Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det er greit at siktet rister når 81MM bomber lander 10 meter fra deg jeg. Hadde vært litt kjedelig om en sniper bare kunne sittet der å skutt mens bombene hagler rundt han.

+1 for realisme fra meg også. Selv om det kanskje er litt irriterende av og til =)

Lenke til kommentar

noen som kan forklare meg hva de rykningene som kommer hele tiden er?

merker det spesielt med sniper, sitter å scoper så plutselig klarer du ikke noe fordi siktet blir dratt til alle mulige retninger

Tror jeg mener å ha lest på twitter at dette er en bug, i alle fall så forekommer den nesten uansett hvor på kartet ett tre detter ned. Dette var visst fikset i Retail... Gir bare opp snipinga når en tanks kjører inn mot Alpha i første angrepsfase :)

Lenke til kommentar

Det er bare deg. Krever at du treffer meir direkte enn i CoD, der det er OP. Dei er heilt passe balansert spør du meg.

Indeed. Jeg liker det =)

er vel mer at tubes er for å sprenge vegger/om du er tom for ammo i en firefight, ikke "sikt ca. på fienden og du dreper han" cod style.

Jojo. Det funker fint til å drepe med også da ^^ Jeg bruker de gjerne på lang avstand hvor jeg ser at jeg ikke vil rekke å drepe ved å skyte, eller for eksempel når man skal kontrollere et område (defende etter du har satt demolotion), da er det fint å droppe en GL i gulvet under døra når de kommer inn.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Hot-tip: Elkjøp har Limited Edition av spillet til 399,- for konsollene og 299,- for PC på nettsidene sine. Eneste haken er at Elkjøp har forferdelige leveringstider. Ender fort opp med å vente en uke ekstra.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewSearch-Start?queryFromSuggest=&searchtext=bad+company+2&go=

har aldri bestillt noke fra elkjøp før, men det ser ut som dei seier at den som bestiller spelet får det på release dagen.

Bestill ditt eksemplar av Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition nå og få det i postkassen din på releasedagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...