Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som kan forklare meg hva de rykningene som kommer hele tiden er?

merker det spesielt med sniper, sitter å scoper så plutselig klarer du ikke noe fordi siktet blir dratt til alle mulige retninger

 

Tror jeg mener å ha lest på twitter at dette er en bug, i alle fall så forekommer den nesten uansett hvor på kartet ett tre detter ned. Dette var visst fikset i Retail... Gir bare opp snipinga når en tanks kjører inn mot Alpha i første angrepsfase :)

Lenke til kommentar

Det er bare deg. Krever at du treffer meir direkte enn i CoD, der det er OP. Dei er heilt passe balansert spør du meg.

 

Indeed. Jeg liker det =)

 

er vel mer at tubes er for å sprenge vegger/om du er tom for ammo i en firefight, ikke "sikt ca. på fienden og du dreper han" cod style.

Jojo. Det funker fint til å drepe med også da ^^ Jeg bruker de gjerne på lang avstand hvor jeg ser at jeg ikke vil rekke å drepe ved å skyte, eller for eksempel når man skal kontrollere et område (defende etter du har satt demolotion), da er det fint å droppe en GL i gulvet under døra når de kommer inn.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Hot-tip: Elkjøp har Limited Edition av spillet til 399,- for konsollene og 299,- for PC på nettsidene sine. Eneste haken er at Elkjøp har forferdelige leveringstider. Ender fort opp med å vente en uke ekstra.

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewSearch-Start?queryFromSuggest=&searchtext=bad+company+2&go=

 

har aldri bestillt noke fra elkjøp før, men det ser ut som dei seier at den som bestiller spelet får det på release dagen.

 

Bestill ditt eksemplar av Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition nå og få det i postkassen din på releasedagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...