Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og Mrdarkey har nesten utelukkende spilt Squad death match den siste tiden og fy å gøy det er. Man slipper litt av det "totale kaoset" som regjerer i conquest og rush modusene og får heller terpa på god squad play. Tror vi vinner mer enn vi taper, dog når vi taper mye virker det som det er litt mange level 50's med 0 stjerner på våpna sine som tar oss... :whistle:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er sjelden en finner noen som faktisk spiller på lag utenom klaner som henger sammen på random servere.

Det er noen navn som jeg har merket meg og som jeg prøver å hoppe inn i squad med når jeg kan for jeg vet at de kan å spille sammen. Hadde en litt tung arica rush hvor vi var som attacker på siste mcom og vi var 3 medics + 1 recon. havnet i kryssild og spam res hverandre til kartet ble ferdig. Masse kills for de som spammet granater på oss og vi kom oss ikke unna.

Spilte en del på Tv2 isle rush, en får ikke så mange kills pr kart når en spiller engineer (skulle få meg noen pins tenkte jeg) def med tracer og CG, attacker som pilot for det meste, fant fram en joystick og skulle trene opp pilot feelingen igjen. Begynner å bli rimelig god men har problemer med å konsistent dodge tracer missiler når V.Smoke er treg/feiler.

Har prøvd å fly lavt og til og med landet på fiender til tider, himla effektivt å lande en plass og bruke minigun til du får en rakett i trynet når jeg har vært alene i heli. Krasj landet på første basen i isle og heli hadde 1 helse, hoppet på gunner og meide ned 10 stykker og fikk dekket så vi tok siste mcoms. reparerte heli og fløy til neste, fant det utrolig at ingen kastet en granat på meg. Var i modus at jeg er dau, skal ta flest mulig med meg fikk selvsagt en sniper i hodet før jeg nådde neste base og splash med fullt heli.

Vil gjerne høre om deres erfaringer, hvordan som UH-60 Pilot f.eks er den enkleste måten å dodge en tracer rakett? Har prøvd å fly høyt for så å stupe når det piper med varierende hell, har jeg dekning noen plass prøver å stupe bak osv.

Og hva er beste løsningen synes dere når en er blackhawk pilot? At du strafer med fronten mot og utsetter deg mer for tilfeldige heldige headshots og kuler generelt eller å holde siden til så en side kan skyte fritt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ny BC2 update har kommet, for dere som ikke har sett det. Changelog:

- All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed.

- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.

- Blue box chat window removed

- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..

- 3D vision fixed.

- Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.

- Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

- Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

- Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

- Slightly increased the damage of the UH60.

Overall veldig god update. Buff til AT4 og UH60 var velkommen, samt liten nerf av CG (FINALLY), AN og M60, med mer.

Lenke til kommentar

Først og fremst må jeg bare si at jeg digger Battlefield Bad Company 2. Det er det FPS-spillet som oftest sitter i xboxen min. Jeg har hatt utrolig mange morsomme og intense opplevelser både med og uten venner i spillet.

Men for det andre. Det er noe som irriterer meg voldsomt. Jeg har hele tiden en følelse av at menyer, tooltips, ikoner og diverse forklaringer er svært uferdig og inkonsekvent. Du kan på noen tooltips lese to forskjellige forklaringer i menyene og in-game. Dessuten irriterer det meg at "lightweight" er en sprøyte in-game, mens i menyene er det en type "bukse"! Det virker som om de ikke har brukt for mye tid for å ferdigpolere alt, bortsett fra gameplay.

Er det noen andre som irriterer seg over det samme? For min del ødelegger dette litt av helhetsfølelsen!

Edit: Noen som vet når det kommer en ny patch til konsollene?

Endret av Sesseth
Lenke til kommentar

Først og fremst må jeg bare si at jeg digger Battlefield Bad Company 2. Det er det FPS-spillet som oftest sitter i xboxen min. Jeg har hatt utrolig mange morsomme og intense opplevelser både med og uten venner i spillet.

Men for det andre. Det er noe som irriterer meg voldsomt. Jeg har hele tiden en følelse av at menyer, tooltips, ikoner og diverse forklaringer er svært uferdig og inkonsekvent. Du kan på noen tooltips lese to forskjellige forklaringer i menyene og in-game. Dessuten irriterer det meg at "lightweight" er en sprøyte in-game, mens i menyene er det en type "bukse"! Det virker som om de ikke har brukt for mye tid for å ferdigpolere alt, bortsett fra gameplay.

Er det noen andre som irriterer seg over det samme? For min del ødelegger dette litt av helhetsfølelsen!

Samme her. Det er masse småpirk som ødelegger helhets opplevelsen. Som f.eks statistikken på ulike våpen er helt på trynet.

Lenke til kommentar

Synes det er sinnsvakt irriterende når folk stjeler MCOM-poengene dine ved å kaste C4 på den etter du har plantet bomben.

Håper virkelig at Dice fikser dette, har opplevd det mye i det siste.

Enig, det er irriterende.. Dog LANGT fra like plagsomt som når du spiller Isla I. banen også er det 8 snipere som camper bak på banen og gir F i MCOM. DET er plagsomt det.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Synes det er sinnsvakt irriterende når folk stjeler MCOM-poengene dine ved å kaste C4 på den etter du har plantet bomben.

Håper virkelig at Dice fikser dette, har opplevd det mye i det siste.

Enig, det er irriterende.. Dog LANGT fra like plagsomt som når du spiller Isla I. banen også er det 8 snipere som camper bak på banen og gir F i MCOM. DET er plagsomt det.

I patchen som kommer/har kommet til PC har de fikset på dette. Vet fortsatt ikke når eller om dette kommer til konsoll. Det må vel gå til godkjenning gjennom Microsoft/Sony først <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...