Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

402 twittret denne til en av designerne på BC2

 

@locust9 Have you been accused of hiding prone in the game code so you can release it as a "Prone DLC" pack yet? Now with 100% more prone!

 

:p

 

 

Merket at noe manglet i det spillet :)

Husker et evig mas om at lean ikke var med i MW2, men har enda ikke lest noen plass at folk klager på mangel av prone.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri spilt et BF-spill før, så det var en lettelse for meg å vite at det er Killcam i spillet. Trodde faktisk det ikke ville være der, sånn som i MAG.

 

Killcam er noe dritt syns jeg, tar vekk spenninga, selvom det er noe dritt å bli tatt ned av den samme fyren om og om igjen, men det er jævlig gøy når du sitter i den posisjonen, og bare kan knerte ned folk, uten at de finner deg. Tap og vinn med samme sinn.

Lenke til kommentar

GameInformer ga Battlefield Bad Company 2 9.5/10 " The best tactical multiplayer action on the planet"

 

http://www.respawnaction.com/2010/02/battlfield-bad-company-2-box-reveals.html

 

Kansje dette slår Arcade Of Duty Modern Glitchfare 2

Sliter veldig enda hvilken versjon jeg går for, viss jeg velger det til 360 mister jeg Live delen, velger jeg det til PS3 så får jeg litt dårligere grafikk som det pleier å gjør... Dilemma dilemma..

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

GameInformer ga Battlefield Bad Company 2 9.5/10 " The best tactical multiplayer action on the planet"

 

http://www.respawnac...ox-reveals.html

 

Kansje dette slår Arcade Of Duty Modern Glitchfare 2

Sliter veldig enda hvilken versjon jeg går for, viss jeg velger det til 360 mister jeg Live delen, velger jeg det til PS3 så får jeg litt dårligere grafikk som det pleier å gjør... Dilemma dilemma..

 

Du tar selvfølgelig PS3, ettersom online biten er så suveren som i dette spillet. Og det veit jo du like god som meg som var med i PS3 betaen.Med mindre du spanderer 250,- for online på 360 :p Mulig grafikken blir litt kvassere på 360, men tror neppe det blir i større grad ala Bayonetta...

 

Blir herlig å endelig kunne nyte online fps igjen etter gammel, siste var COD5 :love:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

GameInformer ga Battlefield Bad Company 2 9.5/10 " The best tactical multiplayer action on the planet"

 

http://www.respawnac...ox-reveals.html

 

Kansje dette slår Arcade Of Duty Modern Glitchfare 2

Sliter veldig enda hvilken versjon jeg går for, viss jeg velger det til 360 mister jeg Live delen, velger jeg det til PS3 så får jeg litt dårligere grafikk som det pleier å gjør... Dilemma dilemma..

 

Du tar selvfølgelig PS3, ettersom online biten er så suveren som i dette spillet. Og det veit jo du like god som meg som var med i PS3 betaen.Med mindre du spanderer 250,- for online på 360 :p Mulig grafikken blir litt kvassere på 360, men tror neppe det blir i større grad ala Bayonetta...

 

Blir herlig å endelig kunne nyte online fps igjen etter gammel, siste var COD5 :love:

Kan man fine Live til 250kr, da må jeg vurdere standpunktet mitt. Men jeg digget kontrollen jeg hadde på PS3 betaen så kan være jeg går for den :)

Lenke til kommentar

Lol. Det er like lett å drepe folk som ligger og folk som sitter / står. Pluss, jeg forstår at camping kan virke som et problem, men likevel, camping er en del av slagmarken. Det er realisme, liksom, føler jeg. At noen idiotiske Attackers camper istedenfor å gå på, er deres problem, da taper dem uansett. Det er dritt å være snikskytter i forhold til BF2, fordi - ja, du kan ikke prone rett og slett.

 

Å være snikskytter handler om å ligge ned og skyte, synes nå jeg, og man er jævlig fucked som en snikskytter / også generelt, om man ikke kan legge seg ned og dekke seg ordentlig. Å gjemme seg bak noen steiner i BC2 er nyttesløst, fordi de alltid ser en del av deg. Du er et jævlig lett mål mot stridsvogner og andre kjøretøy, for ikke å nevne fiendens alminnelige kuler.

 

Stridsvognene har sine kanoner og MGer. Hvor faen har jeg pronen min som lar meg legge meg ned og faktisk SLIPPE unna fra en tanks vrede FOR EN GANGS SKYLD?!

 

EDIT: Vi burde nesten lage en Facebook-gruppe for å få prone i BC2. Om vi får nok folk, kan det funke.

Endret av Bananloffen
Lenke til kommentar

Det er ingenting som slår en runde der man spiller som aktiv mobilisert sniper, bytter plass sporadisk og velykket uten å bli meid ned av tanks eller annet faenskap. Ikkje like lett på dette mappet som i PS3 betaen dog.

Haha :p Blir hele tiden drept av en 50cal mg når jeg er i airdroppen jeg.

Lenke til kommentar

Kan man fine Live til 250kr, da må jeg vurdere standpunktet mitt. Men jeg digget kontrollen jeg hadde på PS3 betaen så kan være jeg går for den :)

Her har de ihvertfall 12+1 mnd GOLD til 283,-

Har brukt denne til meg sjøl og venner, funker fjell og man får koden kort tid etter pr.mail :) Er flere slike sider der ute, så med litt søking finner du det kanskje enda billigere :p

 

Jepp, brukt dei tidlegare, men kjøpte berre 3 mnd då. No sist kjøpte eg 12 mnd frå CheapXboxLiveCodes.com, £25,99 eller omlag 245 kr. Betaling via PayPal og kodane får du på mail i løpet av kort tid (tok ti minutt sist). 2100 MSP har dei til £16,99, ca. 160 kr. MS selger 2000 poeng til 164 kr. Ikkje voldsom forskjell der, men litt blir det i lengden.

 

Om ein kjøper Xbox Live-abonnement frå Microsoft betalar ein altså dobbelt så mykje. Ignorance might be bliss, but it's also expensive :p

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...