Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Begynner å bli lei av at det ikke er noe autobalance i spillet, ufattelig kjedelig å bli overkjørt helt på grunn av at laget mitt har 5 spillere og det andre 12.

 

Greit du er lei at det ikke er autobalance , men ha i tankene at det er en flyktig beta versjon du spiller.

Kanskje bytte server ? Jeg spiller på noen fine russiske servere m, der russerne er på lag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er lvl 10 nå, mangler bare lvl 11 så er alt unlocka :)

morro å sprenge onjectives med c4, semihagle extended mags og 6 c4 er genialt.

 

enda mer morro, i starten (eller når som heldst egentlig) av en runde hvis du er attacker, kast alle 6 c4 på en atv og kjør til B, gå av og spreng c4en. eller om du er defender: gå opp på taket til A-huset, og streng av baksiden (den som vender mot ditt spawn) med c4. så går du inn på loftet, der er det et hull i gulvet hvor du ser rett ned på A. du kan også sprenge vekk planken opp til taket om du rekker, så fienden ikke kommer opp.

Lenke til kommentar

kan man se k/d i spillet? er jo bare bra om man ikke kan, så slipper vi sånne.

 

hadde en ganske kjedelig runde som defender nå, var to jævler som kjørte rundt i en tank. en satt på maskingeværet (engineer, som også healet tanken) og han som kjørte var medic (healet engineeren). han hadde vel den superarmorgreia og, for tanken tålte noe helvettes mange raketter. (jeg skjøt 4 i bakenden, men neida..) og så døde jeg og engineeren fiksa tanken. lagene var 4 (oss) vs 7. tanken kjørte rundt og skjøt i stykker objectivene, uten at vi fikk gjort en dritt. ikke morro, tanksene må tåle mindre, kjøre saktere og turretenemå dreie saktere. ellers er de alt for op.

 

det som er typisk, er at når jeg er attacker så står bare tanksene og horer i spawnet vårt, gidder ikke hjelpe og dekke oss infanteri.

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

Har problemer her. Det krasjer etter et par minutter hver gang jeg spiller. Etterpå kommer "updating your stats" som bare står å surrer og aldri blir ferdig. Må i task manager og stoppe prosessen. Noen som har lignede problem ?

 

Kjører forresten windows 7 64 bit

Endret av krs
Lenke til kommentar

Herlig at de har gjort sniperne godt som ubrukelige i spillet. M24 dreper kun på et skudd om det er headshot. Et skudd i brystkassen fra 5m gjør ikke annet enn alarmere fiende om at du er der. Før du har tid til å reloade og skyte engang til har han jo faktisk løpt halve brettet, hentet en tanks og lagd roadkill av deg. Dette var virkelig skuffende greier. Greit at demoen kun gir meg mulighet til å prøve to rifler, men når en alltid krever to skudd og den andre 3 eller 4 så føler jeg det er meningsløst å være sniper. Har ikke tallet på antall squad critical assists jeg har hatt.

Lenke til kommentar

ja, er jo ikke så veldig lett å treffe en fiende på lang avstand heller, de kunne gjort ihvertfall litt mer damage. bruker alltid semihagla med extended mags når jeg spiller sniper (bruker c4 til å ødelegge objectives) fordi sniperen er så dårlig i forhold. det er en specification som ikke kan unlockes i betaen, som gir mer damage og range, lurer på hvordan sniperne blir med den :/

 

en annen måte du kan fikse tanksene på er å ta vekk det maskingeværet og bare la det være plass til en på tank.

Lenke til kommentar

Enig med alle som klager her. For det første, det er ikke engang moro å være engineer med en RPG eller Carl Gustav lenger - var moro i begynnelsen å skyte smårips på tanksene - men når èn rakett tar bort kanskje 10-15% HP ,- blir det hele litt dumt. Jeg kan ikke med hånden på hjertet si at jeg har tatt over èn tank uten å dø som engineer, de er OP som faen.

 

Sniperen burde være one-shot-one-kill. Dermed basta. Hva skjer når man blir truffet av en kraftig snikskytterrifle i brystet? Man dør ikke ihvertfall. lol xP

Forresten, hvordan bruker jeg den tracer dart sammen med RPG-en min? Jeg greier ikke å få rakettene mine til å følge etter tanksen, jeg må ennå sikte og beregne. -.-

 

 

Og er det noen andre enn meg som savner det gode gamle kommunikasjonssystemet fra BF2? Noen gode comms hadde være digg!

Hvor mange ganger har du ikke funnet deg i situasjonen at du trenger noe, en ammobag, en medbag eller simpelthen at du trenger skyss - men det får du ikke, for ikke kan du si "Hey, I need some ammo" eller "Hey, I need a ride". Ok, nå tenker du ,- bananloffen har ikke fått med seg at man bruker Q for sånne ting, men herregud, ikke kommer det du sier opp som konkret tekst og når slaget er på sitt heteste, så blir stemmene overdøvet av SLAGET.

 

yeh. Har nådd lvl 11, unlocka alt og nå... begynner det å bli litt kjedelig, om jeg ikke får noen episke slag med litt mer teamwork. :)

Lenke til kommentar

jeg heter Borbra, bare å legge meg til :D

 

men jeg finner ikke battlefield.no sin server i server listen, noen som vet hvorfor?

 

btw, jeg fikk ca 2500 poeng den ene runden :D ble best på serveren og greier + at jeg fikk 2000 poeng vært i medaljer. hva jeg gjorde?

satt i en tanks og sprengte vekk alle som prøvde å komme seg ned i Havnen.

DET er en digg plass å stå med tanks når du må defende. Når du må trekke deg tilbake til havnen så MÅ alle gjennom ett nåløye(veien), og hvis du står der med tanks tidlig slik at ingen kommer forbi så er det sinnsykt lett for resten av laget ditt å lage en god forsvarsslinje slik at absolutt INGEN kommer forbi :D

Endret av borbra
Lenke til kommentar

Etter du har skutt tracerten kommer det opp en gul boks. Hvis du sikter på den boksen i 2-3 sekunder , får du en lock on. Den neste raketten du skyter er da låst til det målet og du trenger ikke å sikte direkte på målet for å treffe.

 

Tracerten funker også på mennesker :)

Lenke til kommentar

Herlig at de har gjort sniperne godt som ubrukelige i spillet. M24 dreper kun på et skudd om det er headshot. Et skudd i brystkassen fra 5m gjør ikke annet enn alarmere fiende om at du er der. Før du har tid til å reloade og skyte engang til har han jo faktisk løpt halve brettet, hentet en tanks og lagd roadkill av deg. Dette var virkelig skuffende greier. Greit at demoen kun gir meg mulighet til å prøve to rifler, men når en alltid krever to skudd og den andre 3 eller 4 så føler jeg det er meningsløst å være sniper. Har ikke tallet på antall squad critical assists jeg har hatt.

 

Sniper er for langdistanse skudd ikke for CQB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...