saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 ok, men da kan jeg smøre på meg litt ekstra tålmodighet Må si at HC = x3 mer deaths, hehe Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 ok, men da kan jeg smøre på meg litt ekstra tålmodighet Må si at HC = x3 mer deaths, hehe Hehe HC kan være skadelig for helsa Men det er det som gjør HC moro. There are no Rambo's in real war. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva har skjedd med at det har blitt så mye grenadespam på alle mulig baner nå? Akkurat som at det ikke blir brukt andre våpen nå for tiden. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva har skjedd med at det har blitt så mye grenadespam på alle mulig baner nå? Akkurat som at det ikke blir brukt andre våpen nå for tiden. yupp, på Rush baner ser jeg bare CG, granater og grenade launchers overalt, haha. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Eg og en venn maxet nettopp ut Engineer, andre kitet eg har maxet ut. Recon og Engineer. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg synes grenades er OK. Det er sant, det brukes OFTE, men det er jo tross alt granat Det spammes for easy kills hehe. Er heldigvis balansert da, selv om de er kraftig. 40mm er også greit etter siste patch. Det brukes fortsatt ofte, men det kreves mer av den som bruker den. Gjør nok ikke spammet så mye mindre kanskje, men blir mindre plagsomt. Man blir jo ikke drept i nærheten av like mye (% totalt deaths) i forhold til før patchen, av 40mm altså. CG derimot er fortsatt sykt plagsomt. Bruker den nå ofte, med et mål for øye: Hevn. Bare for å drepe de svartens CG spammerne. Har en fyr som jeg møter ofte. Vanon eller Venon elns. Bruker BARE CG. Sjekket profilen hans etterpå. Helt sykt mange CG kills vs andre våpen. Men jeg synes egentlig det er ganske greit (med unntak av CG). Tror jeg har like mange deaths fra "vanlige våpen", som AN94/M60 som CG\40mm\granat etc. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Om du ikke liker 40mm grnd er det bare å spille HC mode. Er jo umulig og sikte med den der Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvis man går rett fra MW2 til Bc2 er det ingenting som plager deg lenger. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen som vet hvorfor statsene mine ikke oppdaterer seg på BFBC2.elxx.net? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Om du ikke liker 40mm grnd er det bare å spille HC mode. Er jo umulig og sikte med den der 40mm grnd er ikke noe problem i det hele tatt lenger, har blitt drept av det én gang denne uka, ikke at granaten er noe problem heller, men jeg mener at på rushmaps, så er det litt for lett å spamme granater på visse steder, som for eksempel det vanlige spamme stedet som er etter første advance på Port Valdez(Eller hva den snøbanen heter.) Men for all del, jeg får mine kills uansett, jeg føler jeg er "credit to team" og det der, men posten gikk bare på at jeg lurte på om det bare var jeg som følte at det var mye granater ute og går nå ;D Å spille conquest løser jo problemet lett da, men det er litt kjedelig å spille det hele tiden også. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg syntes det veldig mye mer granat spam i Rush mode da man stort sett har grei peiling på hvor folk er når de skal defuse osv og det er litt for enkelt å bare sitte på ammo kassa å lobbe granater inn vinduet på Mcom'n. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Om dere synes BC2 har mye grenadespam så bør dere prøve BF2..der er det helt sinnsykt med grenadespam! Merker jeg blir ordentlig provosert og irritert når jeg med XM8 blir drept av en engineer hore som snur seg og flakser med CG. Av den grunn har jeg startet med 40mm GL igjen! Det kreves i hvertfall mer enn å drepe med CG og fienden dør raskt. Litt kjedelig at man ikke kan ødelegge MCOM-station ved å plante 6 stk C4. Krever jo rundt 8 stk for å ødelegge den og man blir jo fort drept så fort man gjør skade på disse stasjonene. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Går ikke det på HC? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Om dere synes BC2 har mye grenadespam så bør dere prøve BF2..der er det helt sinnsykt med grenadespam! Merker jeg blir ordentlig provosert og irritert når jeg med XM8 blir drept av en engineer hore som snur seg og flakser med CG. Av den grunn har jeg startet med 40mm GL igjen! Det kreves i hvertfall mer enn å drepe med CG og fienden dør raskt. Litt kjedelig at man ikke kan ødelegge MCOM-station ved å plante 6 stk C4. Krever jo rundt 8 stk for å ødelegge den og man blir jo fort drept så fort man gjør skade på disse stasjonene. Det er derfor du teamer opp med en annen assault. Koordinert sprengning, og som regel reagerer ingen så lenge du ikke armer eller skader den først . jeg gikk fra 50 m-com station kills til 100 på 3 dager med den metoden. Endret 16. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Svært få baner hvor marksman headshot er mulig, White Pass er nærmest umulig for meg, hehe. Atacama Desert er den beste banen etter min mening. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg klarte å få marksmanship HS med G3 i går. Laguna presa, jeg satt på en haug mellom A og B også blir noen skutt fra det store platået over A. Spotta for å være sikker på at det var en person der - får jo lyden om ikke icon (HC server) og slengte i vei ett skudd eller 2. Bang, instant headshot + 2 marksmanship bonus Jeg så ikke fyren engang. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva er egentlig marksman headshot?, alltid lurt på det. Er det headshot på veldig lang avstand? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva er egentlig marksman headshot?, alltid lurt på det. Er det headshot på veldig lang avstand? Er en hs fra en visst avstand ja, jo lengre vekk fra en viss grense jo mer ekstra poeng får du for "killen". Min rekord er en total poeng på 244, alstå 50+10+184. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Passende nok er grensa ca akkurat avstanden mellom A og C sine respektive kanter inn mot B på Atacama. Ikke rart det er en del snipere som sitter der Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Om dere synes BC2 har mye grenadespam så bør dere prøve BF2..der er det helt sinnsykt med grenadespam! Merker jeg blir ordentlig provosert og irritert når jeg med XM8 blir drept av en engineer hore som snur seg og flakser med CG. Av den grunn har jeg startet med 40mm GL igjen! Det kreves i hvertfall mer enn å drepe med CG og fienden dør raskt. Litt kjedelig at man ikke kan ødelegge MCOM-station ved å plante 6 stk C4. Krever jo rundt 8 stk for å ødelegge den og man blir jo fort drept så fort man gjør skade på disse stasjonene. Det er derfor du teamer opp med en annen assault. Koordinert sprengning, og som regel reagerer ingen så lenge du ikke armer eller skader den først . jeg gikk fra 50 m-com station kills til 100 på 3 dager med den metoden. Sant det, er jo ikke noe problem om du teamer opp med en annen, men det er veldig sjeldent folk gidder å gjøre det. Ofte så er huset rundt MCOM'n helt herja så sjansen for å bli drept er stor, men om den er urørt så går det kanskje bedre. Skal prøves ordentlig senere i kveld. Appropo C4 så skulle jeg sprenge A på Laguna Presa, men trur du ikke en i squaden er så invalid å armerer den før jeg har kastet på alle C4, jeg døde selvfølgelig når halve laget kommer for å defuse. (Liten overdrivelse, men du tar poenget håper jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå