Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Festa en 10 C4 charges på ATV'en igår og kjørte den rett ned til det første huset på Port Valdez igår. Tok ned objektive og halve huset på ett smell :D. Mye morro man kan ha det. Skal prøve å feste C4 til UAV chopperet og bruke den som suicide bombe idag!.

 

Haha !! Genialt ! elsker slike suicide-greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ingen norske servere som kjører hardcore modus?. Er litt lei at folk tåler så veldig mye når jeg skyter på de. Pluss at det er ufattelig irriterende å treffe en person med sniperen i brøstet på 900 meter og så dør han jaggu meg ikke av det. Er jo bare flaks for min del at jeg traff han!. :whistle:

Lenke til kommentar

Ang. de som klager over "dårlig" sniper:

 

Du får nok garantert bedre snipere som vil one-shotte. Synes uansett det er BRA at de ikke dreper så raskt, snipere er gørr kjedelig å spille mot, og de har som oftest hat OP våpen også..

 

Om du er god dreper du raskt uansett med den sniperen som finnes in game nå. Er bra at det krever LITT mer å drepe enn på mange andre spill med sniper..

Lenke til kommentar

Syns folk faller kjappt i dette spillet her, så lenge man spiller i ett laggfritt game. Ett kjappt trykk på trigger og vedkommende ligger nede, MYE bedre enn i BC. Følet hit boxer er bedre optimalisert og at folk tåler en del mindre i 360 demoen enn i det orginale spillet.

 

Skal ikkje mye lagg til før man føler man tømmer ett heilt magasin pr. fiende ;)

 

 

Lenke til kommentar

Andre som sliter med at spillet ikke vil starte opp i det hele tatt? På PC.

 

Lasta ned betaen nå nettopp via steam, når jeg starter spillet blir skjermen svart og det står "beta" oppe i høyre hjørne. Så går skjermen tilbake til skrivebordet.

 

Noen som har peil på hva som kan være problemet? Var liksom litt gira på å teste det på PC i dag :cry:

 

 

Sitter med en slik PC:

GIGABYTE P55-UD4

INTEL CORE I5-750

CORSAIR 8GB DDR3 1333MHz/ CL9/ 1, 5V

HIS Radeon 5770

SAMSUNG F1 1TB

Windows 7 Home Premium 64Bit

 

 

Skal i det minste være god nok.

Lenke til kommentar

Andre som sliter med at spillet ikke vil starte opp i det hele tatt? På PC.

 

Lasta ned betaen nå nettopp via steam, når jeg starter spillet blir skjermen svart og det står "beta" oppe i høyre hjørne. Så går skjermen tilbake til skrivebordet.

 

Noen som har peil på hva som kan være problemet? Var liksom litt gira på å teste det på PC i dag :cry:

 

 

Sitter med en slik PC:

GIGABYTE P55-UD4

INTEL CORE I5-750

CORSAIR 8GB DDR3 1333MHz/ CL9/ 1, 5V

HIS Radeon 5770

SAMSUNG F1 1TB

Windows 7 Home Premium 64Bit

 

 

Skal i det minste være god nok.

hvor mange ganger har du prøvd? funker noen ganger ikke til meg heller, prøv mer.

Lenke til kommentar

Andre som sliter med at spillet ikke vil starte opp i det hele tatt? På PC.

 

Lasta ned betaen nå nettopp via steam, når jeg starter spillet blir skjermen svart og det står "beta" oppe i høyre hjørne. Så går skjermen tilbake til skrivebordet.

 

Noen som har peil på hva som kan være problemet? Var liksom litt gira på å teste det på PC i dag :cry:

 

 

Sitter med en slik PC:

GIGABYTE P55-UD4

INTEL CORE I5-750

CORSAIR 8GB DDR3 1333MHz/ CL9/ 1, 5V

HIS Radeon 5770

SAMSUNG F1 1TB

Windows 7 Home Premium 64Bit

 

 

Skal i det minste være god nok.

Det funker hvis du bruker Steam beta, ligger under settings og beta participation

Lenke til kommentar

Ang. de som klager over "dårlig" sniper:

 

Du får nok garantert bedre snipere som vil one-shotte. Synes uansett det er BRA at de ikke dreper så raskt, snipere er gørr kjedelig å spille mot, og de har som oftest hat OP våpen også..

 

Om du er god dreper du raskt uansett med den sniperen som finnes in game nå. Er bra at det krever LITT mer å drepe enn på mange andre spill med sniper..

 

 

Feil.

Det skulle være vanskeligere å faktisk treffe, men når man traff skulle fienden droppe som en sekk med mel av første skudd.

Lenke til kommentar

Om du er god dreper du raskt uansett med den sniperen som finnes in game nå. Er bra at det krever LITT mer å drepe enn på mange andre spill med sniper..

 

En person som blir skutt på med sniper bør ikke nødvendigvis dø når du treffer ham i brystet, kulen har så høy hastighet at den kan gå rett igjennom kroppen uten å treffe vitale organer.

Det er ikke så lett å drepe, spør soldater.

Det er slik det funker også i BC2.

Lenke til kommentar

Mens du holder på kan du spør soldatene om de kan springe rundt med rifle og fullt utstyr etter å ha tatt eit skudd av ei sniper rifle.

 

Eit kompromiss kunne vært noko som "Last Stand" i cod. Du blir liggende på bakken og kan skyte med sidearm, til du dør når tida går ut.

Lenke til kommentar

Men da må for all del den bli satt på BARE hvis du blir skutt så du er fatalt skadet og dør av blodtap, og ikke at du på et merkelig vis "gjenopplives" og skyter med sidearm i noen sekunder. Synes det er teit i Cod, skyter en fyr med shotgun i hode, og han bare detter ned og kan skyte med sidearm. Lite logisk.

Lenke til kommentar

Husk at det kommer en hardcore modus :)

 

"EA also gave us a glimpse at the new Hardcore mode, which can be used on Rush, Conquest, Squad Deathmatch, or Squad Rush maps. This enhancement turns off the kill cam, eliminates many HUD elements, introduces friendly fire, and turns up the weapon damage to create a more realistic war experience."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...