Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har da fått et par one-shot-one-kill med M24en i nærkamp, men kan godt være at personen jeg knerta allerde hadde lite hp P:

 

Når det gjelder engineer har jeg en liten kjærlighet for landminer, føler det ikke trengs mer enn en av de små grønne sakene før tanksen eksploderer i et flammehav.

Lenke til kommentar

Aha, og hvor skulle denne "gule boksen" dukke opp hen? I hvilken form?

 

En god taktikk for Defenders er å kjøre på faen helt fra starten av. Løp opp til det lille skogholtet nedenfor fiendens første snikskytterbakke, der veien deles i to ,- og begge veier leder til angripernes første spawn. Bare bli der, ha et godt komponert squad med engineer som sprer miner på begge veier, assaulttropper med ammo, medics osv.

 

Om du er god, greier du å holde fienden fanget i sitt første spawn. :) Det vil alltid være noen som lurer seg unna, men hovedstyrken til angriperne vil være sterkt svekket, og det inkluderer også deres tanks og AA-er.

Lenke til kommentar

Ufattelig bra taktikk, men det er også noe av det mest plagsomme jeg vet, går nesten ikke an å komme forbi når ingen andre prøver å skyte dem, alle står som sniper på toppen. og skyter mot spawn og de greiene der.

 

Jeg glemte å si at assault og alle som har granater spammer granater i alle former mot den bakkekammen der sniperene kan dukke opp. Har imidlertid aldri hatt noen problemer med det, da fienden heller pleier å rushe istedenfor. Det er lurt å bevege seg raskt rundt omkring hele tiden, for å ikke være "sitting ducks", stasjonære, lette mål for eventuelle fiender, snikskyttere og mortar strikes. Også viktig å nøytralisere en eventuell UAV raskt, før den får utsletta squadet / squadene.

 

Om man greier dette, er dette en perfekt oppskrift for totalt OWNAGE. :) Fienden vil bli plaget, irriterte og vil se på deg med ærefrykt!

Endret av Bananloffen
Lenke til kommentar

Ok, da hadde jeg lest gjennom hele tråden :)

 

Javell, jeg er 90% sikker på å pre-ordre via Steam å få være med på betaen, noen som har noe å si om det å pre-ordre fra Steam, negativt/positivt?

 

La merke til at noen klaget over krasj som sendte deg rett til skrivebordet. Er dette fikset?

 

Lastet ned demoen på Xbox 360 men da jeg trykte på Play with friends kom det opp ett vindu der jeg skulle "Create a EA account" Jeg skrev inn e-mail og passord, *loading*, å da poppet det opp "Failed to create account" Jeg gikk da inn på EA.com å logget inn med den samme infoen og da funket alt helt fint, resetta passordet og prøvde på nytt, samme resultat, prøvde maange ganger, skjedde aldri noe nytt. Noen som kan hjelpe meg med dette?

Endret av liland10
Lenke til kommentar

Opplevde noe artig som sniper her en dag, jeg var attacker og jeg var oppe på den bakketoppen og plukket ned fiender som f. Jeg så 2 stk helt borte oppe i et hus (med AT og greier)i enden av første område. jeg siktet inn på en, stilt sikte ovenfor hode og skjøt og da kom det en til bakom så da ble det 2 hs på et skudd. Gud så deilig det var.

 

 

Det kommer jo en eller annen engineer oppe på den toppen for å plukke ned snipere men jeg kom ikke helt på at jeg hadde byttet ut M9 pistolen mot Tracer Dart Gun så jeg trakk fram den og poff, plutselig lyset det rødt i hodet hans :D

 

Den Type 88 sniperen skulle hatt mer damage egentlig.

Endret av Siren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...