Crispin_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Noen som har problemer med at spillet fryser seg etter ca 15min spilling? Spillet låser seg helt og lyden henger seg opp i en loop. Hverken cpu eller gpu går over 50++ Så det var en del andre som sleit med det på bad company forumet, men fant ingen løsning. Endret 6. mai 2010 av Crispin Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Skjekk om du har for høye temperaturer. Kan vere alt mellom himmel og jord, så du bør sjekke windows sitt feilmeldingsystem... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 DX10 er grunnen til at jeg får lange loading times, iallefall bedre enn å vente 15 sekunder inn game med konstant lag. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mere PC-patching på gang. DICE Client R8 / Server R12 are in QA The next release of the game client is currently in QA. We will perform another synchronized client/server update. It is expected to take place early next week. The client update will be roughly 500MB in size. Changelog: Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2 Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged Server - Idle kick is controllable Server - Profanity filter can be disabled Server - Teamkill-kick system is controllable Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level Server - Infantry only mode available per-level Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks Server - Banlist can contain up to 10.000 entries Server - reduced latency in packet handling Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name Admin Interface - events triggered when people spawn Admin Interface - much more info on kills Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round Gameplay - Various minor level bugfixes Gameplay - Helicopter handling has been tweaked Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced Gameplay - Advanced Spotting scope works better Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings Server Browser – Added support for retrieving update progress Server Browser - Now refreshes information Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server Server Browser - all settings are automatically saved between sessions Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes Client - Fixed some crashes Client - Toggle/hold crouch is user controllable Client - Toggle/hold zoom is user controllable Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11 Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log Client - Improved Play Now functionality Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters in the leaderboards Client - Any points you get while being dead will be added to your score Client - Reduced negative mouse acceleration Client - More informative disconnection/kick reasons http://www.totalgamingnetwork.com/showthread.php?259019-Client-R8-Server-R12-are-in-QA Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Server - Infantry only mode available per-levelClient - Toggle/hold crouch is user controllable Server Browser - all settings are automatically saved between sessions TAKK!! Hvorfor f.eks. region ikke skulle lagres mellom omganger forstod jeg aldri. Hvor ofte flytter man mellom europa/amerika/oceania/Asia/arfika/antarktis egentlig? Inf only mode -sweeet! Toggle crouch, endelig - lillefingeren min har savnet det! Endret 6. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mere PC-patching på gang. DICE Bra at de er like engasjerte når det kommer til konoll-utgavene..... Vent litt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg mener Dice har sendt oppdateringen til MS, hvor den må godkjennes. Så Dice/EA er raske og flinke de. Det er bare MS som er trege. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Stod ikke noe om det på twitteren deres og det er vel et av de første stedene info om det hadde havnet siden det er der vi har fått vite om PC updatene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er korrekt at oppdateringene ikke er sendt inn. Det lærte jeg her. Som det står der er det bedre at de drøyer det en uke eller to og kommer med en patch som fungerer ordentlig, fremfor å komme med en som bare fikser halvparten og vi må vente tre-fire uker på enda en patch. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server TUSEN TAKK DICE. Endelig! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! that Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 jeg liker svært lite at killcam off regnes som Hardcore. Hvordan skal folk greie å finne servere hvor man tåler svært lite? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 jeg liker svært lite at killcam off regnes som Hardcore. Hvordan skal folk greie å finne servere hvor man tåler svært lite? hardcore.... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg liker svært lite at killcam off regnes som Hardcore. Hvordan skal folk greie å finne servere hvor man tåler svært lite? hardcore.... NEI! Fordi nå er HC slik: REgular - killcam = HC Regular (av en eller annen grunn kommer jeg innpå servere som er regular, når det står spesifikt at det er HC, det er alstå med killcam). - spotting - killcam FF off Blir for mange forskjellige! Lenke til kommentar
super9co Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg liker svært lite at killcam off regnes som Hardcore. Hvordan skal folk greie å finne servere hvor man tåler svært lite? hardcore.... NEI! Fordi nå er HC slik: REgular - killcam = HC Regular (av en eller annen grunn kommer jeg innpå servere som er regular, når det står spesifikt at det er HC, det er alstå med killcam). - spotting - killcam FF off Blir for mange forskjellige! Jeg har alltid vært harkår fps er kun for mus og keyboard- tryne.. inntil jegble student og ikke hadde råd til å kjøpe gamer pc. er nå PS3 retard, og synes det er fantastisk digg å slippe alle hacke-kødde-servere.. cheaters og all den møkka som følger med den beste måten å spille fps online på. sier bare splitfish FRAGfx til PS3... nesten som å spille pc Lenke til kommentar
Viguz_InnleggNO Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Kjøpte Battlefield i går, installerte nu. Men jeg blir kasta ut pga Punkbuster vær eneste gang jeg dreper noen. Noen som har peil? Da var det greit Endret 9. mai 2010 av Viguz Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 sier bare splitfish FRAGfx til PS3... nesten som å spille pc Avføringen min var mat for noen timer siden... så dritt er nesten som mat. Men ikke f*en om jeg spiser det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå