nesten ikke har fått gjort som de skulle da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nå blir vel sikkert ikke demo/betaserverne stående oppe så lenge etter at spilet kommer i hyllene (ref: Bad Company). Håper bare de bruker muligheten til å teste serverne skikkelig før slipp slik at vi slipper tull på dagen. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Serverene blir tatt ned 24 eller 25 tror jeg, noen dager før det blir utslippet iallefall Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 i følge forumet til BFBC 2 så slutter på betaen den 25, men jeg tror demoen på konsoll pågår til og med den 28 Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dagens patch, changenotes. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Huff, må vi vente en ukes tid ca da for å spille igjen . Gleder meg veldig til å kunne unlocke resten av utstyret, spesielt G3'n!!. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Ja uff... Synes release kan komme NÅ! Endret 18. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Til alle som vil ha litt info om våpen/gadgets/maps osv BF:BC2 Info Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Huff jeg er lei av folk som bare sitter på snipertoppen og sniper helt til vi taper, og folk som kjører heavytanken rett inn i basen deres og blir sprengt av utallige raketter før han rekker å si brød. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Huff jeg er lei av folk som bare sitter på snipertoppen og sniper helt til vi taper, og folk som kjører heavytanken rett inn i basen deres og blir sprengt av utallige raketter før han rekker å si brød. Det er jo bare en demo så slikt er vel å forvente når alle skal teste det ut. Bruker Recon klassen selv en del, men det er mest for å kunne ta tankser og for å spotte fiender for laget. blir noe helt annet når folk bare bruker den klassen for å sitte to kilometer unna og skyte - uten å skjønne hvorfor de bommer når de ikke kompenserer for at kula både faller er bruker tid på å reise de to kilometerne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har lagt min elsk på demoen. Ren og skjær spilleglede, og finner finfin underholdning i alle klassene. Gleder med inderlig til det kommer ut! Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 |-|4|-|4|-|4, |-|17132 6035 2461|\|6 ^^ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Da var det bestilt på elkjøp.no ihvertfall Likte det jeg så/testa på demoen på PS3! Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Huff jeg er lei av folk som bare sitter på snipertoppen og sniper helt til vi taper, og folk som kjører heavytanken rett inn i basen deres og blir sprengt av utallige raketter før han rekker å si brød. Enig, har selv opplevd og se at 8-9 av de 12 på laget mitt er sniper og sitter på den toppen, er til å bli gal av. Er for mange drittunger som sitter der og tenker på K/D raten. Er man god, så kommer den automatisk med god team work. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 De vil nok etter hvert forsvinne vil jeg tro. Virker som mange tror spillet bare handler om å drepe motstanderne. Får nå håpe at det synker inn etter hvert. Spilte en rekke runder på i går med 3 stk. jeg kjenner på lag. Når alt stemmer er dette spillet så utrolig bra. Vi hadde omtrent helt like gode lag. Timene flyr når det blir slik. Alt er gjort bedre i BC2 i forhold til originalen. Gleder meg virkelig til mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå