Einride Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bombenedslag, tanks, what not. Einaste som har irritert meg skikkelig med demoen... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Syntes det er greit at siktet rister når 81MM bomber lander 10 meter fra deg jeg. Hadde vært litt kjedelig om en sniper bare kunne sittet der å skutt mens bombene hagler rundt han. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Syntes det er greit at siktet rister når 81MM bomber lander 10 meter fra deg jeg. Hadde vært litt kjedelig om en sniper bare kunne sittet der å skutt mens bombene hagler rundt han. +1 for realisme fra meg også. Selv om det kanskje er litt irriterende av og til =) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det noen som har lyst å spille litt? Jeg snakker om xbox. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 noen som kan forklare meg hva de rykningene som kommer hele tiden er? merker det spesielt med sniper, sitter å scoper så plutselig klarer du ikke noe fordi siktet blir dratt til alle mulige retninger Tror jeg mener å ha lest på twitter at dette er en bug, i alle fall så forekommer den nesten uansett hvor på kartet ett tre detter ned. Dette var visst fikset i Retail... Gir bare opp snipinga når en tanks kjører inn mot Alpha i første angrepsfase Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som gleder seg til singleplayeren. Har stor trua på den, men håper selvfølgelig på multiplayeren mest! Noen andre som gleder seg? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det bare meg eller er "noobtubs" veldig underpowered i dette spillet? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er bare deg. Krever at du treffer meir direkte enn i CoD, der det er OP. Dei er heilt passe balansert spør du meg. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 er vel mer at tubes er for å sprenge vegger/om du er tom for ammo i en firefight, ikke "sikt ca. på fienden og du dreper han" cod style. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Det er bare deg. Krever at du treffer meir direkte enn i CoD, der det er OP. Dei er heilt passe balansert spør du meg. Indeed. Jeg liker det =) er vel mer at tubes er for å sprenge vegger/om du er tom for ammo i en firefight, ikke "sikt ca. på fienden og du dreper han" cod style. Jojo. Det funker fint til å drepe med også da ^^ Jeg bruker de gjerne på lang avstand hvor jeg ser at jeg ikke vil rekke å drepe ved å skyte, eller for eksempel når man skal kontrollere et område (defende etter du har satt demolotion), da er det fint å droppe en GL i gulvet under døra når de kommer inn. Endret 16. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har en extra key til betaen. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Lastet ned og installert betaen, men kan ikke connecte til EA Online! Har heller ikke fått beskjed om å skrive inn noen serial.. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) BC2 (PC) er nede idag. "Battlefield Bad Company 2 will be unavailable during 10am to 1pm GMT (2am and 5am PST) on Tuesday 16th February for EA server maintenance." Kan være at den ble forlenget. Endret 16. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hot-tip: Elkjøp har Limited Edition av spillet til 399,- for konsollene og 299,- for PC på nettsidene sine. Eneste haken er at Elkjøp har forferdelige leveringstider. Ender fort opp med å vente en uke ekstra. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewSearch-Start?queryFromSuggest=&searchtext=bad+company+2&go= Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Håper serverne kommer opp igjen snart :] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Var det for Xbox også? Får ikke logget inn. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Samma her:/ Kjipt, var rimelig giret på litt action før jobb ! Lenke til kommentar
Eiriklind Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hot-tip: Elkjøp har Limited Edition av spillet til 399,- for konsollene og 299,- for PC på nettsidene sine. Eneste haken er at Elkjøp har forferdelige leveringstider. Ender fort opp med å vente en uke ekstra. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewSearch-Start?queryFromSuggest=&searchtext=bad+company+2&go= har aldri bestillt noke fra elkjøp før, men det ser ut som dei seier at den som bestiller spelet får det på release dagen. Bestill ditt eksemplar av Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition nå og få det i postkassen din på releasedagen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da skal jeg driste meg på å kjøpe en kopi til PC der. Kjøper Xbox 360-versjonen på EB Games for 1,-, men skal ha det til PC også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå