Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Jeg kan si meg enig. BC2 slår overhode ikke gode gamle BF2. :) De skulle dreti i Rush mode og bare gått for Conquest med baser.

 

EDIT: Noen med å spille i kveld? Nå, liksom? Add meg, i såfall - McTeften

 

Samme her. :( Jeg greier ikke å kjøre på det høyeste, da blir det superheftig lagg. Noen som har peiling på hvordan jeg får installert 64 bit (har 32 bit Vista) ? Innstallerer jeg det som et vanlig program eller må det mer til? Har lyst til å kunne legge inn min andre RAM-brikke også...

 

Tror det ikke er mulig å kjøre 64bit programvare på et 32bit OS.

 

Da mente jeg å bytte fra 32 bit til 64 bit. Jeg har fått med meg at det finnes Vista 32 bit og Vista 64 bit osv. Jeg vil bytte til Vista 64 bit - eller ihvertfall 64 bit, som lar meg oppgradere RAMmen min merkbart.

 

Du må kjøpe nytt OS for å få 64 bit , men ikke kjøp Vista. Kjøp heller Windows 7 64 bit OEM versjon (billigste).

Det å bytte OS er som å kjøpe et nytt hus, det er tomt når du flytter inn ;) Men installasjonen er veldig lett.

 

Tilbake til Topic ; vi vil nok se mange mange kule og varierte moduser i BC2 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ikke er helt vant med kontrollene enda storkoste jeg meg i litt over en time nå med demoen. Har spilt betaen på Playstation 3 tidligere, men fikk en mye bedre følelse av det hele nå som jeg kan bruke den kontrolleren jeg liker best. Ingenting som slår å løpe som medic mellom et hav av kuler, slenge seg ned mot en fallen comrade og redde han fra en kjedelig respawn.

 

Er så deilig å vite at squad´en din overlever pga deg ^_^

 

Digga medic i første BC, akkurat fått låst opp M249en i Xbox-demoen :D

 

Kva er gamertagen din, Lakus? Treng fleire på friends-lista som speler demoen (og kjem til å spele sjølve spelet når det kjem ut, of course)...

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker faktisk å bruke Skype. Bedre og raskere / mer effektivt enn Mumble, TS eller VT.

Og ja, BETAen har forbedret seg veldig mye i løpet av en og en halv dag. Jeg er også sugen på å oppleve litt ordentlig norsk teamwork :D add meg (McTeften) :)

Lenke til kommentar

Hadde betaen på PS3 og kontrolleren satt som et skudd, den ene runden fikk jeg 20 kills og 13 av de killsene var headshots, kan egentlig ikke klage på kontrolleren da, da er det noe gale med hendene til folk :). Skyter vel så bra overalt jeg spiller FPS på om det er mus, PS3 kontroll, 360 kontroll eller Wii :)

 

Ser ut som jeg har en gift innen FPS spill så slipper å grine over kontrollene og spiller de hvor en jeg vil. ;)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Kontrollen til PS3 i BC2 betaen var egentlig ikkje noe problem, og for å skryte litt var eg som regel i top 3 på listene med mye poeng og kills....Men det er ikkje til å stikke under en stol at flesteparten foretrekker 360 padden til FPS, ihvertfall på disse forumene her.

 

Og folk får fint lov til å vere forskjellige og ha egne preferanser.wink.gif

Lenke til kommentar

Jeg trenger norske folk å spille med, har spilt demoen på Xbox i 6 timer nå, og er nummer 5k på verdensrankingen(80k poeng eller noe).

 

Hvorfor kan de ikke bare slippe spillet nå!? Jeg kan ikke leve på en Demo med 1 kart i 30 dager... Ja til demo DLC som et nytt kart :p

 

GT: Strepto91

Endret av Strepto
Lenke til kommentar

Gamertaggen er Bare Lakus. Er vel sikkert litt opptatt med Mass Effect de nærmeste dagene, men det er Bad Company 2 demoen som gjelder når jeg spiller multiplayer for tiden.

 

 

Du har tydeligvis full friends-liste :p

 

Hvorfor kan de ikke bare slippe spillet nå!? Jeg kan ikke leve på en Demo med 1 kart i 30 dager... Ja til demo DLC som et nytt kart :p

 

GT: Strepto91

 

Likte bedre den banen dei hadde på PS3 betaen, blir fort alt for mange som berre sitter og sniper her. Forsåvidt greit om du er defender, ikkje like greit om du er attacker og er einaste som prøver å ta objectives. That said, ein månad med samme bane blir i lengste laget, ja. Hjelper vel heller ikkje på at det er begrensa med gear, gadgets etc. Kom igjen, 4. mars! :D

Lenke til kommentar

Noen som har spilt det både på xbox og PC? Er forskjellen i kontrollere stor? Har så langt bare prøvd det på xbox, men jeg klarer ikke å spille fps med kontroller. Selv om spillet virker kult blir det bare rot når jeg har så alt for lite online-trening med xbox. Er det bedre/enklere styring på pc? Jeg har riktig forståelse for at enkelte foretrekker konsoll-kontrollere, men jeg er nok først og fremst en PC-spiller. Hva mener andre PC-spillere?

Lenke til kommentar

Nå har eg komt til 4/5(I think) unlock på både medic, vehicles og engineer. Neste unlock krever vel rundt 1 milliard xp, er dette ein bug eller beta begrensning?

 

Skulle jo tru dei ville la folk få prøve ut mest mogleg i betaen (i motsetning til demoen der kun nokre få unlocks er tilgjengelege). Kanskje det er ein begrensning dei har satt no tidleg i betaen og at dei senkar den grensa etter kvart. Kan sjølvsagt også berre vere ein bug :p

Lenke til kommentar

Det er vel ikke noe push-to-talk mulighet på skype er det det? Jeg bruker værtfall VoIP programmet mumble for det meste, siden det er god lydkvalitet og push-to-talk mulighet :p

 

Man kan laste ned et bittelite program som heter Skype PTT, kjør den etter du har starta Skype. Da blir mikrofonen muta helt til man trykker på knappen man har valgt som "snakkeknapp". Fungerer perfekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...