Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de servere? Neato!

Hva slags instillinger kjører folket den på forresten?

Selv er jeg så heldig å kunne ta oppløsningen opp til 1920x1080 med alt på high, antialiasing på x1 og tror jeg har rundt 30 fps konstant.

Da er nok jeg heldigere :p Kjører på 1920X1200 , high. antialiansing på 4X og 16X af.Går som varm kniv i smør ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

kjører alt på fullt her å ^^ å jeg har bare 8800gtx xfx i riggen ^^ 1920x1080

Skal ikke kimse av 8800GTX , hadde det i mange år - en solid arbeidshest ;)

Men prøv 1920X1200 , det er en vesentlig forskjell :p

Beta til tross; spillet virker veldig lettdrevet.

Det er en headline-tekst inni spillet som sier at de jobber med browseren og de sier at endel folk crasher når de bruker browseren.DICE anbefaler å bruke "play now" inntil dette er fikset ;)

http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb kul Video , viser litt av den heseblesende nærkampen som assault-klassen.Deven det er morro å fyre løs - litt for morro da man blir litt overivrig noen ganger.

Nvidia brukere med SLI og 295gtx ; ikke glem å laste ned nye driveren som lar BC2 gjøre seg nytte av fler-gpu støtte ;

http://downloads.guru3d.com/Forceware-196.34-Windows-7-%7C-Vista-(64-bit-)-download-2465.html

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Kom inn ved å blant annet:

Forandre på GameSettings.ini fila som ligger på følgende plassering under W7

C:\Users\Dittbrukernavn\Documents\BFBC2Beta

Du finner der hvor det står RecentGames=enellerannenlanglinje;

og forandrer til RecentGames=EA;

Deretter gikk jeg inn i spillet, valgte online, leaderboards,friends leaderboard og SÅ valgte jeg servermenyen fra høyre side!

Funket helt flott.

Og dæven, tror jeg er hekta gitt :3

Takker ! Dette funka som svinet !

Browseren funker nå vertfall.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

kjører alt på fullt her å ^^ å jeg har bare 8800gtx xfx i riggen ^^ 1920x1080

Skal ikke kimse av 8800GTX , hadde det i mange år - en solid arbeidshest ;)

Men prøv 1920X1200 , det er en vesentlig forskjell :p

Beta til tross; spillet virker veldig lettdrevet.

Det er en headline-tekst inni spillet som sier at de jobber med browseren og de sier at endel folk crasher når de bruker browseren.DICE anbefaler å bruke "play now" inntil dette er fikset ;)

http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb kul Video , viser litt av den heseblesende nærkampen som assault-klassen.Deven det er morro å fyre løs - litt for morro da man blir litt overivrig noen ganger.

Nvidia brukere med SLI og 295gtx ; ikke glem å laste ned nye driveren som lar BC2 gjøre seg nytte av fler-gpu støtte ;

http://downloads.guru3d.com/Forceware-196.34-Windows-7-%7C-Vista-(64-bit-)-download-2465.html

er maks oppløsning på skjermen min desverre ^^

Lenke til kommentar

Noen som har peil på om en PC med spesifikasjonene under kan kjøre betaen bra?

Mistenker at jeg vil få heftig lagg.

C2D E8400 @ 3,4ghz

4GB DDR2 ram @ 900mhz

HD 4830 på HD 4850 hastighet

Kjører dog på 1400*900 oppløsining.

Edit: Heftig lagg på alt det høyeste that is :p

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

Samme her. :( Jeg greier ikke å kjøre på det høyeste, da blir det superheftig lagg. Noen som har peiling på hvordan jeg får installert 64 bit (har 32 bit Vista) ? Innstallerer jeg det som et vanlig program eller må det mer til? Har lyst til å kunne legge inn min andre RAM-brikke også...

Lenke til kommentar

Samme her. :( Jeg greier ikke å kjøre på det høyeste, da blir det superheftig lagg. Noen som har peiling på hvordan jeg får installert 64 bit (har 32 bit Vista) ? Innstallerer jeg det som et vanlig program eller må det mer til? Har lyst til å kunne legge inn min andre RAM-brikke også...

Tror det ikke er mulig å kjøre 64bit programvare på et 32bit OS.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er helt vant med kontrollene enda storkoste jeg meg i litt over en time nå med demoen. Har spilt betaen på Playstation 3 tidligere, men fikk en mye bedre følelse av det hele nå som jeg kan bruke den kontrolleren jeg liker best. Ingenting som slår å løpe som medic mellom et hav av kuler, slenge seg ned mot en fallen comrade og redde han fra en kjedelig respawn.

Er så deilig å vite at squad´en din overlever pga deg ^_^

Lenke til kommentar

Likte BC2 veldig godt når jeg testet det på 360. Den ettermiddagen forsvant bare helt utrolig raskt! Hadde spilt i 3 timer, men det føltes overhodet ikke sånn ^^ Endte opp med å bestille LE til PC i samme slengen. Så nå synes jeg mars kan komme raskt! :p

Lenke til kommentar

Jeg kan si meg enig. BC2 slår overhode ikke gode gamle BF2. :) De skulle dreti i Rush mode og bare gått for Conquest med baser.

EDIT: Noen med å spille i kveld? Nå, liksom? Add meg, i såfall - McTeften

Tror det ikke er mulig å kjøre 64bit programvare på et 32bit OS.

Da mente jeg å bytte fra 32 bit til 64 bit. Jeg har fått med meg at det finnes Vista 32 bit og Vista 64 bit osv. Jeg vil bytte til Vista 64 bit - eller ihvertfall 64 bit, som lar meg oppgradere RAMmen min merkbart.

Endret av Bananloffen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...